Se onkin Teuvalla! Aaargh!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Shine
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Shine

Jäsen
26.10.2007
809
0
16
ja kokopäivästä, siis opiskelupaikka ja opiskelumuoto! Voi kilin kellit sentään!!! |O |O

Luulin siis, että on monimuotona ja ettei tartte täältä 3-4:n tunnin päästä lähtee sinne kuin pari kertaa kuussa, mutta tartteekin on paikan päällä viikot normaalina lähiopetuksena.

Mol:in sivuilla luki, että lähi- ja etäopiskelu, niin tottakai luulin, että siellä käydään vaan vittu kääntymässä! |O :headwall:

Pitää kuitenkin mennä haastatteluun, kun sain kutsun, muuten menee päivärahat. :( Ja JOS saan HYVÄN työssäoppimispaikan, voidaan tehdä niin mun kohdalla, että voisin opiskella siinä työpaikssa, ettei tarttis niin paljoo olla lähiopetuksessa koulussa.

Jos nyt kukaan tästä mitään ymmärsi... :ashamed:
Mutta ottaa kupoliin nyt. :/

Alkuperäinen kirjoittaja adolfiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Shine:
voi harmi :/

mikä koulutus se on?

Sisustaja-verhoilija koulutus. Kestää 6kk-10kk henk.koht. suunnitelman mukaan

Toivottavasti harjoittelupaikka järjestyy.

Kiitos. Samaa toivon. En yhtään tiedä, mistä alan ettiin sellasta. Jospa ne siä haastattelussa osais neuvoo. Pitää lähtee sinne maanantaina, olla yötä siellä koululla ja tiistai aamulla on se haastattelu. Kiva. :|

mun serkku on käynyt tuon koulutuksen teuvalla. tosin siitä on jo 15v aikaa :D .

reippaasti vaan kyselemään eri paikoista. huonekalutehtaat, entisöijät jne. toivottavasti jotain löytyy.

mun serkku on käynyt tuon koulutuksen teuvalla. tosin siitä on jo 15v aikaa :D .

reippaasti vaan kyselemään eri paikoista. huonekalutehtaat, entisöijät jne. toivottavasti jotain löytyy.

Aijjaa. Tykkäskö koulusta? Mihin työllisty?
Voin käsittääkseni toimia ihan sisustus-suunnittelijanakin.

Aijjaa. Tykkäskö koulusta? Mihin työllisty?
Voin käsittääkseni toimia ihan sisustus-suunnittelijanakin.

on sitten hieman eri koulutus. tosiaan muutaman vuoden ovat teuvalla (vai oliko kurikassa) kouluttaneet ihan sisustusuunnittelijoitakin.

koulusta tykkäsi tosi paljon ja opiskeli sitten vielä ompelijaksi ja useita muitakin ammatteja hänellä on ja jatkoin tuotakin alaa muualla vielä eteenpäin mutta ei kuitenkaan sille alalle työllistynyt.

kivalta koulutukselta näyttää ja monipuoliset valmiudet tulee!

Niimpä. =)
Mun pitää vaan selvittää näitä käytännön juttuja, kun en voi siellä asti koulussa istua kököttää päivät pitkät. Pitäis sitten vallan muuttaa sinne. :|

itse kävin teakissa pelkän verhoilijan koulutuksen. noin 1-2 viikkoa olin ain kerralla siellä opiskelemassa, ei tosin kauheen usein ollut niitä opetuksia siellä.
Mukava koulu ja mukavat opettajat.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
itse kävin teakissa pelkän verhoilijan koulutuksen. noin 1-2 viikkoa olin ain kerralla siellä opiskelemassa, ei tosin kauheen usein ollut niitä opetuksia siellä.
Mukava koulu ja mukavat opettajat.

