Seinäjoki

Muutamme täältä Naantalista elokuussa sinne Seinäjoelle. Meillä on tyttö
6 v, joka aloittelee eskaria siellä Katajalaakoson pk.ssa ja poika 3 v. Olisi mukava tutustua uusiin ihmisiin, koska kaikki kaverit jäävät tänne matkojen päähän :(
 
:wave:

Mä asun 30km seinäjoelta ja auto löytyy millä kulkea, oon ite muuttanu tänne vasta vajaa puol vuotta sitten eikä tuttuja liiemmin ole, meillä on 6 viikkoinen pojan pallero ja oon aika pitkälti viikot itekseni, joten uudet tuttavuudet kelpais! :)
 
Tänne on kans uudet tuttavuudet tervetulleita =) Asun 15km päässä seinäjoelta 5 lapsen äiti,nuorin on tällä hetkellä 1,5 vuotias tyttö ja poika -05 joiden kanssa olen kotona,muut ovat koulussa.
 
Hei.

Vähän kesti tämä minun vastaaminen. Nyt on sitten muuttokuorma saatu onnellisesti S.joelle ja tavarat alkavat olla paikoillaan pikkuhiljaa. Tämä Katajalaakson alue vaikuttaa tosi rauhalliselta ja luonnonläheiseltä alueelta. Ihan tosta meidän talon takaa lähtee se valaistu metsälenkki joka kulkee Kultavuoren läpi jne.

Naapurustossa ei taida olla pieniä lapsia. Pääosin murrosikäisiä näyttää olevan. Parissa puistossa olemme jo kerenneet käymään ja Annilla alkoi eskari Joupin pk.ssa, emme sitten saaneetkaan paikkaa sieltä Katajalaakson pk.sta. Hieman on nyt pidempi matka viedä, mutta vaikuttaa mukavalta hoitopaikalta tämäkin...

Mikko 3 v ollut aika rauhaton muuton takia. Kaikki uusi ja vieras tietenkin pikkumiestä harmittaa.

Työt aloittelen varmaan syys-lokakuulla. Keskussairaalaan olen menossa töihin. Kotona siis vielä olen muutaman viikon. Tässä lähistöllä olisi pari leikkipuistoa, jossa voisi törmäillä...
 

Yhteistyössä