Seisokki saunassa

  • Viestiketjun aloittaja Tyttis89
  • Ensimmäinen viesti
Kroko
Huomasin joku aika sitten että poikaystävän kyrpä alkaa saunassa seisomaan jos kusen pesuhuoneeseen. Teen sitä kyl aika usein.
Luultavasti poikaystäväsi kiihottuu kun kuset. Oletteko jutelleet fantasioistanne? Saattaa olla poikaystäväsi fantasia. Tykkäätkö sinä pissaleikeistä? Minäkin tykkään ja me vaimonikanssa puhuimme omista fantasioista ja nyt välilla leikitää vaikka vaimoni ei siitä tykkääkkään mut joskus yllättää mielikseni.
 
Viimeksi muokattu:
Turhaa hävennyt
Aikoinaan pekäsin hyvin paljon mennä saunaan sen takia, kun herkästi otti eteen ja olen tosi häveliäs ja maailman loppu tulis jos seisoisi, nyt tilanne se, että seisokki ei ole enää itsestään selvyys ja hävettää jos ei ota eteen, se on luonnollista, että ottaa eteen ja suuri kunnioituksen aihe, kun on kykenevä, eri asia sitten mitä sillä seisokilla tekee, vaan nyt mietin niitä kertoja kunnioituksella ja alussa hävetti ja kuin myös ylpeä siitä, että saanut siemennettyä vaimoni saunassa.
 
K...m...
Teininä alkoi monesti seisoon, kun oltiin äidin kanssa saunassa. Äiti sanoi vaan että onpa kauhea. En tiedä tarkoittiko kokoa vai että seisoo? Sanoi joskus että ei kyllä voida enää käydä yhtä aikaa saunassa. Kun olin päästellyt kiiman pois, niin kyllä nolotti.
 
vierailija
Minä ja pari muuta alle 30-vee kaveria olemme heteroita, ja saunominen on meile yksi ilon aihe elämässä. Ollan kai sitten tavallista estottomampia, mutta kyllä me ollaan seisoteltu kullejamme kimpassa saunoessa monet kerrat. Saunan jälkeen on katsottu myös kimpassa porkkaa, ja runkattukin muutaman kerran. On ollut tosi hauskaa, eikä tämä meistä homoja tee, mutta hyviä kavereita ollaan edelleen, ja naisista tykätään ihan kybällä.
Juu ei tee homoo vaikka seisottaa ja runkkaa keskenään
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Tää nyt ei ehkä ihan tälle palstalle kuulu, mutta en parempaakaan paikkaa keksinyt.

Olin saunomassa poikaystäväni kanssa ja hänen kalunsa alkoi seistä. Ei tuntunut poikaystävääni tilanne mitenkään häiritsevän, ei ainakaan mitenkään yrittänyt peitellä tilannetta. Onko yleistä, että miehellä alkaa seisomaan saunassa? Ja kannattaako olla niinkuin ei olisi huomannut koko asiaa?
mitäs tuosta mulla seisoo myös saunassa, lentokoneessa, kaupan kassalla. aivot ja kulli, se mitä näkee voi aiheuttaa kiihottumisen. miehen ja Naisen Biologia eri .
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Tää nyt ei ehkä ihan tälle palstalle kuulu, mutta en parempaakaan paikkaa keksinyt.

Olin saunomassa poikaystäväni kanssa ja hänen kalunsa alkoi seistä. Ei tuntunut poikaystävääni tilanne mitenkään häiritsevän, ei ainakaan mitenkään yrittänyt peitellä tilannetta. Onko yleistä, että miehellä alkaa seisomaan saunassa? Ja kannattaako olla niinkuin ei olisi huomannut koko asiaa?
Miksi poikaystävällä ei saisi seistä partnerinsa seurassa, mitä noloa siinä on
 
