Seinäjokelaiset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitos!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ainakin ihan siinä keskustassa, Kelaa vastapäätä, Onnelan vieressä on yksi aika isokin puisto. Toinen on sit siinä Lakeuden Ristin vieressä, kulmittain Torikeskusta vastapäätä. Tosin siellä ei oo kun nurmikkoo ja sit siihen saa lainata siitä kojusta kaikkee aktiviteettia. Mutta näin sateella se on kiinni..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan keskellä kylää (Kelaa vastapäätä) on yksi. Kaupungin paras on noin kilometrin päässä keskustasta, uimahallia vastapäätä.

Selvä, kiitos paljon. Toista päivää täällä asutaan ja kaikki vielä hakusessa. Nimim. minä olen se joka kohtaa reissaa ympäri seinäjokea kartta kädessä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja sd:
Ydinkeskustan ainoa taitaa olla kelaa vatapäätä puistossa. Sitten uimahallin sieressä liikennepuisto ja leikkikenttä.

Onkos tuo liikennepuisto vielä auki? Kaupungin sivujen mukaan olis mennyt jo kiinni. Se olis varmaan ollut pojalle kiva paikka.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Missä päin asutte? Asutteko pysyvästi? Minkä ikäisiä olette?

Uusia kavereita vailla ;)

Asutaan melkein Anttilan vieressä. Opiskelemaan tänne muutettiin, eli kyllä nyt muutama vuosi ainakin asutaan. Minä 22v ja lapsi 3v.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sd:
Ydinkeskustan ainoa taitaa olla kelaa vatapäätä puistossa. Sitten uimahallin sieressä liikennepuisto ja leikkikenttä.

Onkos tuo liikennepuisto vielä auki? Kaupungin sivujen mukaan olis mennyt jo kiinni. Se olis varmaan ollut pojalle kiva paikka.

Liikennepuisto on varmaankin kiinni, mutta se leikkipuisto on aina auki.

Yhteistyössä