Seisooko miehillä joka aamu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tammihärkä:
Se on se maailman vanhin kello.
Aatamin kakskivinen, jollei illalla vedä niin aamulla seisoo. :D

tää oli kyllä hyvä!!!
en oo aiemmin kans kuullut tuota!! : D

ja joo ap:lle vastaan että ainakin sillon kun oot sitä aamusin vilassut niin kyllä se pystyyn yrittää...

Alkuperäinen kirjoittaja Koiranilma:

No just tän takia pakko viedä oma "kelloni" huoltoon, kun vaik kuin illalla vetäs silti aamulla seisoo. :whistle: ;)

Missäs niitä huolletaan? Ja se yrittää aina tukkia mun peittoni alle, vaik mies olis vielä unessa :o fällykäärmes nimittäin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Koiranilma:

No just tän takia pakko viedä oma "kelloni" huoltoon, kun vaik kuin illalla vetäs silti aamulla seisoo. :whistle: ;)

Ei siinä huolto taida auttaa, vissiin itselläkin hieman lyhyt vieteri..SIIS VIETERI..Älkääs vääntäkö tuosta mitään, niin... |O

Kun meinaa veto useinkin olla jo aamusella lopussa, vaikka illalla nykisi kuinka. B) Taitaa olla ominaisuus, ei varsinainen vika.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
ai se on pissahätä, olen luullut että haluaa taas vaikka illalla olis vetäny.

Tota minäkin ihmettelin, ainakaan minulla ei pissahädällä ole asian kanssa mitään tekemistä, ihan toisenlaisista tarpeista kyse.

Tosin tuo aamuseisakki ei oikeastaan suoraan liity siihenkään että välttämättä tekisi mieli.. Äsh, hankala selittää..Kunhan vain huvikseen jöpöttelee vissiin..
Tosin helpostihan yksi asia johtaa toiseen kyllä. :p

Yhteistyössä