Seinäjoella synnyttäneitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
"Osaston luonteen vuoksi vierailijoiden määrää on rajoitettu. Vierailuajat ovat vapaat vain lapsen isälle ja sisaruksille. Muuten osastolla noudatetaan ehdotonta vierailukieltoa." Synnyttäneiden vuodeosaston ohjeissa lukee noin eli tarkoittaako se tosiaa, että vain lapsen isä ja sisarukset saavat tulla katsomaan äitiä ja vauvaa? Siellä siis ei ole vierailuaikoja muille?

Kyllä tarkoittaa. Itsellä kuitenkin joustettiin tuossa säännössä,koska muuten vanhimmat lapseni eivät olisi päässeet katsomaan äitiä ja uutta pikkuveljeään.

Mun vanhemmat toivat lapseni sairaalaan,koska ei ollut ketään muutakaan joka olisi heitä tuoneet.

Kyllähän se nykyään alkaa useimmissa sairaaloissa noin olla. Mikkelissä saa tunnin ajan vierailla isovanhemmat yhteisissä tiloissa mutta huoneisiin eivät saa tulla. Itseä kyllä ärsytti ihan se isä ja sisaruksetkin vierustoverilla, sillä nämä roikkuivat huoneessa koko päivän. Onhan se vauva toki joo ihana mut vierustovereille aika tuskaa kun pikkuiset lapset kiljuu vieressä koko ajan.

Voihan nyt perhana, sielä on tuokin... Olen menossa Seinäjoelle synnyttämään elo-syyskuun vaihteessa ja mitä ihmettä mä sielä nyt teen sen paripäivää?? Ja nyt taitaa olla pakko kestitä ne vieraat kotona vaikka ei yhtään kiinnostaisi..prkl...

Juu sinne ei ole muilla asiaa kuin isällä ja sisaruksilla, jos haluaa tavata muita, pitää mennä kahvilaan tms. ja vauvaahan ei osastolta pois viedä saa.. : / Mäkin olisin mielelläni nähny anopit yms. siellä kun että sit heti kotiin rynnätään kahvia odottamaan..

Yhteistyössä