Seiska julkaisi karmeimmat Tuksukuvat top 15

  • Viestiketjun aloittaja Fanittajani
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ilman muuta kuva "Tuksu on päässyt irstailemaan myös Mötley Crüen rumpalin Tommy Leen kanssa"

Ei kannata ottaa vakavasti. Aina pitää julkkispelle olla ja kuka siihen rooliin suostuu saa ainakin rahaa siitä.
 
"vieras"
Huh huh, että pitikin mennä katsomaan.. tuli yök reaktio. Katoin kuitenkin että Tuksukin voisi näyttää ihan ihmiseltä, miltei jopa hyvän näköiseltä jos eläisi terveellisesti, laihtuisi ja heittäisi menemään tuon nykyisen meikkaus- hius ja vaatetyylin. Siis siitä Mötley Cruen kuvasta tuli tuollainen aatos kun siinä näkyi aika hyvin tuksun meikittömät ja hymyilevät kasvot.
 
"vieras"
Noissa Tommy Leen ja Tony Halmeen kanssa otetuissa kuvissa Johanna näyttää ihan kivalta ikäiseltään suomalaiselta naiselta. Mutta mielestäni jopa Seiskalta aika mautonta julkaista tuollainen setti, menee mielestäni kiusaamisen puolelle. :(
 
"..."
Joo, seiska on ala-arvoinen lehti. Mutta teistäkin jokainen kävi uteliaisuuttaan (?) katsomassa kuvat. Samasta syystä ihmiset ostaa lehden. Paskaahan se on. Mutta ootte kuitenkin aika tekopyhiä.
 
"mamma"
Voi Tuksu raukkaa :( On niin pahan näköiseksi mennyt, sääliksi käy.

Mutta sitä kyllä ihmettelen että miksi lihavilla ihmisillä on aina liian pienet vaatteet? Tuksullakin on aina 10 numeroa liian pienet rintsikat, ei ihme että joka puolelta tursuaa. Eikö hän itse katso noita kuvia lainkaan? Voisi raukalle tulla ahaa-elämys ja ostaisi sopivan kokoista ensi kerralla.
 
"diu"
[QUOTE="mamma";28608532]Voi Tuksu raukkaa :( On niin pahan näköiseksi mennyt, sääliksi käy.

Mutta sitä kyllä ihmettelen että miksi lihavilla ihmisillä on aina liian pienet vaatteet? Tuksullakin on aina 10 numeroa liian pienet rintsikat, ei ihme että joka puolelta tursuaa. Eikö hän itse katso noita kuvia lainkaan? Voisi raukalle tulla ahaa-elämys ja ostaisi sopivan kokoista ensi kerralla.[/QUOTE]

Oiskohan siks että se on kiva kuvitella olevansa kokoa 34 vaikka oikeasti olisi 42. Tai kuvitella että rinnanympärys ois 65 vaikka ois 85. Tuksuhan joskus mainosti mahtuvansa koon 36 vaatteisiin - no mahtuuhan niihin varmaan jos änkeää muttei se kivalta näytä.
 
"vieras"
Surullisinta tässä on, että Tuksu varmaan itse oikeesti ei näe kuvia samalla tavalla kuin me muut. Varmasti aidosti kuvittelee olevansa seksikäs ja me muut vaan kateellisia.
 
tuhti mieki
Mä en tykkää tuksusta joten en sinänsä puolusta häntä. Reppana huomionkipeä tyttörukka sanoisin. Kuvistakaan en niin järkyttynyt, täysin tuttua tuksu-tavaraa. Mutta yhdestä asiasta tuksulle voin olla mikroprosentin kateellinen kun itsekin olen hiukka pulska (bmi 26). Se että näyttää näiden kuvien perusteella, että tuksulla ei kuitenkaan paljoa ole selluliittia. Rasvaa on, muttei sitä röpelöihramömmöä kuten mulla melkein ympäri kroppaa :(. Tasainen iho enimmäkseen, tai voihan olla että käsitelty kuvissa pois. Mutta jotkut oikeesti lihovat "nätisti", eli ei tule sitä epämääräistä kuoppajuttua jota niiiin inhoan kropassani
 
"pläski"
[QUOTE="vieras";28608631]Surullisinta tässä on, että Tuksu varmaan itse oikeesti ei näe kuvia samalla tavalla kuin me muut. Varmasti aidosti kuvittelee olevansa seksikäs ja me muut vaan kateellisia.[/QUOTE]

Toisaalta onko se surullista, että pitää itseään seksikkäänä? Sitähän aina sanotaan, että itseään pitää rakastaa, miksi siis Tuksu ei saa itseään rakastaa?

Ja ihan rehellisesti voi sanoa, että mikään kuva ei noista järkyttänyt eikä polttanut silmiä eikä mitään, mitä niin moni tässäkin ketjussa sanoi. En tiedä mitä "yökiä" noissa kuvissa oli. Niissä oli ihminen, joka ei oikein osaa pukea ja meikata itseään niin, että olisi parhaimmillaan. Enemmän nuo kommentoinnin kertovat kommentoijista itsestään kuin Tuksusta.
 
"vieras"
[QUOTE="pläski";28608696]Toisaalta onko se surullista, että pitää itseään seksikkäänä? Sitähän aina sanotaan, että itseään pitää rakastaa, miksi siis Tuksu ei saa itseään rakastaa?

Ja ihan rehellisesti voi sanoa, että mikään kuva ei noista järkyttänyt eikä polttanut silmiä eikä mitään, mitä niin moni tässäkin ketjussa sanoi. En tiedä mitä "yökiä" noissa kuvissa oli. Niissä oli ihminen, joka ei oikein osaa pukea ja meikata itseään niin, että olisi parhaimmillaan. Enemmän nuo kommentoinnin kertovat kommentoijista itsestään kuin Tuksusta.[/QUOTE]

No ihan oikeassa olet. Jos Tuksu aidosti on tyytyväinen ja pitää itsestään sellaisena kuin on, niin siitä voisin myöntää olevani kateellinen :) Hyvästä itsetunnosta :) Toisaalta ajattelen ehkä silleen konservatiivisesti, että tyytyväinen ihminen ei "alennu" tuollaisiin kuviin. Ei ole tarvetta esitellä julkisesti seksielämäänsä, ei ole tarvetta pukeutua halventavasti. Toisaalta, tämäkin on vaan mun mielipide ja makukysymyshän tämä viimekädessä on.
 

Yhteistyössä