se vaan kävi käsiksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hukassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hukassa

Vieras
juu, todellakin se päätti vetää kuonoon ja mä tietysti koitin puolustautua parhaani mukaan mutta pakko oli paeta kaverille...menin polisille ym..oikeudenkäynti...rauhottavia...masennusta ym...rakastan tätä miestä edelleenkin....se pysi jo naimisiinkin..mutta olen sanonut että en luota ja koko perheeni ei luota siihen mieheen tämän tapahtuman jälkeen. Mitä teen olen iahn poikki ja mikään ei tunnu auttavan. Tiedän että hän osaa dominoida mutta voisi saada nämä asiat kuriin...
Moni on vaan halveksien katellut minua ja sanonut et ei ne muutu..

Mitä mieltä te olette!!Ole aika murheen murtama ja itsetunto on 0....

On todella tuomittavaa miehes käytös! Totta kai se yrittää korvata käytöstään olemalla sinulle hyvä mutta muista että jos mies on kerran lyönyt se voi lyödä toistekkin jo se ei ole joutunut kärsimään! Teit heti oikein kun ilmoitit poliisille! Nyt yrität pitää oman pääsi ja ajattele rauhassa mitä tahdot elämässäsi ja etkä anna toisten pompottaa sinua! Tsemiä elämään.

... ja mikä saa kuitenkin naiset kaipaamaan tällaista törkimysmiestä.

Uskokaa nyt h-tissä, että pahoinpitelijämiehet eivät muutu KOSKAAN, he jatkavat alistamista ja lyömistä, kunnes kuolema teidät erottaa, usein liian aikaisin.

Turhaan sinun itsetuntosi on kärsinyt. Ei todellakaan ole sinun syysi, jos mies lyö! Kukaan ei saa lyödä toista, se on rikos! Mieti vielä tuota rakastamista. Ettei olisi niin, että uskot rakastavasi, koska pelkäät, ettet koskaan enää koe sellaista tunnetta kenenkään muun kanssa. Usko vanhaa, kyllä löydät, kokemusta on! Jätä hänet ja hoida itsetuntosi kuntoon! Hyvää jatkoa sinulle:)

Minunkin lähiperheessäni lyödään. Sekä lyöty että lyöjä häpeävät niin syvästi, että harva ulkopuolinen edes osaa aavistaa.

Sitä oli vaikea ymmärtää miten paljon nainen häpeää sitä että häntä lyödään!!

vaikea ymmärtää että mies ei muutu. Olenhan itsekkin muuttunut todella paljon esim lukio ajoista. Eikös sama voisi päteä tähänkin, jos minä autan sitä rohkaisen puhumaan ja niin poispäin..

Onko teil kellään sellaista suhdetta ollut jossa on esim nainen palannut ja sama jatkunut taas. Ja onko ketään JONKA MIES ONKIN MUUTTUNUT PAREMPAAN SUUNTAAN.

Ei vaan viittis tehdä elämänsä pahinta virhettä jättämällä se tyyppi ja sit se paranisikin ja elisi onnellisessa liitossa!!

Pari vuotta sitten äijä alkoi tönimään ja ottamaan kovin kiinni käsivarsista. Tuli mustelmia.
Homma paheni jatkuvasti. Alkoi repimään hiuksista, työnsi kaappia vasten ja piti kurkusta kiinni. Yhtenä kauniina aamuna alkoi silittämään mun hiuksia, kovensi pikku hiljaa otettaa kunnes repi hiuksista täysillä, oli polvillaan mun lapaluitten päällä ja kuristi. Sitten heitettiin tuolilta niin että silmälasit hajos. Autolla ajaessani kävi munhun käsiksi ja veti hiuksista, lapset oli tietty mukana autossa.
Kerran heitti munt ovesta pihalle, siis samanmukaisesti heitti. Nyt ollaan tietty erottu.
Kun olen valittanut äijälle käytöksestään, on useammin kuin kerran vastannut ""niinku sulle ei sais tehdä mitään"". Olenko siis turha ruikuttaja?

Joo, mulla on kokemusta. Eka mies pahoinpiteli ja jätin sen. Palasin takaisin ja hetken meni hyvin, mutta seuraava ja seuraava pahoinpitely olivat aina edellistä pahempia. Joka kerran se katui ja pyysi anteeksi ja piti vähän taukoakin, mutta kun se alkoi sen taas oli se edellistä kertaa pahempi. No, se suhde päättyi kuolemaan, onneksi ei minun.

Toinen mies oli myös pahoinpitelija. Miten juoksinkaan haulikon luoteja karkuun. Se alkoi onneksi jo heti alussa ja pääsi tästä miehestä eroon kokonaan.

Piti sitä sitten vielä ottaa kolmaskin samanlainen. Erosin muutaman pahoinpitelyn jälkeen. Palattiin yhteen ja tehtiin lapsikin siihen vielä. Tästä miehestä pääsin eroon lopulta vasta tajuttuani että olen lapseni ainoa turva, enkä voi katsoa että häntäkin alettiin kohdella kaltoin. Ei enää riittänyt se, että minua.

