Se sekasotku ja erikoinen ruoka mitä vedät himolla?!

ystävä
Paistin pannulle voita, paistaa siinä ranskalaisia, lihapullan paloja, makkaran paloja, kanan munan ja sulatejuustoa sekoittaa kaikki sekasinsa :p :p :p
terveellistä :whistle: no joo mut joskus saa herkutella
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 20:53 heh kirjoitti:
:D
Mulla ei aikaisemmin ole ollut mitään, mutta ai jumatsuikka kun oli hyvää.

Ruisleipä, päälle hedelmäpommi jugurttia, lauauntai makkaraa ja sinappia :p :ashamed: :whistle: :D
No huh :D
Mä ku aattelin tähän vastata, että peruna ja lihakaalimuhennos sekasin, mut sehän onki ihan tavis :D
 
päätön ratsumies
paistin pannulle laitetaan hirven tai peuran maksanpaloja , sieniä ,sipulia suolaa ja pippuria
paistellaan jonkin aikaa ja kermapurkki perään .
jotkut ei voi olla edes samassa keittiössä valmistuksen aikaan

:p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 21:07 just kirjoitti:
tein tämmöstä

Mars patukka vaalean leivän väliin juuston kera, mikroon ja ääntä kohti :whistle:
hyi hitto, en oo sitte vähää aikaa etovampaa kuullu :LOL: :LOL: Ei pahalla. Oli toi alkuperäisen sotkukin aika.. huh! :eek: :LOL:

mä tein joskus ystävieni kanssa sellasen "täytekakun", joka oli kasattu vohveleista.. välissä kermavaahtoa/vaniljakastiketta ja hilloa/marjoja.. hitsit et olikin hyvää :p
 
Sipulia, kaalia ja porkkanaa freesataan, cous-cousia lisätään ja vettä, mausteeksi balsamicoa, suolapähkinöitä ja yrttejä, syödään lurpsien puolukkahillon kanssa.

Perhe katselee vierestä ja irvistelee.

Piika-äiti
 
nooh
ap on sama kuin just :ashamed: marsia leivän väliin :whistle:
ja just lämmittelin ja vetelin vaan pinaattilettuja! :whistle:
Siis apua, mikä mulla on?? Noi kaksi ensimmäistä on mulle jotain niiiiiiiiiiiin outoa :whistle: en VARMANA ole tiineessä tilassa :xmas: Ei ole mahollista, se on toi liikunta \|O :whistle:
tekis mieli patukkaa :xmas:
taidan ottaa ukolta jos sillä ois vaikka tarjolla jotain? :xmas:
 
sluprsis
Jäävuorisalaatin lehtiä joihin laitetaan sisälle chilillä maustettua tomaattimurskaa silleen tortillatyyliin :p

Alkoi tehdä sit mieli eikä tietenkään aineksia kaapissa :\|
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 21:30 mie kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 21:28 Cathryn kirjoitti:
Ruisleipää, margariinia, leikkelettä ja BANAANIA. :p :p


:D
Mie tarjosin tätä yks ilta, lapset tykkäs, mut mies oli aivan :x
Lapsetko tykkäs silti?
Meillä ainakin.

Ja idea on pikkukakkosen siitä kokkiohjelmasta, missä Ransu ja joku täti (vai setä) teki välipalaa. :D
 

Yhteistyössä