Se tais olla sitten siinä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helvata
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

helvata

Vieras
Tapasin deittisovelluksen kautta erään miehen, kirjoiteltiin joka ilta ja sitten nähtiin pikaisesti ohimennen. Ei mitään "oikeita" treffejä, mutta nähtiin toisemme nopeasti livenä ja vaihdettiin pari sanaa.

Noh. Tuon jälkeen ollaan kyllä juteltu edelleen päivittäin mesessä, mutta siinäpä se sitten onkin ollut. Ei mitään muuta. Tai no, sanoi se että oli tosi kiva nähdä, mutta thats all.
Ei mitään hempeilyjä tai mitään, mistä vois päätellä yhtään mitään. Halit se sentään joskus lähettää kun lopetetaan, muttei sitäkään aina.

Eli siis ei tästä taida kehittyä yhtään tän enempää? Pelkkää kaveruutta vain. Eikö niin, että jos se ois tykännyt musta, niin ois se jo antanut sen ymmärtää?

Miks mä aina törmään tämmöisiin miehiin. Ihan aina. Mä oon niitten sydänystävä, jutellaan päivittäin, jaetaan kaikki asiat. Mutta mitään romantiikkaa ei ole. Mä en voi käsittää miks mä vedän puoleeni aina kaikki tuommoiset miehet. Mä haluan RAKKAUTTA, en kaveruutta!!!

Uaah.

Sitä ei vaan löydä tuolla tavalla. Vika ei ole miehessä vaan kemioissa. Itse jos mietin, että tapaisin kerralla joukon ikäisiäni naisia, vaikkapa 500 kappaletta, niin hyvällä onnella joukossa voisi olla 1-2 oikeasti kiinnostavaa.

[QUOTE="olli";23636304]Sitä ei vaan löydä tuolla tavalla. Vika ei ole miehessä vaan kemioissa. Itse jos mietin, että tapaisin kerralla joukon ikäisiäni naisia, vaikkapa 500 kappaletta, niin hyvällä onnella joukossa voisi olla 1-2 oikeasti kiinnostavaa.[/QUOTE]

No mutta minkä ihmeen takia sitten pitää jäädä kirjoittelemaan ja juttelemaan jonkun kanssa päivittäin, jos se kerran ei ole kiinnostava ihminen? Kohteliaisuudesta? Luulis elämän olevan hemmetin rasittavaa tuolleen. Eikä se yhteydenpito ole vaikuttanut olevan pakkopullaa, päinvastoin, mutta tosiaan, en mä tästä mitään ihastusta aisti.

Ovathan miehetkin usein romattisia, joten meilläkin voi olla romanttisia haaveita. Mies on voinut haaveilla, että kipinä syttyy kun tapaatte. Sitten on vaikea sanoa, että tunteet eivät olleet sitä mitä odotti.

Nainen voi ihastua ja rakastua pelkästään viestittelemälläkin - mies ei, vaikka hänkin saattaa mielellään keskustella asioista.

Ehkä hän pitää sinusta, muttet ole ulkonäöltäsi sen tyylinen että hän olisi vielä ensinäkemältä rakastunut. Sehän voi tapahtua myöhemminkin, niin on käynyt monille jotka pitävät yhteyttä kauemmin.

Ehkä se vaan pitää sinusta juttukaverina? Ainakin vielä?

Minusta ainakin tuntuu että olisi vaikea löytää netin kautta ketään sellaista joka sitten kolahtaisi myös livenä. Silloin kun näkee toisen livenä niin hyvin nopeasti tietää pitääkö tyypistä vai ei, onko siihen mahdollista ihastua jne. Netin kautta jutellessa taas voi tehdä vääriä johtopäätöksiä sen pelkän kirjoittelun perusteella, livenä se ihminen ei välttämättä olekaan yhtään sellainen kuin olisi luullut.. Vaikka olisi nähnyt kuvankin etukäteen niin ilmeet, eleet, katsekontakti, puhetapa ym. kertoo jo paljon ihmisestä hyvin lyhyessä ajassa.

Joten.. sinuna koettaisin löytää sen kumppanin muuta kautta. Noihin chattailuihin jää varmasti helposti koukkuun ja voi olla vaikea lopettaa juttelua "tutun" ihmisen kanssa, vaikka olisi todennutkin ettei siitä sen kummempaa tule.

No mutta minkä ihmeen takia sitten pitää jäädä kirjoittelemaan ja juttelemaan jonkun kanssa päivittäin, jos se kerran ei ole kiinnostava ihminen? Kohteliaisuudesta? Luulis elämän olevan hemmetin rasittavaa tuolleen. Eikä se yhteydenpito ole vaikuttanut olevan pakkopullaa, päinvastoin, mutta tosiaan, en mä tästä mitään ihastusta aisti.

Vastasit tuohon itse aloitusviestissäsi: " Mä oon niitten sydänystävä".
Mitä jos koittaisit tehdä selväksi, että sinulla on muutakin mielessä?

no mun ystävä löysi netistä, tai siis luuli löytävänsä, elämänsä miehen. oli niin innoissaan ja oli jo muuttamassa täältä samalle paikkakunnalle kuin se mieskin. no sitten tapasivat viettivät yhteisen yön ja sopivat uudet treffit kahden viikon päähän. ja naine eli pilvilinnoissa. meni sitten sovittuun aikaan sinne miehen mökille, niin mies oli jättänyt ystäväni tavarat kuistill kasaan ja miestä itseään ei näkynyt missään. ei selitystä ei mitään. sitten parin viikon päästä vaa tuli tekstiviesti, että oli löytänyt uuden naisen ja ystäväni ei enää näin ollen häntä kiinnosta

Sä jokait sanoit että epätoivoinen ni kuule moni mies ja nainen hakee netissä seuraa ja samoja naamoja siä pitkään. Oon itse huomannut että kaikilla on niin erinlainen maku. Mä en osaa kuvitellakaan itelleni ku tietynlaisen miehen. Ns kiltit, pienikokoset miehet on nähty.

Yhteistyössä