Se on sitten tiedossa viikonloppu ihan yksin. Tai onhan mulla kyllä koira seuranani.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Yksin"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

"Yksin"

Vieras
Toisaalta kivaa (ei oo lapset sotkemassa) sain kodin siivottua, pestyä pyykit, pesin koirankin päivälenkin jälkeen. Voisi käydä kaupassa, jos vaan jaksaisi ja ostaa jotain hyvää.

Kesällä viimeksi käynyt viettää iltaa jossain, mutta jos totta puhutaan ei kiinnosta sitten yhtään. Aion huomenna pestä sohvan päälliset ja muuta erityistä hommaa ei olekaan, paitsi tietysti lähteä aina välillä koiran kanssa ulos.

Onkohan kaupoissa myytävänä mitään hyvää valmista pizzapohjaa? Nimittäin käsi hieman kipeä, niin en viitsi alkaa pohjaa itse vääntämään.

[QUOTE="Johanna";29244916]Oo, kuulostaa ihanalta! Nauti ja lepää :) onko sulla lapset isällään? (Tuli ensimmäisenä mieleen) me parisuhteessa elävät ei saada tota herkkua ikinä :)[/QUOTE]

Ei ole. Hän ei juurikaan tapaa lapsiaan. Onneksi on mummolat ja tädit :)

Jos totta puhutaan, vaihtaisin ns. yksin olemisen parisuhteeseen.

Voih kun sais joskus olla vuorokauden ihan itsekseen,en mäkään mihkään bilettää viitsis lähteä. Siivoilisin ja palkitsisin ehkä itseni pizzalla ja punkulla. Rieskasta tulee hyvä pizzapohja,onhan noita pakastepohjiakin,mutta mun mielestä rieskasta tulee parempi.

Yhteistyössä