Se on naiset niin, että Fairylla ei kannata pestä lattiaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juuei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
ei vaahtoa,jos laittaa vain yhden tipan. eistä kulukaan paljoa laittaa, vain sen verran että vesi pehmenee. ei se vaahto puhdista.

Montako pulloa ostat vuodessa? Vai joudutko edes vuosittain ostamaan astianpesupulloa enempää kuin yhden?

Ja vieläkö lantraat maitoa vedellä?

Vai taaaasko jätät vastaamatta kiusallisiin kysymyksiin? ;)

monta puolla farya ostan vuodessa, ku tarvin myös käsitiskiin fairya. meillä käytetään fairya kaikkeen siivoukseen, vain vessan pesuun on oma aine.
Tää on muuten siivousammattilaisen sanoma, että kotioloissa voi käyttää fairya ja vain tippa kaksi riittää, siivousopettaja kysessä, kun kysäsin sitä asiaa.

Maitoa en ole latrannut enää vuosiin, sillon oli vain kun oli oikein tiukka tilanne, nyt on aina maitojauhetta kaapsissa, jos maito loppuu sitä voi käyttää sitten kahvimaitona.
Maitojauhetta käytän mutenkin kaikkeen ruuanlaittoon maidon tilalla.

eikä kannata laittaa vettä ja fairya teenkeittimeen ja napsauttaa päälle... Ei se sillä puhdistu vaahtoaa vaan yli ja menee rikki... Äitini hyvä puhdistus kokeilu... Se ei ainaa oo mikään järjen riemuvoitto :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Sudenkorento:
eikä kannata laittaa vettä ja fairya teenkeittimeen ja napsauttaa päälle... Ei se sillä puhdistu vaahtoaa vaan yli ja menee rikki... Äitini hyvä puhdistus kokeilu... Se ei ainaa oo mikään järjen riemuvoitto :whistle:

mä oon kerran laittanu tiskikoneeseen eikä sekään ollu kovin järkevä teko. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Sudenkorento:

puhdistuu parhaten etikalla

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Nyt menee pahasti OT (sorry :ashamed: ) mutta tuli tuosta suihkulähteestä mieleen...

Vuosia sitten saatiin Pori Jazzeilla baarissa kuningasidea että mennään yhteen keskustan puiston suihkulähteeseen uimaan. Meitä oli 2 naista ja 2 miestä, mutta nää miehet jänisti, joten me sitten kaverin kanssa uitiin. Toinen niistä miehistä juoksenteli kalsareissaan pitkin puistoa, mutta ei vaan uskaltautunut veteen.

Seuraavana päivänä soitin äidille ja naureskelin että mitä on tullut tehtyä. Äiti kysyi että eikös poliiseja tullut paikalle ja mun oli sitten kerrottava että kyllä yks poliisi kalsareissaan pitkin puistoa juoksenteli (sattuneesta syystä ei antanut sakkoja) :laugh: :laugh:

Miten mä nyt en saa päähäni millään että missä suihkulähteessä?? Katoin sun profiiliin, olet kauheen tutun näköinen, millä kirjaimella sun miehen nimi alkaa?

Kyllä tiskiainetta suositellaan käytettäväksi ihan yleispesuaineena (käykää peruskoulun kotitalous uusiksi tai menkää marttoihin) mutta sitä pitää käyttää vähän, eikä se sovi laminatille.
Fairyssa on liuottimia, esim. yksi siivousyritys käyttää rakennusten loppusiivouksissa Fairya hyvin paljon. Niillä on Fairya ja laminaattipesua ja joku tehosuihkepullo, ei muuta.

Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:

meillä käytetään fairya kaikkeen siivoukseen, vain vessan pesuun on oma aine.
Tää on muuten siivousammattilaisen sanoma, että kotioloissa voi käyttää fairya ja vain tippa kaksi riittääquote]

Juurikin näin =)

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Nyt menee pahasti OT (sorry :ashamed: ) mutta tuli tuosta suihkulähteestä mieleen...

Vuosia sitten saatiin Pori Jazzeilla baarissa kuningasidea että mennään yhteen keskustan puiston suihkulähteeseen uimaan. Meitä oli 2 naista ja 2 miestä, mutta nää miehet jänisti, joten me sitten kaverin kanssa uitiin. Toinen niistä miehistä juoksenteli kalsareissaan pitkin puistoa, mutta ei vaan uskaltautunut veteen.

Seuraavana päivänä soitin äidille ja naureskelin että mitä on tullut tehtyä. Äiti kysyi että eikös poliiseja tullut paikalle ja mun oli sitten kerrottava että kyllä yks poliisi kalsareissaan pitkin puistoa juoksenteli (sattuneesta syystä ei antanut sakkoja) :laugh: :laugh:

Miten mä nyt en saa päähäni millään että missä suihkulähteessä?? Katoin sun profiiliin, olet kauheen tutun näköinen, millä kirjaimella sun miehen nimi alkaa?

Siellä Karhupuiston suihkulähteessä mä kurlailin :D . Mutta voitaisko me sit tuntea? Mä oon Porista kotoisin ja muuttanut 10 vuotta sitten Turkuun.

Yhteistyössä