Seisooko aamulla?

  • Viestiketjun aloittaja loukkaantunut
  • Ensimmäinen viesti
loukkaantunut
Mies kerran purki sanallista arkkuaan ja turhautumistaan meidän olemattomaan seksielämään. Hänellä ei kuulemma "edes seiso enää aamulla, niinkuin nuorempana" ja syy on se, ettei meillä harrasteta tarpeeksi seksiä, kuulemma. No nyt mä haluaisin tietää, että lakkaako miehillä olemasta tuo aamustondis jossain iässä? Että ehkä syy ei ole minussa vaan miehen iässä?
 
Kyllä minunkin ukolla melko usein on kova seisokki aamuisin, siis jo ennen kunnon heräämistä. Yrittää selittää minulle, että se on muka jonkinlainen ns. aamuinen kusiseisokki, mutta kuitenkin
aika usein ukko sitten makaa löhöttää sängyssä minuuttikaupalla menemättä kuselle. Ukko taitaa muutenkin olla jotain herkkää tyyppiä, sillä joskus, kun olen itse yöllä joutunut käväisemään veskissä, niin siinä ohimennen pistänyt merkille monasti, että ukollahan seisoo. Kerran jäin katselemaan stondista, mutta sitten se ykskaks lopahti. Miehillä kuulemma on tuollaisia yöllisiä seisokkeja jopa useita. Minulle on ihan sama lysti, mistä se seisokki johtuu, sillä aina kun minun tekee mieli, niin saan mulkun kovaksi, ja sitten ei muuta kuin naimaan
 
Useimmiten aamulla seisoo, joskus ei. Riippuu unien seksikkyyksistä, saamisen tilasta jne. Joskus myös kusiseisokkeja, eli kun kusihätä on karmea, miehillä luonto hoitaa pidättelyn seisokilla. Että näin.
 
Kyllä toimii mutta monesti on vain sellainnen nopea "system check". Aina ei ole halua vaan ihmettelen että "miksi taas on stondis".... Asiasta oli joskus juttua Tiede-lehden palstalla.
: Elimistö vain "tarkistaa" siittämiskyvyn.
 

Yhteistyössä