SEINÄJOKELAISET!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vakkari (harmaana)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vakkari (harmaana)

Vieras
Hei!

Oletteko käyneet siellä uudessa Lastenvaate liikkeessä vanhan Aukian tiloissa?
Kuulin huhuja että sieltä löytyis äitiysvaatteita sekä PALJON vaatteita lapsille edulliseen hintaan.
Ei mitenkään huvittais maksaa 70eur äitiys farkuista :-(

Kertokaas viisaammat mitä sieltä löytyy ja onko 50km päästä lähtemisen arvoista.

kiitos etukäteen!

Olen käynyt kyseisessä liikkeessä "The Kids & Mothers" :-)

Hieno oli liike ja paljon oli tarjontaa. Löytyi HIRVEÄSTI edullisia ja laadukkaita NameIt:in vaatteita ja sitten sillä oli Mama Liciouksen Äitiysvaatteita.
Myös LEGO, Guess ja Levis kuuluivat heidän valikoimiin.

Meinasin saada hepulin kun löysin sieltä Guessin ja Leviksen vaatteita ja vielä -40% :-)

Eli todellakin kannattaa ajaa se 50km.....

Hei kuule hm:stä löytyy kans äitiysvaatteita. Mä ostin sieltä farkut ja ikinä en ole ittelleni niin helposti löytänyt housuja. Ne housut oli aivan täydelliset mulle. :D

Taitaa olla niin että äitiysvaatteiden suosio on yllättänyt heidät täysin. Sillä viime viikolla kun siellä kävin, niin joutuivat jo toista kertaa soittamaan jatilaamaan sillä viikolla farkkuja lisää :-O
Lasten vaatteita oli paljon....

itse olen käynyt siinä seinäjoen uudessa liikkeessä että keskisellä. seinäjoen liikkeessä oli tosiaan äitiysvaatteita jonkin verran (sopivaan hintaan ja kiva henkilökunta) ja vielä enemmän lastenvaatteita. keskisellä tarjonta vaihtelee, viimeksi siellä oli yhtä ainoaa mallia farkkuja mutta joskus taas enemmän... molemmat kuitenkin hyvä vaihtoehtoja kun hankkii äitiysvaatteita!

myy kanssa kivoja vaatteita äideille ja lapsille,niil on myös nettikauppa,kaveri oli tilannu niiden nettikaupasta boobin vaatteita.hauskaa ku on tullu enemmän tarjontaa tänneki lakeuksille :)

Ihanaa on kyllä, kun tarjonta sen kuin kasvaa kasvamistaan..... Olen nyt pari viikkoa mennyt ympäri ämpäri "Alejen" ja uutuuksien perässä. The Kids & Mothersissa oli kaikki ale vaatteet -50-70% joten tein kyllä HURJASTI löytöjä pienellä rahalla. Ja uudet Ticket To Heavenin ulkoilu vaatteetkin saapuvat sinne minä päivänä hyvänsä joten niitä odotellassa :-)
Malaikasta en ollut kuullutkaan... Pitääpäs mennä katsastamaan :-)

Onkos mitään päivityksiä tapahtunut seinäjoen lastenvaate/äitiysvaate liike tarjonnassa? Pitäis ens viikolla käydä kattelemas mut en tieäd yhtää mihin suuntais. Kids and mothers on viel vissiin paikallaan, onks h&m saanu vieläkään mamma vaatetta?

[QUOTE="yks äitee";25631735]Onkos mitään päivityksiä tapahtunut seinäjoen lastenvaate/äitiysvaate liike tarjonnassa? Pitäis ens viikolla käydä kattelemas mut en tieäd yhtää mihin suuntais. Kids and mothers on viel vissiin paikallaan, onks h&m saanu vieläkään mamma vaatetta?[/QUOTE]

Ei oo, tosi huono tarjonta sjoella. :(

Päivitystä tähän ketjuun. Seinäjoelta löytyy nykyään äitiys- ja imetysvaatteisiin erikoistunut, sopimuksen mukaan auki oleva liike Mammavaatteet Maliisa. Heidän verkkokauppansa löytyy osoitteesta www.mammavaatteet.fi ja varastomyymälänsä Rajatieltä.

Yhteistyössä