seinän värit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuumailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on tällä hetkellä makuu huoneessa toinen seinä beige (täynnä vaaleanpunaisia kukkia) ja toinen seinä vaaleanpunainen. Huonetta asusti ennen tyttömme pian 3v :D Meillä siis vain kaksi seinää, sillä loput kaksi on toinen ikkunaseinä (valkoinen) ja toinen täynnä vaatekaappeja. Maalaan pian niin että kaikki muut seinät ovat valkoisia, paitsi seinä johon sängyn pääty tulee on vaalean harmaa...

mä oon miettinyt kans harmaaseen, ruskeeseen tai vihreeseen taittuvaa himmeää väriä. niitä on vaan niin käsittämättömän monia sävyjä. pää pyörällä.

mä haluan kyllä makkarista tummanpunamusta sävyisen. Raikkautta sitten tuomaan verhot, päiväpeite, sänky, yöpöydät yms. Siis ei välttis joka seinä punanen. Sängynpäätyseinä tummanpunaisella pohjalla, jossa joitain kivoja mustia kuvioita, toinen seinä pelkästään tummanpunanen, tai kaikki, tai sit muut seinät jollain muulla värillä, ehkä :D

Meillä on tämän väriuudistuksen jälkeen värimaailma sitten valko-harmaa-musta-vaaleanpunainen :D Kun aikaisemmin tuon vaaleanpunaisen tilalla oli turkoosi ja sitä ennen lime :laugh:

Yksi värikausi kestää siis about puol vuotta, jos sitäkään :D Siksi tuosta seinästä tulee tällä kertaa sitten harmaa, niin ei tarvitse aina maalailla :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
mä haluan kyllä makkarista tummanpunamusta sävyisen. Raikkautta sitten tuomaan verhot, päiväpeite, sänky, yöpöydät yms. Siis ei välttis joka seinä punanen. Sängynpäätyseinä tummanpunaisella pohjalla, jossa joitain kivoja mustia kuvioita, toinen seinä pelkästään tummanpunanen, tai kaikki, tai sit muut seinät jollain muulla värillä, ehkä :D

oot varmaankin räväkkä tyyppi ja noi värit sopisi sun persoonaan :) mä oisin liian tylsä tyyppi tuohon värimaailmaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja tuumailija:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:

oot varmaankin räväkkä tyyppi ja noi värit sopisi sun persoonaan :) mä oisin liian tylsä tyyppi tuohon värimaailmaan :D

En mä nyt tiedä oonko niinkään räväkkä, mun mielestä punanen ja musta on seksikäs, ja siks sopii makkariin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö TuulisPää:
Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
meillä on tylsästi valkoista kun on vuokrakämppä mutta jos nyt maalaisin niin vaalea ruskee sopis meidän luonto-teemaan. =)

Meilläkin on vuokra-asunto, mutta onneksi vapaat kädet touhuta täällä :laugh: :D

täälläkin varmaan on mutta emmä ala ku pitää maalata takas kun muuttaa pois. eikä olla jäämässä tänne. |O :p

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö TuulisPää:
meillä on tylsästi valkoista kun on vuokrakämppä mutta jos nyt maalaisin niin vaalea ruskee sopis meidän luonto-teemaan. =)

Meilläkin on vuokra-asunto, mutta onneksi vapaat kädet touhuta täällä :laugh: :D

täälläkin varmaan on mutta emmä ala ku pitää maalata takas kun muuttaa pois. eikä olla jäämässä tänne. |O :p

no mulla ei onneks oo tota takasin maalauksen pelkoa :D Eikä mekään olla tähän jäämässä, heti lähetään kun omanlainen oma löytyisi vaan =) |O En oo vaaaativa, ehen :whistle: :D

Yhteistyössä