Se siitä joulusta sitten :'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Äljäke kävi haaparannassa tossa pari viikkoa sitten ja oli eksynyt johki ihme mässy-landiaan, josta soitti ääni onnesta autuaana että "täällä on ihan tajuton karkkikauppa, mä ostan meille konvehdit jouluksi täältä valmiiksi" :D

No ei siinä.. katoin tossa vaan niin ei näy yhtäkään suklaarasiaa enää kaapissa.. me ollaan syöty ne kaikki jo :o Siis ei oo tosi, mun pitää ostaa nyt sitten lähikaupasta uudet joulukonvehdit! Tulee taas supisuomalainen joulu, ja mä kun aattelin jo et vähän ruattia siihen sekaan niin ei :laugh:

mä en uskalla etes mennä siihen kauppaan!! se olis mulle taivas/helvetti!! mä vaan tunnen itteni ja tiedän, että rakastan kaikkea ihanaa, enkä vois kertakaikkisesti vastustaa, ni parempi sillon olla menemättä ollenkaan..koskaan en ole käyny enkä käy!!!--> tieto lisää tuskaa..

:laugh: Meillä tais olla tarpeeks et äljäke siellä kävi (minen oo pitkään aikaan sielläpäin käynyt, enkä tämän tiedon jälkeen aiokaan) kun se sinne niiiiiin kaipaa takaisinkin :p Ois se kyllä aika taivas itsellekin, mua ei sais sieltä kirveelläkään ulos ku pähkäilisin vaan mitä kaikkea haluan :D

Ja Rajatapaus, ei nyt sentään ;) *rahapäivää odotellessa*
Kotilehmän kanssa voisin vaihtaa asuinalueita.. namiii :D

Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
Ja Rajatapaus, ei nyt sentään ;) *rahapäivää odotellessa*
Kotilehmän kanssa voisin vaihtaa asuinalueita.. namiii :D
Jotenkin funtsin että sä et takuulla teksis tuollasta aloitusta. :laugh:

Never say never :laugh:
Sitä odotellessa... :saint:

Pssst. Sua kyseltiin palstalla pari tuntia sitten...

Yhteistyössä