Se on naiset niin, että Fairylla ei kannata pestä lattiaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juuei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

juuei

Aktiivinen jäsen
14.02.2005
7 292
0
36
Vaahtoaminen ei lopu ikinä.

No en minä niin pösilö ole, että olisin itse sitä fairia lattialle kaatanut, se päätyi keittiön lattialle ns. junioriavusteisesti. Ainakin neljännes pullosta.

meinasin, että eipä tuo niin kauhea vahinko ollut, lattia piti pestä enivei.
Mutta voi kiasus sitä vaahdon määrää.

:D :D :D

Just mietiskelin että pesiskö lattiat Fairylla, mutta onneks tulit kertomaan ettei kannata :D B) . Voin kuvitella että se on yhtä mielenkiintoista siivota kuin mitä kaverin tiskipesukonetta kun sinne laittoi sitä samaista ainetta :whistle: :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
eikä kannata kaataa purkillista fairia suihkulähteeseen :ashamed: :laugh:
Eiku nimenomaan kannattaa, mutta mulla meni pupu pöksyyn kun sattumalta pääsin kurkkaamaan kauppakeskuksen vartijoiden työhuoneeseen. Hitto siellä on niitä kameroita!
:whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Vaahtoaminen ei lopu ikinä.

No en minä niin pösilö ole, että olisin itse sitä fairia lattialle kaatanut, se päätyi keittiön lattialle ns. junioriavusteisesti. Ainakin neljännes pullosta.

meinasin, että eipä tuo niin kauhea vahinko ollut, lattia piti pestä enivei.
Mutta voi kiasus sitä vaahdon määrää.

:D :D :D

sit kannattaa varoa sitä lattiaa jos siihen tulee tippakin vettä se on TOSI liukas
nimim. kokemusta on

Nyt menee pahasti OT (sorry :ashamed: ) mutta tuli tuosta suihkulähteestä mieleen...

Vuosia sitten saatiin Pori Jazzeilla baarissa kuningasidea että mennään yhteen keskustan puiston suihkulähteeseen uimaan. Meitä oli 2 naista ja 2 miestä, mutta nää miehet jänisti, joten me sitten kaverin kanssa uitiin. Toinen niistä miehistä juoksenteli kalsareissaan pitkin puistoa, mutta ei vaan uskaltautunut veteen.

Seuraavana päivänä soitin äidille ja naureskelin että mitä on tullut tehtyä. Äiti kysyi että eikös poliiseja tullut paikalle ja mun oli sitten kerrottava että kyllä yks poliisi kalsareissaan pitkin puistoa juoksenteli (sattuneesta syystä ei antanut sakkoja) :laugh: :laugh:

Meillä joskus noi isommat kaatoivat Tolu-pullon ja astianpesuainepullon lattialle. Ja mie oikeasti uskoin, että ne oli paikassa, josta ne ei niitä saa.

Nooh, oli helvetillinen pesu edessä. Aivan karmeaa jälkeä. Olivat heränneet ennen mua ja miestä ja sotkenu keittiön lattian.

Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
ei vaahtoa,jos laittaa vain yhden tipan. eistä kulukaan paljoa laittaa, vain sen verran että vesi pehmenee. ei se vaahto puhdista.

Montako pulloa ostat vuodessa? Vai joudutko edes vuosittain ostamaan astianpesupulloa enempää kuin yhden?

Ja vieläkö lantraat maitoa vedellä?

Vai taaaasko jätät vastaamatta kiusallisiin kysymyksiin? ;)

mä pesen nykyään töissä melkein aina keittiön lattian fairylla ku ei ole muutakaan pesuainetta, ei ole pomo ainakaan valittanu. Hyvin lähtee lika, samalla lailla kuin muillakin, mut en tiedä sit onko se lattialle hyväksi. Lattian kastelu, pari tippaa fairya ja harjaus ja huuhtelu. Erittäin riittoisaa ainetta :)

heh, ette ikinä usko, mutta tiedän ihan oikeasti yhden tyypin, joka pesee fairylla lattiaa. Tää kaveri on vielä ravinola-alan koulutettu ammattilainen ja monesti töissä päivän päätteeksi pesi keittiön lattian astianpesuaineella. Syynä usein oli se, ettei kaveri jaksanu hakea oikeaa pesuainetta siivouskaapista tai varastosta ja fairy-pullo oli kätevästi käsillä. prkl sitä tyyppiä...

Alkuperäinen kirjoittaja kutri:
mä pesen nykyään töissä melkein aina keittiön lattian fairylla ku ei ole muutakaan pesuainetta, ei ole pomo ainakaan valittanu. Hyvin lähtee lika, samalla lailla kuin muillakin, mut en tiedä sit onko se lattialle hyväksi. Lattian kastelu, pari tippaa fairya ja harjaus ja huuhtelu. Erittäin riittoisaa ainetta :)

no onneksi käytät vaan pari tippaa, meillä kaveri käytti ainetta reilusti ja huuhtelu oli vähän miten sattuu. Kiva siinä sitten liukastella lautaset käsissä pitkin keittiötä :p

Yhteistyössä