Viimeksi muokattu:
Elin-A
Huomasin että mun mies kiihottui aika yllättäväztä jutusta. Oltiin saunassa, kun tajusin kesken löylyjen että mulla on valtava pissahätä. Mitään miettimättä kusin lauteilta lattialle. Miehellä kovettui kyrpä välittömästi. Pesuhuoneen puolelle panemaan!
 
vierailija
Huomasin että mun mies kiihottui aika yllättäväztä jutusta. Oltiin saunassa, kun tajusin kesken löylyjen että mulla on valtava pissahätä. Mitään miettimättä kusin lauteilta lattialle. Miehellä kovettui kyrpä välittömästi. Pesuhuoneen puolelle panemaan!
Ällöttävää. Sauna on paikka missä ei piereskellä, kusta tai harrasteta seksiä. Mikä haju ja siivo tulee paikkaan, jossa puhdistaudutaan. Ei kyllä seksi tule mieleen ensimmäisenä jos joku käyttäytyy sikamaisesti.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Ällöttävää. Sauna on paikka missä ei piereskellä, kusta tai harrasteta seksiä. Mikä haju ja siivo tulee paikkaan, jossa puhdistaudutaan. Ei kyllä seksi tule mieleen ensimmäisenä jos joku käyttäytyy sikamaisesti.

Juuri näin.. ei saunaan kuulu piereskely kusemiset.. eikä kyllä musiikki... saunassa ollaan kuin kirkossa. Vihtominen kuuluu.... ja sikailijat tarvitsisivat lehdetöntä vihtaa...
 
Viimeksi muokattu:
Janina 35
Tuttavapariskunnan kanssa saunoessa kaverin miehellä alkoi seisoa. Monta vuotta oltu hyviä ystäviä ,eikä mitään seksuaalisia virikkeitä ikinä ole ollut .Mutta ensimmäistä kertaa porukalla saunoessa, pian lauteille päästyämme huomasin miehellä olevan täyden seisokin. Koitti selvästi peitellä ,ja vaikean oloisena istui hiljaa nurkassa kulli kattoa kohti tanassa koko sen ajan kunnes lähdimme kaverin kanssa vilvoittelemaan. Mies tuli pian perästä, ja takaisin löylyihin mennessämme seisokkia ei enää ollut. Taisi käydä purkamassa paineet lähdettyämme :). Jälkeenpäin ajateltuna on jopa kiihottavaa ajatella, että minut alasti näkemisen aiheutti tilanteen.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Olin mökillä kaverin nuoren pojan kanssa, kun pesin itseäni ja rintojani niin pojalla alko seistä kunnolla. Vielä myöhemminkin seiso kokoajan ja menin sen syliin ja annoin tissiä ja sain kunnoolla nuorta kalua. Kiva poika kun näyttää tisssejä sillä rupee seisomaan ja saa nauttia ISOSTA. 54v en uskonut että harrastan seksiä nuoren kanssa kunnolla pitkään, huh huh.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Minulla on viisi siskoa saunoimme aina yhdessä ja muistan kun kahden vanhemman siskon tissit alkoi kasvaa samoin pimpin karvoitus, mutta en niihin enempää kiinnittänyt huomioo. Mutta jonkin ajan kuluttua minua nuorempi ehdotti minulle omaa vuoroa jonka jälkeen saunoin yksin, en tiedä olisinko itse osannut ottaa omaa vuoroa ja kuinka kauan olisin siskojen kanssa jatkanut saunomista, kun ei siskojen tissit ja pimpin karvat minua häirinnytt. Nyt jälkeenpäin asiaa ajatellen taisi olla oikea hetki jäädä siskojen seurasta pois. Kun siitä vähän eteenpäin huomasin et penis alkoi helposti seisomaan jos saunominen olisi jatkunut olisi siskojen tissit ja pimpin karvat tuuheena tupsuna tullut voimakkasti huomion kohteeksi, siinä tilanteessa kun olisi penis pompahtunut terhakkaasti pystyyn tilanne olisi ollut ehkä jonkinverran hämmentävä. Sitten paljon myöhemmin kun pääsin näkemään vanhemman siskon kauniit ja kiinteä pystytissit oli ne tosi kiihottavat nähdä. Onneksi ei oltu enää saunassa kun alko penis seisomaan vaikka oli siskon tissit, mutta oli kuitenkin ihanat tissit nähdä mikä teki voimakkaan vaikutuksen nuorelle pojalle. Siihen mennessä en ollut vielä saanut tietoista siemensyöksykokemusta mutta tämän kokemuksen jälkeen alkoi voimakas seksuaalinen kiinnostus ja aloitin aktiivisen masturpoimisen saunomisen yhteydessä. Oli hyvä harrastaa kun sai olla yksin kenenkään katseitten alta ja tehdä pituus ennätyksiä miten pitkälle sai siemennesteen lentämään ja se laukeemisen tunne minkä se sai aikaan antoi nuorelle pojalle voimakasta seksuaalista nautintoa
 
