Sedun yökerhon uudet DJt, ne "ei-stripparit"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emilyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Jee. muovia nahkan alla. Sen täytyy olla tosi seksikästä. Varmaan tolta naisten kuuluukin näyttää. :xmas:
Jos ei omasta takaa löydy puseron alle täytettä, niin onhan se mukavaa kun nainen huomioi miestä hommaamalla silikonit:-p

Juu, onhan se mukavaa. Sekin on viksua, että luodaan keinotekoinen kauneusihanne, laiha nainen, jolla on tuollaiset erottuvat pallot luisen rintalastan päällä. Sitten sitä kauneusihannetta noudattaakseen pitää maksaa isot rahat.

Toisaalta, pidän ihmisistä, joilla on aivot. Miehellä varsinkin se on kiva ominaisuus. On kivaa saada olla oman miehen luolanainen, jolla saa olla kuivat tissit ja raskausarpia. Kaikki miehet ei osaa oikean naisen kanssa olla. Vaaditaan muovia ja standardeja.

Ihana kirjoitus.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Yleensä baari menestyy ku sinne saadaan naisia asiakkaaks, tää tuskin on pitkään Sedul käytös oleva tyyli koska toi tuskin kovin montaa naista houkuttaa...

No niin, ja sitäpä tuossa naureskelinkin jo. Kauanko p***unkipeät ukot viitsii pyöriä baarissa jossa ympärillä on pelkkiä ukkoja, kaikki kiimassa kun toljottavat silikoniblondeja jotka ei loppuviimein anna?

Mut eikös tossa jutussa sanottu et on kesän loppuun vaan?

Ja kyl ne vonkaajat muutenki osaa valita kohteensa niin et pitäis järkiki sanoo et ei irtoo

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Makuasia, sano koira ku persustaan liposteli. Mun mielestä kaikki tekemällä tehdyt muovi-ihmiset on rumia - sukupuoleen katsomatta. Tommoset kuvassa näkyvän kaltaiset akat, ja ylitrimmatut purkkirusketetut kumilihasmiehet myös.
Makuasiahan se toki on. Jotkut eivät pidä vaaleaveriköistä lainkaan jne. Mutta ei nuo nyt niin rumia ole, että olisi syytä päillä heidän karkoittavan miesasiakkaat. Eivätkä naisasiakkaatkaan varmaan kyseisten naisten ulkonäön takia katoa, pukeutumisen takia saattavat kadotakin. Aika näyttää... kyse kuitenkin suositusta biletyspaikasta... tekikö Sedu virheliikkeen.

Kyseessä on kesän jatkuva klubi, pe ja la iltoina. Miehethän sen rahan niihin baareihin tuovat. Ja kuka sanoo, etteivät naiset tykkää katsella paljasrintaisia naisia? Tai että ne häiritsevät jos katselu ei kiinnostakaan. Eli eiköhän nuo illat kesän ajan jengiä vedä. Syksyllä palataan sitten villapaitoihin ja miessoittajiin.

Kyseessä on kesän jatkuva klubi, pe ja la iltoina. Miehethän sen rahan niihin baareihin tuovat. Ja kuka sanoo, etteivät naiset tykkää katsella paljasrintaisia naisia? Tai että ne häiritsevät jos katselu ei kiinnostakaan. Eli eiköhän nuo illat kesän ajan jengiä vedä. Syksyllä palataan sitten villapaitoihin ja miessoittajiin.
En ole seurannut asiaa, joten en tiennyt, että kesän ajan vain. Voi se siinä tapauksessa olla ihan hyväkin juttu bisneksille.

Alkuperäinen kirjoittaja tissi:
Jee. muovia nahkan alla. Sen täytyy olla tosi seksikästä. Varmaan tolta naisten kuuluukin näyttää. :xmas:
Jos ei omasta takaa löydy puseron alle täytettä, niin onhan se mukavaa kun nainen huomioi miestä hommaamalla silikonit:-p
Löytyykö sulla munantäytettä, vai pieni nakki???
Minulta löytyy pilluntäytettä :-)

Alkuperäinen kirjoittaja tissi:
Löytyykö sulla munantäytettä, vai pieni nakki???
Minulta löytyy pilluntäytettä :-)

Ai, hassu nikki sinulla.

