Se on sitten elokuu

Jotenkin jännäkin fiilis.... kun olin suunnitellut että lähtisin nyt syksyllä töihin mutta kun en päässytkään hakemaani paikkaan, päätin olla vielä jouluun kotona. Ja luulenpa että ensi kesään. :D
Syksyihmisiä en ole ollenkaan mutta onhan näissä pimenevissä illoissa oma hohtonsa. Jostain kumman syystä jopa pikkusen odotan syksyä.... :xmas:

On vaan nyt, tällä hetkellä, tässä näin hyvä olla. :heart:

vieras
Mä ainakin huomasin et oikein nautin tuossa iltasella kun viikkailin pyykkiä , ulkona hämärää. ei liian kuuma ja kodissa lämmin tunnelma. Mä vaan oon niin syksy ja sitä kautta kynttilä ihminen..

Olen miettinyt mitä keksisin nyt syksylle kun esikoinen menee kouluun.... niin että mitä tuota tekisi näiden nuorempien kanssa. Muskari? Uinti? En tiä ollenkaan mutta jotain kivaa aktiviteettia pitäisi kehitellä.... :whistle:

hermoheikko
Niin se aika menee, vähän kun varkain, kohta on syksy, ilmat viilenee ja puista tippuu lehdet. Ja musta niin tuntuu että vasta se kesä alkoi. En tiedä, mut jotenkin tuntuu että vuosi vuodelta aika vaan menee nopeammin ja nopeammin.
Toistaalta on ihanaa kun illat pimenee, tulee sytyteltyä kynttilöitä. Ihanaa istua kynttilän valossa ja tunnelmoida =)

Yhteistyössä