se tunne kun laps potkii tonne rakkoon koko ajan <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kikatus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kikatus

Aktiivinen jäsen
22.04.2011
3 057
0
36
Siis kohta lähtee järki!
Tajuais edes kääntyä jo pikkuhiljaa, kestäisin paremmin ne potkut tonne jonnekin ylös kun tää.. Pissittää ihan koko ajan, heti ku vessasta tulee kun yks tanssii jotain mamboa ilmeisesti mahassa. Hyvin pienen hetken päivässä on hiljaa ja sit mennään taas...

Yritin jo nukkua mut ei onnistunu kun ei bebä vielä väsyttänyt. äääääh.

Kyllä raskaana olo on niin "parasta" aikaa :D

Mulla on nyt kolmaskymmenes viikko ja kyl tääki jo nyt venyttelee ja sormet pystyy aina mahan läpi laskemaan ja tuntuu ihan alienilta kun heijaa vartaloaan puolelta toiselle nojaten tohon kohdun etuseinämään...
No, tätä on sit se vähä päälle 4 viikkoa tai enempi jäljellä, aaapua :D

onko sul istukka etuseinämällä?
mulla on jotenkin enkä tunne tollein sormia/varpaita masun läpi niinkun jotkut :/ oon jo aatellu et mistä se johtuu, kaikki kertoo et tassu tuntuu ihan selvästi. "ihan selvä jalka" mä taas en tiiä yhtään millä tää mua mäiskii.......kuitenki nyt jaloilla todennäköisimmin tonne ylös kun on kuulemma jo kääntynynnä. ku jaksais lokakuun laskettuun ootella että pääsen livenä laskeen sormii :D

miulta leikattiin umppari rv 22 kun odotin tätä meidän nuorimmaista.

lohduttelivat ennen leikkausta että vauvalla ei ole mitään hätää, on ehkä vähän unelian vain sen jälkeen. Ja toinen on vielä niin pikkuinenkin.

noh, pikkuneitimenninkäinen piti hemmetin hauskaa jytyttymällä mua suoraan sinne leikatulle alueelle.

ja särkylääkkeethän oliva hyvin rajattuja ja minimissä raskauden takia. Oli joo tosi kivaa......

onko sul istukka etuseinämällä?
mulla on jotenkin enkä tunne tollein sormia/varpaita masun läpi niinkun jotkut :/ oon jo aatellu et mistä se johtuu, kaikki kertoo et tassu tuntuu ihan selvästi. "ihan selvä jalka" mä taas en tiiä yhtään millä tää mua mäiskii.......kuitenki nyt jaloilla todennäköisimmin tonne ylös kun on kuulemma jo kääntynynnä. ku jaksais lokakuun laskettuun ootella että pääsen livenä laskeen sormii :D
Mulla istukka on funduksessa, eli ilmeisesti tuolla pallean tietämillä (?)
Aiemmissa raskauksissa en oikeestaan voinu laskea sormia, varpaita jne mut tässä raskaudessa oon pari viikkoa nähnyt noi sormet aina jos hää oikein venyttelee.

Mua kans hirvittää et kääntyykö tää, vai perätilalapsiko se on alakautta tehtävä :P

terjelle tsempit loppuun, oisimpa iteki noin pitkällä jo! Aika m a t e l e e !

Entäs sitten se kun loppuaikoina vauva pyörittelee päätään tuonne ihan alas? Siis kun on jo laskeutunut ja pää kiinnittynyt (luulisin) ja sellaiset vihlaisut alhaalla, ihan kun joku pora porais siellä päällänsä. Jos kukaan nyt ymmärtää mitä tarkoitan...

no nyt se ei enää potki rakkoon, vaan on poikittain, jotta saa hakattua molempiin kylkiin, toiseen nyrkeillä, toiseen jaloillaan.. Ihana lapsi, kohta en kykene tekemään muuta kun makaamaan ja toivomaan et tulis jo.. (vaik ei sillä ny vielä lupa oo tulla ;))
31. pyörähtäny käyntiin, huoh.. odottavan aika on pitkä.

jospa se sit lähtis pelaa ulkomaille ja tienais ;)

mun lapsista tosin tulee hevosihmisiä, ammattivalmentajia ja -kuskeja, ja äitinkin hepat sais ilmasen hoidon ja treenin lasten tallissa..