vierailija
Nyt jälkeenpäin asiaa ajatellen taisi olla oikea hetki jäädä siskojen seurasta pois. Kun siitä vähän eteenpäin huomasin et penis alkoi helposti seisomaan jos saunominen olisi jatkunut olisi siskojen tissit ja pimpin karvat tuuheena tupsuna tullut voimakkasti huomion kohteeksi, siinä tilanteessa kun olisi penis pompahtunut terhakkaasti pystyyn tilanne olisi ollut ehkä jonkinverran hämmentävä. Sitten paljon myöhemmin kun pääsin näkemään vanhemman siskon kauniit ja kiinteä pystytissit oli ne tosi kiihottavat nähdä. Onneksi ei oltu enää saunassa kun alko penis seisomaan vaikka oli siskon tissit, mutta oli kuitenkin ihanat tissit nähdä mikä teki voimakkaan vaikutuksen nuorelle pojalle.
Niinpä. Sitähän se alastomuus teettää, varsinkin silloin, kun mies näkee naisten alastomuutta.

Oma aviovaimoni kävi vielä 17-vuotiaanakin isänsä kanssa yhdessä pesulla/saunassa, molemmat tietenkin täysin alasti! Tää isänsä on 30 vuotta häntä vanhempi. Olenkin aina ajatellut, että jotain huolestuttavaa siinä toiminnassa oli...

Itse tajusin irtaantua oman äitini helmoista juurikin siinä murrosiän alettua. (Olin siinä vaiheessa lapsuudenperheeni ainoa lapsi, koska pikkusiskoni kuoli minun ollessani 9-vuotias.)

-ihmettelijäTee
 
vierailija
Tämä ketju toi mieleeni yhden toisen toisella foorumilla käymäni keskustelun, jossa vastapuoli puhui alastomuuden puolesta nimenomaan saunomiseen vedoten.

"Alastomuus on kaikille (suomalaisille) tuhansien vuosien takaa selkäytimeen tuotua: täysin luonnollista käytöstä meidän alastomien saunojien kulttuurissa."

Tällaisen tyypillisen sauna-argumentin käyttö toimii saunomisen itsensä perusteluun, mutta siihen se sit jääkin, vaikka samanlaisella argumentoinnilla pyritään siihenkin, että [julkinen] alastomuus olisi hyväksytympää myös saunojen ulkopuolella.

"Seksuaalisuus ei kuulu normaaliin saunakäyttäytymiseen Suomessa."

Ei varmaan kuulukaan silloin, kun kyse on tosiaan vain saunomisesta. Mutta kyse olikin alastomuudesta, eikä alastomuudesta saunassa. Sauna-argumenttihan kykenee perustelemaan alastomuuden vain saunojen seinien SISÄpuolelle.

Ja puhuttiin vain Suomesta, huomaatteko.

