se on nyt virallista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wicked Mary
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sorietoonsyntynyt:
Ootko katsonut pieni talo preerialla liikaa?
Vaik mitä se mulle kuuluu...

siis katsoin ko. sarjaa vuonna kuokka ja kirves, kun se tuli ekaa kertaa töllöstä, en sen jälkeen ole katsellut...juu olihan siinä sarjassa Mary, mutta eikös ne siskot olleet Laura ja Carrie (?)

Onko sua sanottu Mary nimellä? Mun ystävä vaihtoi nimensä ja aika harvaa kutsuu häntä sillä uudella nimellä. Jotenkin muka hankala opetellä uusi nimi. Hän oli Johanna, nyt on Jennifer.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko sua sanottu Mary nimellä? Mun ystävä vaihtoi nimensä ja aika harvaa kutsuu häntä sillä uudella nimellä. Jotenkin muka hankala opetellä uusi nimi. Hän oli Johanna, nyt on Jennifer.

Niin ja onnea uudelle nimelle! Rohkea ja hieno ratkaisu!

Meidän luokalla oli Kalle, joka yritti muuttaa nimensä Ganjaksi, mutta se ei mennyt läpi. Kumma, että vierasperäiset naisen nimet menee aina läpi, mutta miesten nimet ei mene.

Niin ja onnea uudelle nimelle! Rohkea ja hieno ratkaisu!

Nimen vaihdos on vielä tuore, mutta englantilaisille ystävilleni olen ollut Mary jo pidemmän aikaa, ja kaikki suomalaiset ystävät ja perhe myös on ottanut asian ihan ookoo sanoivat jopa että Mary on enemmän mun näköinen nimi kuin entinen nimeni

ja kiitos onnitteluista
:)

Yhteistyössä