Otin sitten neljänneksi kunnon miehen. Vähän tylsähän se on kyllä, mutta luotettava ja kiltti. Lapselleni kuin isä ja hyväksyy minut virheineni päivineni. Vielä kun pääsisi eroon kokonan tuosta edellisestä miehestä, mutta lapsi on hyvä veruke häiriköidä elämääni. Sydän syrjällään olen kun isä lapsen luokseen hakee, mutta näyttöä näiden tapaamisten kieltoon ei ole, vielä.

Kantapään kautta se on opittu voiko pahoinpitelevä mies muuttua. Ei voi. Hetken tauon voi pitää, mutta pinnan alla kytee kaiken aikaa.

Olen samaa mieltä. Ei voi muuttua. Mutta sen haluaisin tietää että muuttuuko mies jos vaihtaa kumppania. Eli mitä mieltä kokemuksen perusteella olette, voiko esim. mun mies olla kunnolla jonkun toisen naisen kanssa? Mä en oikein kyllä usko.

Kyllä voi. Mun ex-narsistini elää nykyisin hyvin tasapainoista elämää uuden itsevarmemman vaimonsa kanssa. Tuo nainen ei anna äijän tunteiden vaikuttaa omiinsa, pysyy tyynenä ja rauhallisena kaikissa tilanteissa. Ei voi kun ihmetellen ihailla.
Olkoot he onnellisia keskenään, suon sen heille.

Jos pahoinpitelyt ovat vain sitä että kaksi tulisielua eivät tule toimeen keskenään. Toinen on paha suustaan ja toiselta kun lopuvat sanat tulevat nyrkit avuksi niin silloin kai voi onnen löytää muualta, rauhallisemman kumppanin kanssa, kumpikin.

Mutta jos pahoinpitelyt ovat osa luonnetta, persoonallisuushäiriöisen käyttäytymista, alistamista, niin sitten tuskin onnistuu kenenkään toisenkaan kanssa.

Ei hakkaajat muutu, kokemusta on. Onneksi pääsin eroon.

Älä mee ainaskaa naimisiin sen kanssa. kauanko meinaat katella tuollaista miestä? Osaahan hän varmaanki olla mukava ja puhua mukavia, pyydellä anteeksi ja vedota jollain lailla sinuun, ettet jättäisi häntä. Mutta sitten kun naksahtaa päässä , sä saat kyytiä..

Mun elämässä ei ole enää pelkoa eikä ahdistusta. Olen vihdoinkin onnellinen ja elämä onkin kivaa!!!!

älä mene sen kaa missään nimessä ettei käy kuin mulle. 15 v. kestin sitä, onneksi pääsin siitä eroon vihdoin viimein, vaikka koville otti,,, elämä hymyilee,,,kaikin tavoin =)))))!!!

Mieheni on hakannut mua kerran jos toisenki... Tarvitsee paljon voimia jotta pääsee eroon. Tälläsillä miehillä on taito saaada nainen ""pauloihin"". Aina ne lupaa muuttua mutta... Itse elän samassa suhteessa edelleen ja toivon ehkä joskus... Turhaan välität ihmisistä jotka katsoo sillä tavalla.. He eivät ole sinun tilalla joten eivät voi tietää! Voimia sulle.. Naimisiin asti en ihan vielä sinuna menisi...

Kuulehan ystävä,
itsetuntosi on tottakai nollilla, kun sinun rakastamasi mies on sinua noin kohdellut! Muista: sinussa ei ole mitään vikaa, vaikka mies miten väittäisi sen olevan sinun syytä että löi tms. Valitettavasti mies joka lyö, EI MUUTU. Vaikka kuinka nyt sanoisi rakastavansa. RAKKAUS EI LYÖ. Niin yksinkertaista. Jos mies lyö, hän EI rakasta. Ja tuo kosintakin on vain siksi että hän haluaa hallita sinua enemmän.

Sen sijaan sinun elämäsi voi muuttua paljon paljon paljon paremmaksi, kun vaan teet sen rohkean teon että alat elää elämääsi ilman tätä miestä. Tiedän että tällä hetkellä tuntuu ettet pysty, että et koskaan löydä toista miestä joka rakastaa sinua niin paljon jne. Mutta kuule. Tulee aika jolloin huomaat, että sinä olet rakastettava ihminen, ja ansaitset rakkautta, et lyöntejä!! Miten ihmeessä tämä mies, joka sinua on noin pahoinpidellyt, MIKSI hän ansaitsisi rakkautesi tai mitään sinulta??

Ole rohkea ja ala elää elämääsi yksin. Jotain terapia-apua kannattaisi hakea myös. Et nimittäin valitettavasti ja todellakaan ole Suomen ainoa pahoinpidelty nainen, sinunlaisiasi on paljon ja apua on saatavilla. Ja voi olla että ehkä et tarvitse ulkopuolista apua, mutta jos tuntuu liian vaikealta päästä jaloilleen, on hyvä idea mennä juttelemaan jollekin ammatti-ihmiselle.