Toistaiseksi en ole kuullut ainuttakaan hyvää perustelua sille, miksi alastomuus pitäisi tuoda saunojen ja yksityisten makuuhuonehetkien ympäristöistä yleisesti "siellä sun täällä" hyväksytyksi huviksi. Valokuva-"taiteen" puolella sitä toki on aktiivisesti yritettykin. Tämä tapahtuu yleensä "alastomuuteen ei liity seksuaalisuutta" -tyylisillä kliseillä.

Lukemisen arvoinen kirjoitus liittyen alastomuuteen valokuva-"taiteessa":


Oli kyllä jotenkin huvittavaa, että sitä "alastomuuteen ei liity seksuaalisuutta"
-vakuuttelua jankutettiin nimenomaan seksi-teemaisella keskustelusivustolla. Oli kyllä ihan väärä foorumi kyseisen näkemyksen puolustajalle.

Nyt jälkeenpäin asiaa ajatellen taisi olla oikea hetki jäädä siskojen seurasta pois. Kun siitä vähän eteenpäin huomasin et penis alkoi helposti seisomaan jos saunominen olisi jatkunut olisi siskojen tissit ja pimpin karvat tuuheena tupsuna tullut voimakkasti huomion kohteeksi, siinä tilanteessa kun olisi penis pompahtunut terhakkaasti pystyyn tilanne olisi ollut ehkä jonkinverran hämmentävä. Sitten paljon myöhemmin kun pääsin näkemään vanhemman siskon kauniit ja kiinteä pystytissit oli ne tosi kiihottavat nähdä. Onneksi ei oltu enää saunassa kun alko penis seisomaan vaikka oli siskon tissit, mutta oli kuitenkin ihanat tissit nähdä mikä teki voimakkaan vaikutuksen nuorelle pojalle.
Hieno kirjoitus. Vaikka sauna ympäristönä ei oletusarvoisesti kuuluisikaan seksuaalisuuden toteuttamiseen, niin fakta on, että sielläkin se "seksi on läsnä", koska/ja kyllä se seksuaalisuus liittyy alastomuuteen, eikä sitä alastomuudesta irti saa, vaikka vastaanväittäjä olisi kuinka taitava puhuja.
 
vierailija
Palaan vielä kirjoitukseeni kun siskojen kanssa sanoin, mainitsin myöhemmin nähneeni ison siskon kiinteät pystytissit miten nännit pystyssä nöpötti, näkemäni jäi lähtemättömästi muisti maailmaani kun ihailin siskon kiinteitä tissejä vieläkin vuosin jälkeen näen ne kulkee kokoajan mukana, nyttenkin kun kirjoitan tätä penis alkaa jäykistyyn, vaimolla on aivan erimalliset tissit ja kokokin on huomattavasti isommat D koko.
 
vierailija
Minulla on viisi siskoa saunoimme aina yhdessä ja muistan kun kahden vanhemman siskon tissit alkoi kasvaa samoin pimpin karvoitus, mutta en niihin enempää kiinnittänyt huomioo. Mutta jonkin ajan kuluttua minua nuorempi ehdotti minulle omaa vuoroa jonka jälkeen saunoin yksin, en tiedä olisinko itse osannut ottaa omaa vuoroa ja kuinka kauan olisin siskojen kanssa jatkanut saunomista, kun ei siskojen tissit ja pimpin karvat minua häirinnytt. Nyt jälkeenpäin asiaa ajatellen taisi olla oikea hetki jäädä siskojen seurasta pois. Kun siitä vähän eteenpäin huomasin et penis alkoi helposti seisomaan jos saunominen olisi jatkunut olisi siskojen tissit ja pimpin karvat tuuheena tupsuna tullut voimakkasti huomion kohteeksi, siinä tilanteessa kun olisi penis pompahtunut terhakkaasti pystyyn tilanne olisi ollut ehkä jonkinverran hämmentävä. Sitten paljon myöhemmin kun pääsin näkemään vanhemman siskon kauniit ja kiinteä pystytissit oli ne tosi kiihottavat nähdä. Onneksi ei oltu enää saunassa kun alko penis seisomaan vaikka oli siskon tissit, mutta oli kuitenkin ihanat tissit nähdä mikä teki voimakkaan vaikutuksen nuorelle pojalle. Siihen mennessä en ollut vielä saanut tietoista siemensyöksykokemusta mutta tämän kokemuksen jälkeen alkoi voimakas seksuaalinen kiinnostus ja aloitin aktiivisen masturpoimisen saunomisen yhteydessä. Oli hyvä harrastaa kun sai olla yksin kenenkään katseitten alta ja tehdä pituus ennätyksiä miten pitkälle sai siemennesteen lentämään ja se laukeemisen tunne minkä se sai aikaan antoi nuorelle pojalle voimakasta seksuaalista nautintoa
Olisi mielenkiintoista lukea jos jollain on samansuuntaisia kokemuksia mitä edellä kirjoittaja kertoo ja miten hän on kokenut näitä asioita mihin ei varsinaisesti liity seksi. Vaan nämä on ollut näköhavaintoja nuorella pojalla ja alkuajan puperteetti iässä olleita, mielestäni kauniita kokemuksia vilpittömässä mielesssä.
 
