Se on sitten totta nyt

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piika-äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Piika-äiti

Vieras
Esikoisella on se nyt. Tyt-tö-ys-tä-vä.

Herttainen ja kaunis kuin mikä, ja nyt katsoo niin ujosti vastaan tullessa kun vielä joku kuukausi sitten tuli rupattelemaan.

Hän siivoaa meidän kantakaupassa ja on muutenkin tuttu.

Asia on tehnyt minutkin yllättävän onnelliseksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja koitahhan kannustaa:
tyttö opiskelujen pariin ei vaikuta kovin kunianhimoselta että siivooja on ammatiltansa.

Jos hän on kesätöissä? Tai tekee siivoojan töitä opintojen ohessa. Niin minäkin tein!

Minä myös :), siivosin mm. laivoja, optikkoliikettä ja pankkia opiskeluaikana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja koitahhan kannustaa:
tyttö opiskelujen pariin ei vaikuta kovin kunianhimoselta että siivooja on ammatiltansa.

Ai ei vai? Likka lukee lukiossa pitkää matikkaa ja kaikkia tarjolla olevia kieliä ja sen ohessa vielä siivoaa ilta- ja kesätöinään. Eihän opiskelijoilla ole vielä varsinaista ammattia...



 
Alkuperäinen kirjoittaja koitahhan kannustaa:
tyttö opiskelujen pariin ei vaikuta kovin kunianhimoselta että siivooja on ammatiltansa.

Jonkunhan nekin hommat on tehtävä. Kylläpä olisi paskaista jos joku ei siivoaisi välillä.

Hatunnosto kaikille siivousalalla työskenteleville! :wave:
 
käy koyulua. kyllä naiselle toivoo nykyvään että on ammatti ja mitä enemmän luettu sen parempi ei mene luvut hukkaan kun huomaa eetä on itsenäinen raha-asioissa. se on tärkeää. onnea nuorille!
 

Yhteistyössä