se on mammat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AavikonNorsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AavikonNorsu

Vieras
KESÄ NY..ihanaa miten lämmintä se on luvannu..lähdetäänkin huomenna tytön kanssa maalle nauttimaan ilmasta kokopäiväksi..ja lauantainakin ihana ilma kun tytöllä on synttärit..täytyy vissiin uimaankin mennä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Mekin lähdetään huomenna tytön kans maalle =) Pitää heti aamusta lähteä, ettei läkähdytä autoon..

siellä kuuule pää lepää..voi jessus mä voisin niin muuttaa sinne :heart: maalle siis

Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
Mekin lähdetään huomenna tytön kans maalle =) Pitää heti aamusta lähteä, ettei läkähdytä autoon..

siellä kuuule pää lepää..voi jessus mä voisin niin muuttaa sinne :heart: maalle siis

Kyllä maalla on mukavaa :D Ihan oikeesti meinaan..se hiljaisuus ja rauha mitä siellä on, voih :heart:

Kyllä maalla on mukavaa :D Ihan oikeesti meinaan..se hiljaisuus ja rauha mitä siellä on, voih :heart:

niin, sitten yleensä kun maalla ollaan niin lapsi leikkii omiaan sukulaisten kanssa ja mä ota aurinkoo..mietin aina miten meidän vanhat sukulaiset on sodanaikana pystyttänyt sen paikan sinne ja millanen se silloin oli yms..muo jotenkin kiehtoo noi entisajat ja maaseudut.. :D

niin, sitten yleensä kun maalla ollaan niin lapsi leikkii omiaan sukulaisten kanssa ja mä ota aurinkoo..mietin aina miten meidän vanhat sukulaiset on sodanaikana pystyttänyt sen paikan sinne ja millanen se silloin oli yms..muo jotenkin kiehtoo noi entisajat ja maaseudut.. :D

Me ollaan menossa mun tädille =) Siellä on tytöllä tilaa kirmata, eikä tarvii autoja pelätä. Mä yleensä meen tädin kasvimailta nyppiin rikkaruohoja ja muutenkin kuopsuttelen ja touhuan omiani :D

Yhteistyössä