vierailija
mitä edellä kirjoittaja kertoo ja miten hän on kokenut näitä asioita mihin ei varsinaisesti liity seksi. Vaan nämä on ollut näköhavaintoja nuorella pojalla ja alkuajan puperteetti iässä olleita,
Tämä siis totta silloin, kun seksillä tarkoitetaan yhdyntöjä ja sen sellaista aktiivisuutta. Mutta siitäkin huolimatta nämäkin "havainnot" silti liittyvät seksuaalisuuteen, sen heräämiseen. Mitä murrosikä tarkoittaa.
 
vierailija
mitäs tuosta mulla seisoo myös saunassa,

se mitä näkee voi aiheuttaa kiihottumisen.

miehen ja Naisen Biologia eri .
Niin, on ihan luonnollista, että mies kiihottuu seksuaalisesti naisen alastomuudesta.

Niiden, jotka haluaa pitää seksin saunojen ulkopuolella, kannattaa suosia sellaisia saunoja, joissa on vain oman sukupuolen edustajia. Tosin ei tämäkään välttämättä "vain saunomista" takaa... on "maailman meininki" meinaan sellaista... (huh)
 
vierailija
Tapahtuiko tuo aivan hiljattain, vai joskus alkukesästä?
Kiihottiko se Sinua jotenkin
Olin 15v maalla kesän, olin saunassa kun mamma tuli sinne. Kyllä siinä rupes seisomaan. Myöhemmin se tuli sänkyyn ja vei mun poikuuteni. Oli aamulla noloa herätä 63v naisen kainalosta joka heti aamusta halus lisää.
Nautitko siitä. Hanki itsellesi ikäistäsi seuraa, kyllä tuo vähän sairasta on😟
 
vierailija
Vaimoni kysyi voiko hän pestä minut. Oli saipuoinut pasusienen valmiiksi. Ruristi siitä saippuaa munani päälle. Rupesi pesemään saippualla elintäni. Pyöritteli ja kieritteli kättänsä siinä. Tahallaan kiusasi varmaan ainakin 15 minuttia. Vihdoin lensi spermat kaaressa lattialle. Suuteli kaulaani ja imi 2 fritsua siihen. Kuiskasi korvaani. Tänään olet minun. Rakastelimme monesti pitkin yötä välillä myös nukkuen.
 
vierailija
Olin saunomassa poikaystäväni kanssa ja hänen kalunsa alkoi seistä. Ei tuntunut poikaystävääni tilanne mitenkään häiritsevän, ei ainakaan mitenkään yrittänyt peitellä tilannetta. Onko yleistä, että miehellä alkaa seisomaan saunassa? Ja kannattaako olla niinkuin ei olisi huomannut koko asiaa?

Tää nyt ei ehkä ihan tälle palstalle kuulu
Kuuluupas.
 

Yhteistyössä