Jalkapohjat kipeät ja viikoja 32

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sisero
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sisero

Jäsen
05.07.2008
115
0
16
Onko tää ihan jotain normaalia? Mulla on jalkapohjat aivan tuskilla :| Aamullakin kun oon nukkunu koko yön ja herään kävelemään niin käy kipeesti astua... Muutenki jalat kipeytyy ja se kai kuuluu tähän, mutta että jalkapohjat... Apuja, kiitos :heart:

Onko sulla jaloissa selkeästi turvotusta,siis todellakin paljon? Tai veteleekö suonia paljon että menee sitten niin kipiäksi jalat? Siskolla oli myös jalat pohjia myöten kipeät, hänellä johtui hurjasta turvotuksesta, hän on kylläkin ollu aina kesät viimeisillään raskaana et sekin lisäsi hänen turvotusta.. Nuo tuli nyt mieleen...

o/
Viiikkoja 25 ja tätä ollut jo viitisen viikkoa.Erityisesti kantapäät kipeytyy päivän aikana.Ja juu,turvotusta on ja reilusti.Nyt on alkanut jalkapohjat olla heti aamusta jo kipeät.Saikulla oon jalkojen turvottelun takia ollut...

mulla on ollu kans jalkapohjat sika kipeet jo pitkään. Mut kyllä vaan jos oon jalkeilla. Mun kaveri sano et se johtus nopeesta painon noususta et jalat vaan ei oo tottunu kantaa tällasta massaa. En tiiä mistä sit oikeesti johtuu mut luulen ihan normaalia olevan näin raskausaikana, ei muutakun keksimään keinoa millä saada ukko niitä hieromaan se ainakin auttaa. =)

Kiitos vastauksista :) Saattaa se mullakin olla sitten se turvotus ja muutenki massan lisääntyminen syinä :D Jospa se helpottus ku synnyttää...(?)

Niin miten saada ukko hieromaan? Välillä tuntuu että saa muutenkin "kerjätä" huomiota... Itkettää välillä.... :(

Yhteistyössä