seinään katkaistu romanssi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ymmyrkäinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mies";27273000]Erinomaisesti toimittu siltä mieheltä. Hän on hieno mies. Nyt vain kunnioitat häntä (haluat hänen olevan onnellinen eikö?) pitämällä kiinni sovitusta tai, jos se on sinulle liian vaikeaa, lopettamalla yhteydenpidon.[/QUOTE]

Näin on.

[QUOTE="ymmyrkäinen";27273006]ei ku se itse sanoi, että haluaa olla kaveri. En mä sitä sanonut. Ja ei siis mitenkään sellaisessa lohdukeyhteydessä vaan ihan toisessa sävyssä.[/QUOTE] Noin yleensä voidaan sanoa, mutta se voi olla myös vaan sanonta

no ei tietenkään mitään sydänystäviä voida olla, ettei lipsahda väärälle puolelle. Mutta kyllä toisen elämästä haluaa jatkossakin tietää. Kun hyvin synkkaa kuiteski.

[QUOTE="ymmyrkäinen";27273070]no ei tietenkään mitään sydänystäviä voida olla, ettei lipsahda väärälle puolelle. Mutta kyllä toisen elämästä haluaa jatkossakin tietää. Kun hyvin synkkaa kuiteski.[/QUOTE] Joo, niin mäkin oisin ajatellut jokunen viikko sitten, kunnes tunteet lopahti, ja ei kiinnosta kaveruuskaan-tai se on mulle yks ja sama.

Ei ole periaatteessa syytä, miksi ei voitais olla. Mutta koska tieän että hällä on tunteita mua kohtaan, niin ajattelisin kokoajan kuitenkin että sillä on taka-ajatuksia ym. Ehkä kun aikaa kuluu-niin sitten...

En nyt rupea kaikkia ketjun sivuja selaamaan, joten tää sama on varmaan sanottu jo kymmenen kertaa mut kumminkin... Siellä miehen kotona on asiat selvinnyt ja pesääkin varmasti saa, joten sut on unohdettu kokonaan. Ja nyt kun olet miestä painostanut, niin et todellakaan ole mikään toivottu henkilö. Eli: juna meni jo. Ei ole mitään selvitettävää.

Mä luulen että mieheltä vaan kuoli ne (luullut) tunteet ap:ta kohtaan. Niinhän sitä välillä käy, ihastuu toiseen mutta sitten ihastus lopahtaa ja sen tilalle tulee jopa inho, tyyliin 'mitä helvettiä mä tossa tyypissä näin?!'.
Nyt mies tajusi että ap jatkaa ruikutusta jos mies jatkaa suoralla linjalla joten päätti nyt lirkutella perus valkoiset valheet 'suhteen' loppuessa: ollaan kavereita kuiteski jooko.

heh, kyllä tilanne on vähän eri ku mitä luulette. Ei ole kyse kiinnostuksen lopahtamisesta. Mutta teidän(kin) ansiostanne ymmärrän miestä paremmin ja se on pääasia. Sen vuoksi aloitin tämän ketjun, että ymmärtäisin mistä on kyse. Ja tämä ketju valoitti sitä. Kiitos siis teille ihan jokaiselle! :)

[QUOTE="ymmyrkäinen";27273194]niin no aika näyttää. Onks teillä joku tarve vakuutella, että ei me kavereit tulla olemaan?[/QUOTE] Avata sun silmät siihen että kaikkea voi sanoa, pidänkin tollasen jälkeen pelkkänä sanontana.

Ehkä mies ajattelee myös että saa susta rauhan sanomalla noin

Mä luulen että mieheltä vaan kuoli ne (luullut) tunteet ap:ta kohtaan. Niinhän sitä välillä käy, ihastuu toiseen mutta sitten ihastus lopahtaa ja sen tilalle tulee jopa inho, tyyliin 'mitä helvettiä mä tossa tyypissä näin?!'.
Nyt mies tajusi että ap jatkaa ruikutusta jos mies jatkaa suoralla linjalla joten päätti nyt lirkutella perus valkoiset valheet 'suhteen' loppuessa: ollaan kavereita kuiteski jooko.
Niin peesi

Aika kyynisen katkeraa palautetta monet ihmiset antaa täällä :) Eihän tää sentään ole yleiskuva suomalaisesta naisesta, eihän? ;) Itse en jotenkin edes "pysty" tuollaiseen negatiivisuuteen eikä yksikään naiseni (joukossa tosin 1 ulkomaalainen) ole ollut noin kielteinen kuin jotkut tekstit täällä. Luulisi elämän olevan jotenkin... raskasta ja keljua kun kielteisiä ajatuksia on noin paljon.

Mulla on vähän samankaltainen tilanne ollut. Mutta loppujen lopuksi me päädyimme tämän miehen kanssa naimisiin... tosin välissä oli vuosia ja mies erosi sinä aikana (itse olin vapaa).

ei ole fiilikset laantuneet. Siitä ei ole epäselvyyttä. Mitäpä sitä teille todistelemaan, mutta tekee vaan mieli sanoa, kun haluatte niin uskoa ja toivoa. Mä ole kuiteski se, joka tuntee juuri tämän tilanteen ja asia ei ole niin.

luin vain ap:n ensimmäisen viestin ja sen perusteella vastaan että ihan oikein tuollainen. mies on vain halunnut jotakin jännitystä mutta tajunnut kuitenkin oman vaimonsa olevan paljon tärkeämpi kuin tuollainen jännityksen haku ja sen takia tekee selvän eron naiseen

