Se vaan on...Tylsää ja niin väärin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nytharmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nytharmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:
:( Höh.. Lähe yksin! Niin mäkin joskus epätoivossani tein ja hauskan illan vietin :D

Sitten notkun siellä yksin tuoppiini nojaillen :(. Ei oikein houkuttele :(.
Paskanmarjat ja kilin kellit! vituttaa

Tuu tänne. Mies kaverinsa kanssa juhlii MUN 30-vuotissynttäreitä Tai siis niitä on tänään vietetty. Tule ottamaan viiniä kans ja syömään voileipäkakkua ja sukulaatikakkua! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Hassua.

Kun mä osaisin yhäkin lähteä yksin.
Voi, miten helppoa se olisikaan... :|

:( Teillä on vissiin siellä missä asut, paljon porukkaa baarissa ja sinne sopeutuu joukkoon. Täällä ei ole ravintolassa kuin kuppikuntia jonne ei pääse sisään :(.

Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Tuu tänne. Mies kaverinsa kanssa juhlii MUN 30-vuotissynttäreitä. Tule ottamaan viiniä kans ja syömään voileipäkakkua ja sukulaatikakkua! :)

Kiitos tarjouksesta, mutta minä haluaisin paikalliseen. Vittu, kun ei ole seuraa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tuu tänne. Mies kaverinsa kanssa juhlii MUN 30-vuotissynttäreitä. Tule ottamaan viiniä kans ja syömään voileipäkakkua ja sukulaatikakkua! :)

Kiitos tarjouksesta, mutta minä haluaisin paikalliseen. Vittu, kun ei ole seuraa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kyllä seuraa aina löytyy, mene rohkeasti vaan. Ota vaikka extrana lähtöryypyt. :D

Hassua.

Kun mä osaisin yhäkin lähteä yksin.
Voi, miten helppoa se olisikaan... :|

:( Teillä on vissiin siellä missä asut, paljon porukkaa baarissa ja sinne sopeutuu joukkoon. Täällä ei ole ravintolassa kuin kuppikuntia jonne ei pääse sisään :(.

En mä vaan tiedäkään, miten nykyään.
Edellisestä yksinoloreissusta on aikaa vaatimattomat 13 vuotta. :D

Kyllä seuraa aina löytyy, mene rohkeasti vaan. Ota vaikka extrana lähtöryypyt. :D

Niinkai. Se vaan aina vaatii sen todella korkean kynnyksen yli kipuamista. mennä yksin ja pahimmassa tapauksessa olla yksin...koko ilta...¤huoh¤ :(

En mä vaan tiedäkään, miten nykyään.
Edellisestä yksinoloreissusta on aikaa vaatimattomat 13 vuotta. :D

Mutta kun saa lapset hoitoon ja on hiukan rahaakin, niin sitten se kaatuu tämmöiseen, se syö naista ;(.