Seinäjokiset hoi! Mitä hoitopaikkoja suosittelette / ette suosittele???

Elokuussa se hoitopaikka-mörkö on nyt sitten kohdattava, tyttö on silloin vasta 10kk, mutta pakko laittaa hoitoon kun työpaikasta en voi kieltäytyä... meidän talous ei vaan pyöri yhden ihmisen tuloilla :/

Nyt olen sitten yrittänyt kaivella, että mitä päiväkotia/perhepäivähoitolaa tulisi välttää ja mitkä puolestaan ovat hyviä paikkoja. Kokemuksia siis haluaisin kuulla! :) Ja yleensäkin kumpi on parempi vaihtoehto noin pienelle lapselle, päivkoti vai perhepäivähoito vai ryhmäperhepäivähoito ja mitä kaikkia vaihtoehtoja nyt olisikaan!!

Tulee paha mieli jo pelkästä ajatuksesta, etten voi olla kotona lapsen kanssa pidempään... :ashamed: Tosin, olen kuullut että tämä hoito-asia on monesti vanhemmalle rankempi paikka kuin lapselle, toivotaan niin :D

Laittakaapas siis Seinäjokiset hieman vinkkiä hoitopaikoista ja tädeistä! :wave:

-succa kiittää
 
storm
Joku suositteli minulle ainakin ryhmistä kun mietin kanssa et minne tytön pistäisi. Oma lapsí ei vielä ole päiväkodissa mutta hallilan päiväkoti on kuulemma ihan ok ja sitten on se en muista nimeä semmoinen keltainen hauskan näköinen kun mennään törnävälle päin. Siellä on minun kaveri töissä ja sekin on kuulemma ihan mukava paikka. Ainakin se minun kaveri on mukava hoitotäti :). Minä varmaan pistäisin ryhmikseen noin pikkuisen.
 
törnävän reunalla asustellaan, mutta hoitopaikalla ei sinällään ole väliä, autolla kun kuitenkin viedään. Mistäs näitä ryhmiksiä sitten löytäisi, että voisi käydä jo nyt vilasemassa? Miten eroavat päiväkodeista? Nää on ihan uusia juttuja mulle, koska en ole itse ikinä ollut päiväkodissa eikä ole ennemmin tarvinnut selvitellä asiaa :)
 

Yhteistyössä