Sedun yökerhon uudet DJt, ne "ei-stripparit"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emilyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä suurin osa, melkein kaikki ovat kiinnostuneita rinnoista, on puhdas biologinen tosiasia.
Miestä kiinnostaa oman kroppansa vastakohdat. Kapea lantio miehellä= viehättää naisen pyöreä lantio. Miehellä ei rintoja= viehättää naisen rinnat. Jne...
Ja totta kai peppukin kiehtoo, mutta yleensä nämä "minun mieheni inhoaa rintoja ja on peppumies" ovat naisia, joilla ei ole rintoja tai ne roikkuvat pahasti.
Summa summarum, heteromies tykkää tisseistä ja pepusta, MOLEMMISTA.

Leveä lantio=hyvä synnyttäjä
isot tissit=hyvä imettäjä

isolanteiset naiset eivät muuten ole "hyviä synnyttäjiä". Ainakaan biologisesta näkökulmasta vaan yleensä kapealanteiset joilla lantio venyy iisimmin...näin on minulle kerrottu synnärillä pari kertaa kahden eri kätilön suusta....

isot tissitkään eivät ole mikään tae imettämiselle, päin vastoin saattaa oll ahyvinkin hankalaa.

minulla ei oo mitkään pienet tissit mutta mieheni on silti niitä miehiä jotka tykkää katsella naisten peppuja. tykkää hän tisseistäkin mutta ei innostu niistä niin paljon...lantion liike kertoo hedelmällisyydestä...niin se vaan on....

niin ne isot roikkutissit kertoo siitä että lapset on tehty ja imetetty, vaikkasitä ei ois tapahtunutkaan ja pienet kiinteät että on nuori ja viriili ja nää on yliopiston teettämästä tutkimuksesat missä useita eri-ikäisiä miehiä haastateltiin :snotty:

ihan vaan kommentti vielä noisat typyköistä sedun baarissa että ei oo ulkonäöllä pilattuja:kuka tahansa voi laihduttaa itsensä luurangoksi ottaa kahden desin silarit ja käydä suihkuttamassa rusketuksen itselleen...noita on päivittäin helsingin kaduilla käppäilemässä ja päivänvalossa ei lainkaan niin nättiä...mutta kyllä varmaan houkuttaa just kännisiä miehiä jotka ei oo paljasta pintaa nähnytkään rintaruokinnan jälkeen....

voisin itekkin mennä muuten mutta tykkään näyttää paljasta ihoa vaan valokuvaajalle ja omalle miehelle ja mielellään hitaasti riisuutuen tuhma ilme kasvoilla, en oikeen innostu minkään mamman silikonikakkuja pyörittelemään...

Kyllä suurin osa, melkein kaikki ovat kiinnostuneita rinnoista, on puhdas biologinen tosiasia.

Miestä kiinnostaa oman kroppansa vastakohdat. Kapea lantio miehellä= viehättää naisen pyöreä lantio. Miehellä ei rintoja= viehättää naisen rinnat. Jne...

Ja totta kai peppukin kiehtoo, mutta yleensä nämä "minun mieheni inhoaa rintoja ja on peppumies" ovat naisia, joilla ei ole rintoja tai ne roikkuvat pahasti.

Jaa no kyllä meillä mies tykkää siittä että mulla on alapää erillainen kuin ukolla itsellään, nuo tissit ja peppu on todella pientä siihen verrattuna :whistle:

Musta on todella siis todella idioottia sanoa (niinkuin sinä teet) mistä kukaisenkin mies tykkää. Mutta niinhän se "on" kaikki miehet tykkää samasta ja kaikki naiset tykkää samasta.

Eli myös SINÄ tykkäät hevareista, aah..Pitkät mustat hiuset,mustaparta,pitkä ja laiha, nahkatakki,korvis ja tatuointeja ja aivan turha tulla kinuamaan, jos kaikki miehet tykkää samasta niin kaikki naiset tykkää samasta!!

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
[

Huomaa, että oot mies.

Niinpä! :D Mun lantio on paremminkin kapea kuin leveä, mut erittäin hyvin oon saanu pukerrettua neljä lasta maailmaan (yksikin lapsista oli yli nelikiloinen). Rinnat on paremminkin pienet (tätä nykyä c-kuppi kuitenkin ) kuin isot, ja kyllä niissä maitoa onkin sitten riittänyt.

Täytyy sanoa että on näissä teidän kirjoituksissa kateellinen sävy. Empä olisi uskonut, että näin onnettomia olette. Taidatte olla myös mustiksia, heh heh...
Ja tiedoksi vaan että ei kaikilla ole silikooneja jotka ei ole riipputissejä.
Onhan nuo nätimpiä tissejä kuin ne, joita laitoitte tänne näytille :)

Alkuperäinen kirjoittaja ukkeli:
Täytyy sanoa että on näissä teidän kirjoituksissa kateellinen sävy. Empä olisi uskonut, että näin onnettomia olette. Taidatte olla myös mustiksia, heh heh...

