T
tuumailija
Vieras
mitä värejä teillä on/haluaisitte makkarin seiniin? maalaus edessä ja kaikki/ei mitkään värit näytä hyvältä 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja juu:mä haluan kyllä makkarista tummanpunamusta sävyisen. Raikkautta sitten tuomaan verhot, päiväpeite, sänky, yöpöydät yms. Siis ei välttis joka seinä punanen. Sängynpäätyseinä tummanpunaisella pohjalla, jossa joitain kivoja mustia kuvioita, toinen seinä pelkästään tummanpunanen, tai kaikki, tai sit muut seinät jollain muulla värillä, ehkä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:meillä on tylsästi valkoista kun on vuokrakämppä mutta jos nyt maalaisin niin vaalea ruskee sopis meidän luonto-teemaan. =)
Alkuperäinen kirjoittaja tuumailija:Alkuperäinen kirjoittaja juu:mä haluan kyllä makkarista tummanpunamusta sävyisen. Raikkautta sitten tuomaan verhot, päiväpeite, sänky, yöpöydät yms. Siis ei välttis joka seinä punanen. Sängynpäätyseinä tummanpunaisella pohjalla, jossa joitain kivoja mustia kuvioita, toinen seinä pelkästään tummanpunanen, tai kaikki, tai sit muut seinät jollain muulla värillä, ehkä![]()
oot varmaankin räväkkä tyyppi ja noi värit sopisi sun persoonaanmä oisin liian tylsä tyyppi tuohon värimaailmaan
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä:http://www.tikkurila.fi/kotimaalarit/ideat/kuviointimaalaus
Mites tälläiset.
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö TuulisPää:Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:meillä on tylsästi valkoista kun on vuokrakämppä mutta jos nyt maalaisin niin vaalea ruskee sopis meidän luonto-teemaan. =)
Meilläkin on vuokra-asunto, mutta onneksi vapaat kädet touhuta täällä![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö TuulisPää:Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:meillä on tylsästi valkoista kun on vuokrakämppä mutta jos nyt maalaisin niin vaalea ruskee sopis meidän luonto-teemaan. =)
Meilläkin on vuokra-asunto, mutta onneksi vapaat kädet touhuta täällä![]()
![]()
täälläkin varmaan on mutta emmä ala ku pitää maalata takas kun muuttaa pois. eikä olla jäämässä tänne. |O![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaunis Koti -värilastun numero 47, väri 4686 on musta hieno!