Se on kuulkaas lattioiden pesua vaille valmis tää homma..... *tuulettaa*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Sauna pesty, wc pesty, matot ulkona tuulessa, petivaatteet vaihdettu, imuroitu, pölyt pyyhitty, pyykit pesty (kaappi tyhjäksi), uuni ja jääkaappi pesty, kinkku sulamassa, piparit leivottu....

Aah... enää lattioiden pesu ja joululiinojen silitys sekä kuusen koristelu, niin meidän Joulun vietto alkaa!!!!!!!!!!!

Kinkku paistuu sunnuntaina ja mies käy lauantaina kaupassa, mä nostan jalat seinälle!

Mukavaa Joulua!

Jotain hyötyä tästä, että on iltavuoroviikko Joulun alla... Aamulla kuudelta aina herännyt ja alkanut touhuamaan, ehtii vaikka mitä, ennenkuin klo on 14.00 ja työt alkaa!!!
Nyt on aikaa istua koneella, kun illalla vasta ajattelin töiden jälkeen luututa!

Ja Avemaria: en mä niin tehokas ole, että kerkeisin sinne... :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tarmoa kaikille....------- LÄHTEE NYT!!!!!!! Ottakaa kiinni!

...Ja nyt on kaikilla sitten kova tarmo päällä (ai eikö ole ?) ja moppi heiluu ja viuhuu!!!
kiits matot ulkona jo hirvikeitto syötynä leipomiset puolivälissä ihan kohta hilaan itseni ylös ja jatkan

Täällä pitää vielä siivota keittiö ja olohuone, viedä roskia + muuta keräysjätettä, vaihtaa pussilakanat minun sänkyyni, lauantaina imurointi ja pikamoppaus ennen mummolaan lähtöä :)

Mukavaa joulua vaan sinnekin
k020.gif

Imuroitu ja lattiat pesty, kylpyhuone puunattu, keittiö puunattu (no se ei kauaa pysy). Viikonloppuna pitäis uudestaan siistiä kun ehtii jo pölyttyä taas.. Leipomuksia on melko paljon vaikka en ole leiponut =)
muutama juttu pitäis hakea miehen lahapakettiin ja paketoida kaikki =)

Yhteistyössä