Se on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ärsyttävää!

Kun oma tai miehen äiti on hoitamassa lapsia kodissamme ja kun me palaamme kotiin, onko koti aina joko aivan mullin mallin tai sitten täällä on tehty muuten kaikkea, mikä normaalisti on kielletty! :headwall: :headwall:
Helpotti, kiitos! :D
 
ilman tukiverkostoa oleva, mutta silti onnellinen:
Alkuperäinen kirjoittaja HyppyKeppi:
Kun oma tai miehen äiti on hoitamassa lapsia kodissamme ja kun me palaamme kotiin, onko koti aina joko aivan mullin mallin tai sitten täällä on tehty muuten kaikkea, mikä normaalisti on kielletty! :headwall: :headwall:
Helpotti, kiitos! :D
Ole iloinen että edes hoitavat! Meille on viides lapsi tulossa eikä mummot hoida ikinä lapsiamme!
 
minä
mä oon samaa mieltä,että olkaa onnellisia te,joilla on lapsille hoitajia,ja oikein useita,kun joillakin ei oo ainuttakaan,kuten meillä.älkääkä valittako prkl turhaan!
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja HyppyKeppi:
Kun oma tai miehen äiti on hoitamassa lapsia kodissamme ja kun me palaamme kotiin, onko koti aina joko aivan mullin mallin tai sitten täällä on tehty muuten kaikkea, mikä normaalisti on kielletty! :headwall: :headwall:
Helpotti, kiitos! :D
Ole iloinen että edes hoitavat! Meille on viides lapsi tulossa eikä mummot hoida ikinä lapsiamme!
No miks ihmeessä niitä kakaoita pitää tehdä niin monta, jos täytyy sit kitistä, kun ei isovanhemmat niitä hoidakaan sun puolesta?

 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja HyppyKeppi:
Kun oma tai miehen äiti on hoitamassa lapsia kodissamme ja kun me palaamme kotiin, onko koti aina joko aivan mullin mallin tai sitten täällä on tehty muuten kaikkea, mikä normaalisti on kielletty! :headwall: :headwall:
Helpotti, kiitos! :D
Ole iloinen että edes hoitavat! Meille on viides lapsi tulossa eikä mummot hoida ikinä lapsiamme!
No miks ihmeessä niitä kakaoita pitää tehdä niin monta, jos täytyy sit kitistä, kun ei isovanhemmat niitä hoidakaan sun puolesta?
olenko kitissy??! Itse lapsemme hoidamme kaikki jotka olemme tehneet ja vieläpä tarkoituksella! Ei meillä ole mummot hoitaneet sitä ensimmäistäkään.

 

Yhteistyössä