Sabluunalla koristeita seiniin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dorde
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Dorde

Aktiivinen jäsen
01.04.2007
6 495
0
36
Onko kukaan tehnyt sabluunalla koristeluvioita seiniin? Tekis mieli kokeilla mutta arveluttaa että onnistuuko tumpeloltakin? Valmiita sabluunoita saa vissiin ostaa rautakaupasta? Jos menee pieleen niin sitten on vissiin koko seinän maalaus edessä :/

Minä olen täydellinen tumpelo mitä ikinä tulee piirtämiseen, maalaamiseen tai mihinkään muuhun taiteelliseen. Mutta tästäkin huolimatta minä ihan itse tein hienot kuviot pojan seinään! Osta siis kunnon, tukeva sabloona juuri esim. rautakaupasta. Ei mitään lirua, ohutta lärpykkää. Sitten osta sellaista kenkäplankin tyylistä (oikeaa) sabloonamaalia ja siihen kuuluva töpötin. Valuva maali sotkee heti seinät. Sitten vaan maalariteipillä sabloona seinään ja töpöttimellä taputtelet kuviot täyteen väriä. Sitten irroitat sabloonan ja ihailet lopputulosta. Onnistumisen iloa! =)

ja jos menee pieleen niin voit korjata virheitä ohuelle siveltimellä, ei se hirveästi haittaa jos kuvioista tulee vähän eläviä.. itse tuputtelin liiat maalit aina pahvinpalaan ennen kuin ruperin tuputtelemaan seinää.

Yhteistyössä