M
mm
Vieras
Itsestä tuntuu että jalat, eteenkin jalkapohjat on ihan hellänä työpäivän jälkeen. Onko muilla näin ja pitäisiköhän asialle tehdä jotain......
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:Sulla on huonot työkengät. Vai oletko vasta aloittanut seisomatyössä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ihan hyvin jaksaa. 17 työtunnin jälkeen jo koskee aika kovasti, mutta normaalin 8 tunnin päivän jälkeen ei tunnu missään. Onko sinulla huonot kengät jalassa? Tai tosi paljon ylipainoa? Kyllä ne jalat siihen äkkiä tottuu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:hyvät keinupohjakengät ja omat tukipohjalliset, ni kyllä jaksaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:hyvät keinupohjakengät ja omat tukipohjalliset, ni kyllä jaksaa.
? Kerroppas tarkemmin, millaiset ne on?
Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:http://www.sanoshoes.com/#/EXCESS_4800
tuommoiset miulla on. Noilta Sanon sivuilta löytyy tietoa hyvin, et miten noi vaikuttaa. Lisäks on vielä omille jaloille tehdyt tukipohjalliset...
Alkuperäinen kirjoittaja 5:n mutsi:mä tein 6v seisomatyötä ja ihan vans:n lenkkareilla. jalat oli alussa kipeet kunnes tottu eikä sen jälkeen ikinä.
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:Mulla on sellai työ, että joudun seisomaan lähestulkoon paikallani. Mulla auttaa kun välillä hyppii ja seisoo varpaillaan, ja tietty tauoilla kun pääsee kävelemään. Vaikka siihen on jo tottunut, niin jo viikonkin loman jälkeen huomaa miten käy jalkoihin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:Mulla on sellai työ, että joudun seisomaan lähestulkoon paikallani. Mulla auttaa kun välillä hyppii ja seisoo varpaillaan, ja tietty tauoilla kun pääsee kävelemään. Vaikka siihen on jo tottunut, niin jo viikonkin loman jälkeen huomaa miten käy jalkoihin.
Aivan.. jos se auttaa niin jäin miettimään voisikohan jalkapohjia/ jalkoja jotenkin treenata niin että ne kestäisi ennemmän..
Alkuperäinen kirjoittaja parturi-kampaaja:Hyvin on aina jalat jaksaneet, raskausaikoinakin. Kannattaa muuten vaihtaa työkengät kesken päivän.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:Mulla on sellai työ, että joudun seisomaan lähestulkoon paikallani. Mulla auttaa kun välillä hyppii ja seisoo varpaillaan, ja tietty tauoilla kun pääsee kävelemään. Vaikka siihen on jo tottunut, niin jo viikonkin loman jälkeen huomaa miten käy jalkoihin.
Aivan.. jos se auttaa niin jäin miettimään voisikohan jalkapohjia/ jalkoja jotenkin treenata niin että ne kestäisi ennemmän..
Musta jotenkin tuntuu, että tasapainolaudalla harjoittelu on treenannut niitä jalkojen ja nilkkojen pieniä lihaksia ja auttanut kipuihin. Suosittelen, ei tuosta haittaa ainakaan ole, laudan saa parillakympillä ja harjoitteluakin riittää joku 5-10min päivässä. Itse usein tasapainoilen laudalla samalla kun laitan ruokaa (siis jotain, mikä ei vaadi ihan jatkuvaan hämmentämistä, mutta hellan ääressä vahtimista kuitenkin) eli tuo ei ole mistään poiskaan.