Seikkailija Dora = HelloShitty ??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sherlock
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sherlock

Vieras
En varmaankaan ole aivan väärässä jos niin väitän?
Olen ihmetellyt minne HelloShitty on hävinnyt, ja nyt huomasin että sama on kirjoitustyyli kun Doralla.

Ihanaa jos HS on tullut takaisin :)

Mä oon aina ihmetelly näitä "tunnistin sen ja tuon".
Mulla on myös musta nimimerkki ollut, mutta en ole sillä kirjoitellut yli puoleen vuoteen. Sinä aikana oon täällä kyllä käyny aina välillä (toisinaan liiankin ahkerasti =) ), mutta kukaan ei kyllä ole väittäny mua tunnistaneensa. Ei myöskään ne mustat, joiden kanssa olen kirjoitellut mustana eniten. :D

Minä olen samaa ajatellut :) Jutuista ja siitä että hänellä on vain tyttölapsia :) Mutta eipä tuolla mitään merkitystä ole että onko sama vai ei :) Ainakaan minulle.

Alkuperäinen kirjoittaja Christina Death:
Alkuperäinen kirjoittaja SylWi Poloinen:
No, onko vaiko eikö. Ihan kadonnu on kyllä, kuin tuhka tuuleen :/

Ei tuo mihinkään kadonnut ole, ihan hyvissä voimissa edelleen. Palstailee vaan vähemmän ja harmaana pääasiassa

No hyvä. :) Tosin harmaaksi muuttuminen ei oo kiva, mä en oo niin nero, et minkään tekstin perusteelle tajuisin, et kuka on kuka.

No nyt huomasin minäkin saman. Samat kirjoitusvirheet sen paljastivat. Vaikka eipä sillä ole merkitystä :)

ajatuksia ei juuri oo. jokainen hoitakoon omaa perhettä. vaikka ap:n lapsettomnuus on ap:lle vaikea asia niin se ei liity millään tavalla ton perheen asioihin.
Lainaa

Mitä väliä vaikka olisikin?
Taas jollain on pikkusen liikaa aikaa ja selkeä tekemisen puute. :whistle:
Ei millään pahalla silti! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
Alkuperäinen kirjoittaja CSI:
Hello Shittyn ja Seikkailija Doran pituudet ja esikoistytön isän pituudet on täsmälleen samat. ;)

löytyykö muuta? :D

Valokuvasi eräässä kuvapinossa.
Neljä lastakin on molemmilla nikeillä (ok, se ei tietty mitään kerro, mutta vahvistaa epäilyni )

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
No höh, laita yytä ja kysy. Sillähän se selviää. :)

Minulla ei ole nikkiä, joten en voi laittaa yv´tä :( Ja jos nyt luon nikin tätä asiaa varten, niin epäilen vahvasti etten kuitenkaan saa totuudenmukaista vastausta Doralta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
No höh, laita yytä ja kysy. Sillähän se selviää. :)

Minulla ei ole nikkiä, joten en voi laittaa yv´tä :( Ja jos nyt luon nikin tätä asiaa varten, niin epäilen vahvasti etten kuitenkaan saa totuudenmukaista vastausta Doralta.

usko nyt että on sama henkilö,vaikka sillä nyt mitään merkitystä ole...

Yhteistyössä