Se taisi sitten olla keskenmeno..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WompaTiger
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

WompaTiger

Aktiivinen jäsen
05.06.2008
4 305
0
36
Eli siis mulla alkoi perjantaina menkat ruskealla, limaisella vuodolla kp29. Myöhemmin tuli verensekaista limaa, mutta kuitenkin aika vähän. Pitkään mulla on alkanut menkat kp 39, mutta olinkin tuntevinani oviksen kp 14, joten osasin odottaa menkkoja ajoissa. Vuoto vaan oli tuollaista outoa möhnää. Pissan mukana tuli pari klönttiä. Tänään tein kuitenkin testin ja siinä selvästi, kääntelemättä näkyvä haamu, kuitenkin todella haalea. Eipä siellä kukaan ole voinut kyydissä pysyä.

mulla oli menkat myöhässä ja kuitenkin tuollasta tuhru vuotoo ja klimppejä tuli sillon ko menkkojen piti alkaa.. aattelin vaan että matkustamisen aiheuttaman stressin takia viivästyy.. no matka meni ja menkkoja ei kuulunu vielä senkään jälkeen ..oottelin vaan ihan rauhassa sitten kun (3kk matkasta) otin lääkärille ajan menkkojen takia ja tein labra testin niin se olikin +..vaikka tuhreksinkin sillon alkupäivinä..nyt poika on jo 3.5v

Mitä ihmettä mä nyt sit teen? Astelen neuvolaan ja sanon että kurkkaapa kohtuun ku oli oudot menkat? Aattelin odottaa nyt vaan, että alkaako seuraavat menkat, mut miten sellanen odottelu onnistuu jos ei tiedä onko raskaana vai ei?

Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:
Mitä ihmettä mä nyt sit teen? Astelen neuvolaan ja sanon että kurkkaapa kohtuun ku oli oudot menkat? Aattelin odottaa nyt vaan, että alkaako seuraavat menkat, mut miten sellanen odottelu onnistuu jos ei tiedä onko raskaana vai ei?

Kyllä varmaan valitettavasti joudut vaan odotella jonkin aikaa, kun ei sitä osaa kukaan sanoa et mikä on tilanne, kun ihan alussa ei vielä näy ultrassa sydämmensyke. Raskaushormonin kohollaan olemisen voi tietysti testata, siitä näkee et onko raskaus alkanu, vaan ei nää ku viiveellä et jatkuuko raskaus. Tuskallista on odotella tietoa, tiedän :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:

Sinuna odottaisin viikon-pari ja tekisin sitten uuden testin.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Miten teillä, jotka ootte ollee raskaana sit kuitenki? Miten se tuli ilmi? Oliko raskausoireita vai elelittekö miessä huoletonna ja sit joskus vaan maha kasvoi :)

Kahdella kerralla tein testin ku ei kuukautiset olleet ihan normaalit kuitenkaan ja yritettiin lasta. yhdellä kerralla asia selvis ku menin päivystykseen kovien tuskien takia ja tekivät testin. selvis sitten viikkojen piinan jälkeen et oli kohdunulkoinen raskaus :'(

Yhteistyössä