Se on loma nyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HelgaP
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HelgaP

Aktiivinen jäsen
29.03.2004
1 950
1
36
Ihanaa, olen mä tätä odottanutkin, nukuttiin lasten kanssa pitkään, nyt lapset touhuissaan, mä istun tässä ja hörpin kahvia, kohta tulee kaveri aamukahville...loppuviikon saa vaan olla "koti-äitinä" ja mennä minne nokka näyttää. :D

Muita??

Mulla oli viime viikko lomaa. Ja tylsäksi kävi... Sitä on niin tottunut tähän kiireeseen, että sitä jo kaipasi, ja lapsille piti kehitellä puuhaa jatkuvalla syötöllä, kun normaalisti ovat tarhassa touhuamassa päivät...

Mutta mukavaa ja rentouttavaa lomaa sinne!

meillä myös tänään ensimmäinen "virallinen" lomapäivä tälle viikolle. Tosin eilisen jo olin pois töistä, koska olen kovassa flunssassa. Pidin lapset myös kotona enkä vienyt hoitoon, koska esikoinen on kans yskiny tosi lujaa ja nyt näyttää nuhakin iskevän :( että taitaa sairastaessa mennä meillä tämä lomapätkä. Kyselin kyll, että josko mentäis vähän käymään kaupungissa, esikolle pitäis ostaa parit housut. Neitonen vaan sanoi ettei jaksa, mene sä sitte ku isi tulee töistä :O noh, sain kuitenkin lahjottua mukaan ku lupasin, että käydään jossakin kahvilassa vähän syömäs hyvää ;)

Meillä eilen eka lomapäivä, tosin mies oli maanantain poikien kans jo lomalla, tänään meni itse sit jo töihin... Poika kipeänä joten toistaiseksi ihan kotosalla. Perjantaina tarkoitus mennä uimaan ja mammuttimarkkinoille cittariin. Sunnuntaina junnun synttärijuhlat. Tapetteja meinasin ruveta meidän tulevasta huoneesta repimään irti, just siirsin vierassängyn työhuoneeseen, jonne saa jäädäkin.

Uusimmat

Yhteistyössä