seinäjoen kirppikset!

Pohjantori löytyy Prisman läheltä, pienempi kirppis kuin shoppis ja ullakko mutta ihan ok mun mielestä. En tiiä kyseletkö myyjänä vai ostajana mutta mä tykkään myyä shoppiksessa, lyhyet jonot, edullinen viikkomaksu ja aina myynti on ollu tosi hyvä.

Lakeuden shoppis on ollut meidän perheelle ostajina paras, ollaan vauvalle hankittu sieltä paljon vaatteita, leluja, kirjoja, kestovaippoja ym. ja itsellemme jonkin verran vaatteita, kirjoja ja sisustusjuttuja. Isompia poikavauvan vaatteita harvemmin löytyy (74->).

Vanhankylän ullakko tjsp. on myös mukavan siisti ja valoisa paikka, siellä vaan on mun mielestä aika usein korkeita hintoja. Näyttäisi olevan usein vaatetta ihan vastasyntyneelle tai pienelle vauvalle ja isommalle lapselle, harvoin tulee ostettua mitään mutta käydään yleensä kuitenkin siellä kiertelemässä.

[QUOTE="vieras";24461229]Lakeuden shoppis on ollut meidän perheelle ostajina paras, ollaan vauvalle hankittu sieltä paljon vaatteita, leluja, kirjoja, kestovaippoja ym. ja itsellemme jonkin verran vaatteita, kirjoja ja sisustusjuttuja. Isompia poikavauvan vaatteita harvemmin löytyy (74->).

Vanhankylän ullakko tjsp. on myös mukavan siisti ja valoisa paikka, siellä vaan on mun mielestä aika usein korkeita hintoja. Näyttäisi olevan usein vaatetta ihan vastasyntyneelle tai pienelle vauvalle ja isommalle lapselle, harvoin tulee ostettua mitään mutta käydään yleensä kuitenkin siellä kiertelemässä.[/QUOTE]
MÄ oon pannu saman merkille että ullakon hinnat on korkeampia kuin shoppiksen. En tiedä johtuko siitä että ullakolla viikkovuokra on korkeampi, toisaalta se ei mun mielestä oo niin paljoa korkeampi että sen takia tarviis laittaa hintoja niin korkealle kuin ne sielä usein on.

Yhteistyössä