Miesten silmää nyt vain sattuu miellyttämään nainen jolla on sopivan kokoiset rinnat( . )( . )
Sille asialle ei Sirkkakaan voi mitään, vaikka kuinka paasaisi läpyskärintojen puolesta. Ja katselee se sinunkin miehesi povekkaita naisia toivoen sinulla olevan samanlaiset...

Juu, onhan se mukavaa. Sekin on viksua, että luodaan keinotekoinen kauneusihanne, laiha nainen, jolla on tuollaiset erottuvat pallot luisen rintalastan päällä. Sitten sitä kauneusihannetta noudattaakseen pitää maksaa isot rahat.

Toisaalta, pidän ihmisistä, joilla on aivot. Miehellä varsinkin se on kiva ominaisuus. On kivaa saada olla oman miehen luolanainen, jolla saa olla kuivat tissit ja raskausarpia. Kaikki miehet ei osaa oikean naisen kanssa olla. Vaaditaan muovia ja standardeja.

Miesten silmää nyt vain sattuu miellyttämään nainen jolla on sopivan kokoiset rinnat( . )( . )
Sille asialle ei Sirkkakaan voi mitään, vaikka kuinka paasaisi läpyskärintojen puolesta. Ja katselee se sinunkin miehesi povekkaita naisia toivoen sinulla olevan samanlaiset...

Hyvä "mies", vaikka sinä oisit aivoton kumitissienrakastaja, niin ei kai se sitä meinaa, että kaikki muutkin miehet...?

Kuulehan mies. Minun mies on minuun sitoutunut, aito, oikea ihminen. Hän osaa kyllä käyttäytyä. Katsohan, itsehillintä ei ole lainkaan vaikeaa.

Minäkin osaan ihan helposti olla katsomatta esimerkiksi lihaksikkaampia miehiä, kuin mitä omani on. En myöskään toivo hänelle mitään ulkoista ominaisuutta, mitä hänellä ei ole. Koska hän on minulle rakas, luon kauneusihanteeni sen pohjalta, millainen juuri hän sattuu olemaan.

Olemme hyvin rakastuneita toisiimme. Jos minulla olisi mies, jolla ei olisi itsehillintää eikä arvoja saatikka aivoja, niitä toivoisin hänelle.

Lisäksi minun miehen mielestä minun tissit on tosi mahtavat, ei kokonsa puolesta tietenkään, mutta muuten. Hän ei oikein pidä isoista rinnoista, jonka takia hän kai onkin valinnut minut.

Ennen kuin aloimme seurustella, hän oli pitkään minuun ihastunut. Noin 14 vuotiaasta asti siis.

Lisäksi minun miehen mielestä minun tissit on tosi mahtavat, ei kokonsa puolesta tietenkään, mutta muuten. Hän ei oikein pidä isoista rinnoista, jonka takia hän kai onkin valinnut minut.

Ennen kuin aloimme seurustella, hän oli pitkään minuun ihastunut. Noin 14 vuotiaasta asti siis.

Ei kai hän nyt rintojen puolesta sinua ole valinnut, vaan koko kokonaisuuden vuoksi? Eikö?

Ei kai hän nyt rintojen puolesta sinua ole valinnut, vaan koko kokonaisuuden vuoksi? Eikö?

Kokonaisuus kattaa kaiken. Hän ei kuulemma muuttaisi minusta mitään.

Ei sillä, etteikö kuvan nainen hyvinkin ole kaunis, mutta hyvin monenlaiset naiset ovat kauniita. Naurettavaa, että ollakseen kaunis, pitäisi täyttää jokin mitta eli leikata itsensä, jos ei sitä muuten täytä.

