Seinä homeessa, mitäs nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rokkivosu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rokkivosu

Vieras

yhdessä seinässä hometta. Löysin äsken. Tietty koko paska ihan läpimätä :|
onneksi ei ole oma talo, mutta vituttaahan tämä silti.
Toivottavasti uus kämppä löytyis pian :/

Onko kellään vinkkiä et millä toi kannattais nyt pestä ja pitääkö toi seinä aukasta?
Mies kyllä tietäis mut se on töissä niin kyselenpä nyt täältäkin.
Pitänee vuokranantajallekin ilmoitella tosta :/

Eiköhän asiasta pitäisi ilmoittaa omistajalle/taloyhtiöön/jonnekin/terveystarkastajalle. Jos kämppä on homeessa ja menee epäterveen puolelle, saatte kämpän hyvinkin hätäseen.

Omaan taloon tuli homeremppa pari vuotta sitten yllättäen. Saimme kaupungilta kämpän samantien, kuulemma aina varalla pari asuntoa hätätilanteita varten.

Alkuperäinen kirjoittaja ööh:
Eiköhän asiasta pitäisi ilmoittaa omistajalle/taloyhtiöön/jonnekin/terveystarkastajalle. Jos kämppä on homeessa ja menee epäterveen puolelle, saatte kämpän hyvinkin hätäseen.

Omaan taloon tuli homeremppa pari vuotta sitten yllättäen. Saimme kaupungilta kämpän samantien, kuulemma aina varalla pari asuntoa hätätilanteita varten.

Mä oottelen et mies kattoo tota ensin. Se on kirvesmies niin älyää tommosten päälle ja sit saa soittaa talon omistajalle.

Alkuperäinen kirjoittaja No:
Ei sitä kannata pestä, otahan heti vuokraisäntään yhteyttä.

Ei taida olla parin tunnin päälle sen kanssa niin odottelen sen äijän ensin kotio. Osaa ehkä paremmin kuvailla tilanteen sitte vuokraisännälle.
HElvatan helvata. Kyllä ottaa pattiin!

meillä löyty keittiö rempan yhteydes home seinä. isännöistsijään otettiin yhteyttä ja tuli tarkastajat ja isännöitsijä katsoon. seinään korjaus meni talonyhtiön piikkiin ku oli rakenteissa. Ota vuokranantajaan yhteyttä!

Alkuperäinen kirjoittaja amalia07:
meillä löyty keittiö rempan yhteydes home seinä. isännöistsijään otettiin yhteyttä ja tuli tarkastajat ja isännöitsijä katsoon. seinään korjaus meni talonyhtiön piikkiin ku oli rakenteissa. Ota vuokranantajaan yhteyttä!

Juu, ehdottomasti otetaan kunhan mies ensin vilkaisee itse tota.
Mut ei kai homeremppa voi meidän piikkiin mennä?

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:

Riippuu mistä syystä on kostunut. Jos olette itse syypäitä kosteuteen, niin sitten voi hyvinkin korvausvaatimus rapsahtaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:

Riippuu mistä syystä on kostunut. Jos olette itse syypäitä kosteuteen, niin sitten voi hyvinkin korvausvaatimus rapsahtaa.

Vaatehuoneen katto on ilmeisesti vuotanut. Sellainen kohta mihin ei näy jos hyllyssä on tavaraa. Eipä olla voitu mitään tolle :/

Onko siellä vaatehuoneessa ilmanvaihtoa?
Meillä kävi niin kuivaushuoneessa, et vahingossa oltiin tukittu jollain tavaroilla ilmanvaihtokanava ja seinään tuli hometta, mustia pilkkuja. Onneks sitten riitti vaan hiominen ja seinän uudelleen maalaaminen (betoniseinä).

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko siellä vaatehuoneessa ilmanvaihtoa?
Meillä kävi niin kuivaushuoneessa, et vahingossa oltiin tukittu jollain tavaroilla ilmanvaihtokanava ja seinään tuli hometta, mustia pilkkuja. Onneks sitten riitti vaan hiominen ja seinän uudelleen maalaaminen (betoniseinä).

Ei oo mitään. Tää on ihan paska rytö koko mökki muutenkin :/
Ei eristeitä kaikissa seinissä jne. Aika helvetin kylmä talo.

Yhteistyössä