No erotaan miehen kaa muutenkin, mutten kuitenkaan haluis noin kauaks muuttaa lasten takia ja muutenkaan... :whistle: :x
Siis tonne jumalan selän taakse takahikiälle. :/

*soo soo*

terveiset takahikiän naapurista B)

:ashamed: :saint: :D
Kun on tottunu, että pääsee moottoritietä hurauttaan tosta kilometrin päästä ja että junia kulkee hurumykke kokoajan, tuntuu se Teuva todellakin takahikiältä. :/

*soo soo*

Kun on tottunu, että pääsee moottoritietä hurauttaan tosta kilometrin päästä ja että junia kulkee hurumykke kokoajan, tuntuu se Teuva todellakin takahikiältä. :/

no joo, onhan täällä omat huonot puolensa. isosta kaupungista tänne muutettiin, mutta hyvin ollaan viihdytty. jotkut asiat hoituu paremmin ja jotkut huonommin kuin "isossa maailmassa".

*soo soo*

no joo, onhan täällä omat huonot puolensa. isosta kaupungista tänne muutettiin, mutta hyvin ollaan viihdytty. jotkut asiat hoituu paremmin ja jotkut huonommin kuin "isossa maailmassa".
Niin, omat hyvät puolensa joka paikassa. Itsekkin asun pienessä kaupungissa, mutta mulle henk.koht. tärkeetä on just kulkuyhteydet. Pääsee helposti ja nopeesti moottoritietä autolla tai junalla ja bussilla.

Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:
mä katoin juuri samaa koulua mutta en hakenut kun se tosiaan on teuvalla ja ahistaa ajatuskin pikkukaupunkiin muuttamisesta

No en määkään olis hakenu, ellen olis ymmärtäny väärin... Eli luulin, että on monimuotona opiskelu, kun koulutuksen kuvauksessa sanottiin, että on lähi- ja etäopiskelua ja tehdään opintosuunnitelma henk. kohtasesti.

Pyh. Harmittaa. :headwall:

Terveiset Teuvan naapurista =) Teuva on ihan kiva paikka vaikka eihän sieltä hirveesti kauppoja löydy, mut peruspalvelut on lähellä. Kyseisestä koulutuskeskuksesta kävi kerran alan opiskelijat näyttämässä töitään seamissa. Siel ne opiskelijat tosiaan verhoilee parit tuolit jotka sitten myydään eteenpäin.. en muista mitään muuta kyseisestä jutusta. Niin joo ja jotkut portfoliot ne vääntää.

:headwall: v***u mua ottaa aivoon tuommoset "koulutukset" :kieh: Käydään muutama kuukausi pintaa raapaisemassa ja sitten ollaan SISUSTUSSUUNNITTELIJOITA :o

Eli taas tulee joku syömään meidän oikeiden ammattilaisten palkkaa jollain perähikiän koulutuksella. Tämän takia kaikenmaailman rautakaupat on pullollaan SISUSTUSSUUNNITTELIJOITA ja suunnittelun hinta on aivan pöyristyttävän minimaalinen!!! Eihän haamaslääkärikäyntiäkään saa ostamasi hammasharjan hinnalla!!!!

Just tämmösten kurssien vuoksi suunnitteluala on ylibuukattua ja oikean koulutuksen saaneet ammattilaisten vailla töitä, PRKL! Älä mene sinne kouluun, vaan ota selvää missä saat OIKEAN SISUSTUSSUUNNITTELIJAN koulutuksen!
http://www.sisustussuunnittelijat.com/

Alkuperäinen kirjoittaja sisustussuunnittelija:
:headwall: v***u mua ottaa aivoon tuommoset "koulutukset" :kieh: Käydään muutama kuukausi pintaa raapaisemassa ja sitten ollaan SISUSTUSSUUNNITTELIJOITA :o

Eli taas tulee joku syömään meidän oikeiden ammattilaisten palkkaa jollain perähikiän koulutuksella. Tämän takia kaikenmaailman rautakaupat on pullollaan SISUSTUSSUUNNITTELIJOITA ja suunnittelun hinta on aivan pöyristyttävän minimaalinen!!! Eihän haamaslääkärikäyntiäkään saa ostamasi hammasharjan hinnalla!!!!

Just tämmösten kurssien vuoksi suunnitteluala on ylibuukattua ja oikean koulutuksen saaneet ammattilaisten vailla töitä, PRKL! Älä mene sinne kouluun, vaan ota selvää missä saat OIKEAN SISUSTUSSUUNNITTELIJAN koulutuksen!
http://www.sisustussuunnittelijat.com/

Eihän tuossa koulutuksessa mitään sisustussuunnitteljoita valmistu....

Yhteistyössä