Alkuperäinen kirjoittaja ähh:
että mua ahistaa kun jokapaikassa pitää olla kauniita hyväkroppasia naisia keikistelemässä vähissä vaatteissa... tuntee ittesä niin rumaks ja mitättömäks. tarvii niitä nyt vielä normibaareissa olla, ettei vaan vahingossakaan jäisi kaikilta epäselväksi miltä kaikkien naisten KUULUU näyttää ollakseen seksikkäitä. *jupisee takavasemmalle laittamaan villapaidan päälleen*

No jos jonku mielestä tuollaiset silikonit jotka on muoviset pallot ja tuolla tytöllä todellakin näkyi että silikonit on on nätit, niin sitten mulla on ollut aina vääränlainen käsitys kauniista .. Ois edes ollut niin että ei noin selvästi näkys, nuo oli aivan kauheat :o

KUKA määrittää sopivan? Rukoilijasirkalla on kauniit, jopa kadehtittavan sirot rinnat hänen ruumiinrakenteeseen. Oletko ajatellut että ihmiset ovat erillaisia, tuskin olet. Olet aika typerä, ehkä 15kesäisen asteella.

minä tykkään kyl :p eihän se ole jonkun toisen kauneudesta pois jos laittaa silarit =)
ja onko todellakin muka halventavaa näyttää itseään? onhan sedun baareissa ollu pitkään strippareita jotka pitää kuitenki vaatteet päällä :)
vai olikohan tässä kamalinta se et mimmit onki venäjältä :whistle:
ite ostelen juuri matkaa stadiin noiden takia =)

Sinulle mies. Kaikki miehet ei välitä tisseistä! Oman ukon kanssa on asista puhutu ja olin erittäin yllättynyt kun ukko san ettei tissit kiinnosta sen sijaan perseet kiinnostaa kovasti. Eli miehiä on ainakin kahteen junaan, toiset on tissi-miehiä ja toiset perse-miehiä ja mun ukko kuuluu ehdottomsti jälkimmäiseen porukkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja pers-miehen vaimo:
Sinulle mies. Kaikki miehet ei välitä tisseistä! Oman ukon kanssa on asista puhutu ja olin erittäin yllättynyt kun ukko san ettei tissit kiinnosta sen sijaan perseet kiinnostaa kovasti. Eli miehiä on ainakin kahteen junaan, toiset on tissi-miehiä ja toiset perse-miehiä ja mun ukko kuuluu ehdottomsti jälkimmäiseen porukkaan.
Tissit ei kiinnosta mut perseestä kovasti kiinnostunut!? Ettei vaan ole...

Alkuperäinen kirjoittaja pers-miehen vaimo:
Tissit ei kiinnosta mut perseestä kovasti kiinnostunut!? Ettei vaan ole...

Kummassako muuten on sukuelimet naisella lähempänä? Eikö kiinnostus rintoihin viittaa eniten johonkin äitijuttuihin... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Fjöng, ei se siitä ole kiinni, että mistä noi on. Ei mulla ollut kyllä mitään käryä edes, että ovat Venäjältä.

Etkä säkään näytä tommoselta, vaikka olet Venäjältä.

ei mulla silareita ole ja hiuksetki on punaset mutta :whistle: on mulla välillä yökerhon paljastavin asu yllä joka ei hirveenä jätä mielikuvituksen varaan... lisäksi pyörin aika paljon dj kopin luona jos dj on joku tuttu :saint: eikö se riitä... vittu ja mä ku oisin halunnu olla just niinku noi mimmit :snotty: sit oisin saanu liksoilla kauan haaveilemani silarit :xmas: täytyy vieläkin tyytyä iskemään vanhahko rikas mies :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
ja onko todellakin muka halventavaa näyttää itseään? onhan sedun baareissa ollu pitkään strippareita jotka pitää kuitenki vaatteet päällä :)

Eikös ne ole sitten vain tanssijoita, kun vaatteet on päällä? :)

Yhteistyössä