Jonain päivänä huomaat, että selvisit tästä kovasta elämän kokemuksesta ja huomaat että sinua voi rakastaa hyvin ja hellästi. Olen siitä varma että löydät hyvän rakastavan miehen ja kiität onneasi että lähdit tämän luota!!

On niitä muutamia miehiä, jotka ovat päässeet väkivaltaisuudesta. Tiedätkö, mitä se vaatii: terapeuttia, parisuhdeneuvontaa, Lyömättömät Miehet-kerhoon liittymistä ja siellä kokouksissa käyntiä, täysin alkoholitonta elämää. Lisäksi oma oivallus, että siitä pitää päästä eroon.
En usko, että sun miehes olisi valmis näihin. Väkivaltaisesta rauhalliseksi muuttuminen on jotain muuta, kuin teinitytöstä naiseksi.
Ole kiltti ja pane ne aikuisen aivosolut liikkeelle, kipeää ottaa, mutta nyt vain sydämestä, jatkamalla ja uskomalla muualtakin.

Hei KAIKKI vastanneet!
Oli ilo lukea ymmärtävää tekstiä, itsetuntoni on todella mennyt nollille näinä aikoina ja tarvitsen yksilö terapiaa ja siellä olen ja sain aika hyvän sopimuksen hänen kanssaan..tottakai raskasta on. Mutta on pakko selvittää miksi olen niin kiinni tuossa miehessä. On paljon ystäviä jotka ei ei TODELLAKAAN voi ymmärtää tätä tilannetta vaan minä olen setyhmä joka on tollaisessa suhteessa..what ever!
Yksi vastaus näistä n.10 vastauksesta kertoi että ex on muuttunut ja elää hyvää elämää uuden kanssa. Olisi hyvä tietää miten se on mahdollista että se mies pärjää onkun muun kanssa sitten?
Ja muuten olen huomannut että taidan olla hiukan läheisyys riipuvainen en vaan tästä mies ystävästä vaan myös monista kavereistani. Se on todella raskasta itselle ja siitä pääsy pois on minun toinen ongelma.
Muuten olisi kiva kuulla hakkaaja miesten tarinoita jotka ovat ns. parantuneet!!
Onkohan niitä!!??Odotellaan!
Kiitos ""vihjeistä""
ps. kolmas suhde jossa alistetaan...

Haluat kuulla tarinoita parantuneista hakkaajamiehistä? Eikö mieluummin tarinoita kaltaisistasi nuorista naisista jotka ovat parantuneet läheisriippuvuudestaan? Haluatko vain vahvistusta halullesi jatkaa miehen kanssa, pelastaa hänet, olla se ihana enkeli joka vetää hänet kuiville? Harlekiinitarinoita, sanon minä! Sen, että vain yksi vastaaja sanoi että väkivaltainen mies lopulta muuttui, pitäisi kertoa sinulle jo jotain.

Miksi juuri tämä mies on niin hirveän tärkeä sinulle? Oletko sen harhaluulon vallassa että maailmassa on jokaiselle vain se Yksi Oikea ja että tämä väkivaltanen mies on sinulle juuri se? Oletko tullut ajatelleeksi että hänenhän on pakko esittää mukavaa ja olla lumoava sinun seurassasi että pysyisit hänen pauloissaan etkä häipyisi kun nyrkki taas puhuu?

Väkivaltaiseen parisuhteeseen tarvitaan kaksi: alistaja ja alistettu. Jos et pääse perille siitä mikä sinua oikein vetää tällaisten alistajamiesten seuraan, kierteesi senkun jatkuu. Avaa silmät ja korvat siellä terapiassa ja mieti ennemmin miten saat ihastumisesi pahoinpitelijämiehiin laantumaan, kuin että miten ""ihanan"" mutta väkivaltaisen miehen saa ""paranemaan"".

Vihje - mies paranee vain jos itse sitä todella haluaa. Sinä et voi vaikuttaa siihen juuri mitenkään. Kierrä tuollaiset luuserit kaukaa, elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi ja maailma on täynnä ihan jänniä kunnon miehiä jotka osaavat ja haluavat rakastaa sinua.

Näistä viesteistä (en lukenut kaikkia) voisin päätellä, että miehet pahoinpitelevät usein nyrkein ja naiset henkisesti. Itse elin vuosia tuollaisen naisen kanssa, joka melkein jokaisena päivänä pahoinpiteli minua henkisesti. Joskus olisi tehnyt mieli vetää häntä kostoksi turpaan oikein olan takaa, mutta onneksi osasin malttaa mieleni. En ole sellainen pahoinpitelijä-tyyppi, enkä osaa turvautua väkivaltaan. Se oli huvittavinta, että hän sitten osasi aina vetää sääliä itselleen näyttelemällä haavoittuvaa ja herkkää naista. Paskan marjat, hän oli hirviö ja on edelleen. Nyt hän vain alistaa uutta miestä. Onnea heille...

Yhteistyössä