[QUOTE="ymmyrkäinen";27273478]ei ole fiilikset laantuneet. Siitä ei ole epäselvyyttä. Mitäpä sitä teille todistelemaan, mutta tekee vaan mieli sanoa, kun haluatte niin uskoa ja toivoa. Mä ole kuiteski se, joka tuntee juuri tämän tilanteen ja asia ei ole niin.[/QUOTE]

Hyvä. Neuvoisin itse pysymään totuudessa (en itse pysty feikkaamaan mitään tunteita). Niin minäkin teen oman tämänhetkisen kaukorakkauteni suhteen. Rakkauteni häneen on ikuista, olen varma. Olen sanonut sen ja tarjonnut siksi yht. pidon lopettamista, mutta hän ei halua vaikka on itse varattu. Koska haluan hänen onnellisuuttaan enemmän kuin omaani. Voin totta kai silti rakastua uuteen naiseen koska tuolla suunnalla en voi nyt edetä. Elämästä ei tiedä. Hän haluaa myös minun onneani mutta käytännössä hän ei voi sitä antaa koska asuu eri maassa emmekä voi muuttaa.

[QUOTE="ymmyrkäinen";27268283]Eli kaiken jälkeen voin olettaa, että kovuuden ja tylyyden takana on kärsivä mies, joka yrittää päästä tunteistaan ja koko sopasta eroon, jotta voisi jatkaa omaa suhdettaan ja päästä yli? Että minun ei ole syytä olla hänelle vihainen?[/QUOTE]

Älä ny viitti. Tyydy osaas vaan, ei se mies sua haluu, vaan on viisas ja keskittyy vaimoonsa. Älä enää ruikuta.

[QUOTE="vieras";27273663]Ihan ot, mutta oletko "mies" oikeasti mies? Väittelemme mieheni kanssa siitä :)[/QUOTE]

Kyllä. Tosin olen ehkä tietyissä asioissa androgyyni eli maskuliini ja feminiini menee aika pitkälle "tasan", samoin introvertti ja ekstrovertti ja rauhallinen ja intohimoinen, jopa kroppani menee niin että yläkroppa lihaksikas ja alakerta sirompi. Osaan olla yhtä aikaa rajun hellä. ;) Toimin monessa asiassa sekä-että enkä joko-tai.

[QUOTE="mies";27273448]Aika kyynisen katkeraa palautetta monet ihmiset antaa täällä :) Eihän tää sentään ole yleiskuva suomalaisesta naisesta, eihän? ;) Itse en jotenkin edes "pysty" tuollaiseen negatiivisuuteen eikä yksikään naiseni (joukossa tosin 1 ulkomaalainen) ole ollut noin kielteinen kuin jotkut tekstit täällä. Luulisi elämän olevan jotenkin... raskasta ja keljua kun kielteisiä ajatuksia on noin paljon.[/QUOTE]

Ei niin raskasta kun salasuhteen pitäminen

[QUOTE="ymmyrkäinen";27273478]ei ole fiilikset laantuneet. Siitä ei ole epäselvyyttä. Mitäpä sitä teille todistelemaan, mutta tekee vaan mieli sanoa, kun haluatte niin uskoa ja toivoa. Mä ole kuiteski se, joka tuntee juuri tämän tilanteen ja asia ei ole niin.[/QUOTE] Todisteletko enemmän itselles kun meille? Eli vieläkin elättelet jotakin. Eiks toi ole säälittävää? Kysy mieheltäsi että mitä mieltä hän on asiasta?

Ehkä hänkin haluaisi selvittää asioita

[QUOTE="mies";27273706]Kyllä. Tosin olen ehkä tietyissä asioissa androgyyni eli maskuliini ja feminiini menee aika pitkälle "tasan", samoin introvertti ja ekstrovertti ja rauhallinen ja intohimoinen, jopa kroppani menee niin että yläkroppa lihaksikas ja alakerta sirompi. Osaan olla yhtä aikaa rajun hellä. ;) Toimin monessa asiassa sekä-että enkä joko-tai.[/QUOTE]

Luin miehelleni vastauksesi ja hän sanoi pontevasti "nainen" eli kiistamme jatkuu edelleen :)

[QUOTE="vieras";27273720]Luin miehelleni vastauksesi ja hän sanoi pontevasti "nainen" eli kiistamme jatkuu edelleen :)[/QUOTE]

:D Olen kyllä taas toisaalla aika miehekäs. En oikeastaan välitä, miten muut minuun suhtautuvat ja ystäväni hyväksyvät minut. Siitä vapaus olla yhtä aikaa miehinen ja... naisellinen ja samoin kyky tulla toimeen naisten kanssa. Seksuaalisuudeltani olen aika vankasti hetero, mutta samalla suht kaukana suomalaisesta "perusäijämeiningistä".

Alkuperäinen kirjoittaja ymmärkäinen;27268129:
eihän kyse ole siitä, että nainen inttäisi vaan että jatketaan jatketaan, vaan että ymmärtää tilanteen ja on samaa mieltä, mutta haluaa puhua asiat selviksi, jotta voidaan normaalisti kohdata ja olla kavereita.

Täysin samaa mieltä kanssasi. Reilusti pitäisi asiasta puhua ja sopia.. ei todellakaan ole kyse monkumisesta suhteen jatkoon, vaan selvä asiallinen lopetus, jotta voi reilusti kohdata ja olla kavereita ilman pahaa makua ja mietintää mikä ja miksi..

Yhteistyössä