Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Ei oo ei.
Mielenkiintoiset silarit..
Alkuperäinen kirjoittaja ähh:että mua ahistaa kun jokapaikassa pitää olla kauniita hyväkroppasia naisia keikistelemässä vähissä vaatteissa... tuntee ittesä niin rumaks ja mitättömäks. tarvii niitä nyt vielä normibaareissa olla, ettei vaan vahingossakaan jäisi kaikilta epäselväksi miltä kaikkien naisten KUULUU näyttää ollakseen seksikkäitä. *jupisee takavasemmalle laittamaan villapaidan päälleen*
Alkuperäinen kirjoittaja ähh:että mua ahistaa kun jokapaikassa pitää olla kauniita hyväkroppasia naisia keikistelemässä vähissä vaatteissa... tuntee ittesä niin rumaks ja mitättömäks. tarvii niitä nyt vielä normibaareissa olla, ettei vaan vahingossakaan jäisi kaikilta epäselväksi miltä kaikkien naisten KUULUU näyttää ollakseen seksikkäitä. *jupisee takavasemmalle laittamaan villapaidan päälleen*
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Alkuperäinen kirjoittaja ähh:että mua ahistaa kun jokapaikassa pitää olla kauniita hyväkroppasia naisia keikistelemässä vähissä vaatteissa... tuntee ittesä niin rumaks ja mitättömäks. tarvii niitä nyt vielä normibaareissa olla, ettei vaan vahingossakaan jäisi kaikilta epäselväksi miltä kaikkien naisten KUULUU näyttää ollakseen seksikkäitä. *jupisee takavasemmalle laittamaan villapaidan päälleen*
Kuule, kaikki ei voi mahtua samaan (silikoni)muottiin, eikä edes tarvi!! :hug: Ja jokaisella miehellä on erilainen maku, eihän läheskään kaikki naiset kuolaa Brad Pittin perään vaikka media niin luuleekin...
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Ihan kuin palstalaisten keskuudessa ilmenisi kateutta ja nuo vie meidän miehet fiilis;-)
Jos ei omasta takaa löydy puseron alle täytettä, niin onhan se mukavaa kun nainen huomioi miestä hommaamalla silikonitAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Jee. muovia nahkan alla. Sen täytyy olla tosi seksikästä. Varmaan tolta naisten kuuluukin näyttää. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Jos ei omasta takaa löydy puseron alle täytettä, niin onhan se mukavaa kun nainen huomioi miestä hommaamalla silikonitAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Jee. muovia nahkan alla. Sen täytyy olla tosi seksikästä. Varmaan tolta naisten kuuluukin näyttää. :xmas:![]()
Ei mitään noista, mutta kyllä tuo nainen on paljon kauniimpi kuin minä =) Tosin onhan hän puolet nuorempikin.Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Onko sulla syvempi solariumrusketus ja isommat silikonit ja tiukempi blondaus? Kenties sitten olet![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:baari täynnä ukkoja kuolaamassa noita esiintyjiä -ja baarillinen ukkoja illan päätteeksi saa mennä yksin kotiin kun esiintyjä poistuu eikä baarissa ole naisia. No, jos siihen tuskaan kelpais sit joku niistä muista epätoivoisista miehistä?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ei mitään noista, mutta kyllä tuo nainen on paljon kauniimpi kuin minä =) Tosin onhan hän puolet nuorempikin.Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Onko sulla syvempi solariumrusketus ja isommat silikonit ja tiukempi blondaus? Kenties sitten olet![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Jos ei omasta takaa löydy puseron alle täytettä, niin onhan se mukavaa kun nainen huomioi miestä hommaamalla silikonitAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Jee. muovia nahkan alla. Sen täytyy olla tosi seksikästä. Varmaan tolta naisten kuuluukin näyttää. :xmas:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Arvon vieras...
Siksi, että toivon heidän omaksuvan paremmat käytöstavat, kuin mitä itselläni on![]()
![]()
Makuasiahan se toki on. Jotkut eivät pidä vaaleaveriköistä lainkaan jne. Mutta ei nuo nyt niin rumia ole, että olisi syytä päillä heidän karkoittavan miesasiakkaat. Eivätkä naisasiakkaatkaan varmaan kyseisten naisten ulkonäön takia katoa, pukeutumisen takia saattavat kadotakin. Aika näyttää... kyse kuitenkin suositusta biletyspaikasta... tekikö Sedu virheliikkeen.Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Makuasia, sano koira ku persustaan liposteli. Mun mielestä kaikki tekemällä tehdyt muovi-ihmiset on rumia - sukupuoleen katsomatta. Tommoset kuvassa näkyvän kaltaiset akat, ja ylitrimmatut purkkirusketetut kumilihasmiehet myös.
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Yleensä baari menestyy ku sinne saadaan naisia asiakkaaks, tää tuskin on pitkään Sedul käytös oleva tyyli koska toi tuskin kovin montaa naista houkuttaa...