Palstan tissikuvat olivat kauheinta mitä olen koskaan nähnyt...

Kateellinen? Heh, viimesimmän kerran mä oisin kateellinen 2 muovinpalasta rintojen alla. Ja tuo joka makaa tuossa, omistaa ihan normaalit, mutta pienet rinnat, sori mutta enpä ole niistäkään kateelline.

Minusta nuo silikonit ovat rumia. Parempia oli palstan naisilla.

näitä sanoja ei voi muuta ku peesailla :xmas:

juupa juu..mustiksia tosiaankin....en ole onneton..olen oman osani saanut ihailusta ja riittää sitä vieläkin ilman silikoonejakin enkä ole edes venäjältä :laugh:

mutta jos niin haluaa ajtaella niin se on ihan ok

;)

Alkuperäinen kirjoittaja venera:
isolanteiset naiset eivät muuten ole "hyviä synnyttäjiä". Ainakaan biologisesta näkökulmasta vaan yleensä kapealanteiset joilla lantio venyy iisimmin...näin on minulle kerrottu synnärillä pari kertaa kahden eri kätilön suusta....

isot tissitkään eivät ole mikään tae imettämiselle, päin vastoin saattaa oll ahyvinkin hankalaa.

minulla ei oo mitkään pienet tissit mutta mieheni on silti niitä miehiä jotka tykkää katsella naisten peppuja. tykkää hän tisseistäkin mutta ei innostu niistä niin paljon...lantion liike kertoo hedelmällisyydestä...niin se vaan on....

niin ne isot roikkutissit kertoo siitä että lapset on tehty ja imetetty, vaikkasitä ei ois tapahtunutkaan ja pienet kiinteät että on nuori ja viriili ja nää on yliopiston teettämästä tutkimuksesat missä useita eri-ikäisiä miehiä haastateltiin :snotty:

Minullapa on isot, kiinteät rinnat ja olen synnyttänyt ja imettänyt. Kynä ei pysy alla ;)

Ja katseita saan aina, välillä se kypsyttää

Hoikka vyötärö- leveä lantio takaa älykkäitä lapsia uusimman tutkimuksen mukaan, liekö siksi miehiä viehättää tuo kadehdittu X-vartalo, eli Iso povi-hoikka vyötärö- muodokas lantio.

kauheeta soopaa..isot ja kiinteät rinnat jotka eivät roiku niiden alla siltikin kynä pysyy ja hyvin vai kasvavatko tissisi kenties ylöspäin?

Hih, mä mietin ihan samaa mutta jospa tällä vieraalla on aivan toisenlainen käsitys isosta kuin minulla. ;)

kauheeta soopaa..isot ja kiinteät rinnat jotka eivät roiku niiden alla siltikin kynä pysyy ja hyvin vai kasvavatko tissisi kenties ylöspäin?

No tule katsomaan, on D75, eli on isokuppikoko. Useilla ystävillänikin on isot ja kiinteät rinnat, ei ole mitenkään harvinaista.

Tällainen evoluutiopsykologia tms. on kökköä. Kannattaa tutustua eri kulttuureihin, naisen ihannekroppa vaihtelee kulttuureittain ja aikakauden muodin mukaan paljonkin. Mitäs siihen sanotte, "biologit"?

Ja leveä lantio tai isot tissit eivät kerro, onko hyvä synnyttäjä tai imettäjä..

Hoikka vyötärö- leveä lantio takaa älykkäitä lapsia uusimman tutkimuksen mukaan, liekö siksi miehiä viehättää tuo kadehdittu X-vartalo, eli Iso povi-hoikka vyötärö- muodokas lantio.

Juuri näin.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:

Tällainen evoluutiopsykologia tms. on kökköä. Kannattaa tutustua eri kulttuureihin, naisen ihannekroppa vaihtelee kulttuureittain ja aikakauden muodin mukaan paljonkin. Mitäs siihen sanotte, "biologit"?

Ja leveä lantio tai isot tissit eivät kerro, onko hyvä synnyttäjä tai imettäjä..

Edelleen suurin osa miehistä pitää vartalosta, mikä on superpuikon mallinen.

Eli tuo x-vartalo, jota edustaa mm. Maria siitä tanssii tähtien kanssa-kilpailusta.

Stylistit puhuvat aina "eniten kadehditummasta vartalosta" eli x-vartalosta(iso povi, hoikka uuma, muodokas lanne)

Yhteistyössä