se on kuulkaa semmonen juttu että nyt ottaa päähän ja kovaa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Tiettekö mikä on tyhmyyden huippu? Se on se, kun ilmoittautuu kahteen hiton vaikeeseen tenttiin. Molempiin lukee kyllä, mutta ei tarpeeksi eikä koko aluetta. Vaikka olis aikaa ja vaikka tietää että ilman lukemista ei pärjää.

Käyttää kuitenkin hitosti aikaa ja energiaa noihin, mutta ei vaan tarpeeksi. Sitten laahustaa tenttiin ja huomaa... osaa kyllä, vaan ei tarpeeksi.

Eli suomeksi sanottuna: vain ihmeellä läpäisen edes toisen tenteistä ja kaikki satsaus oli jälleen turhaa...PRKL |O |O :headwall: :headwall: :headwall:

täällä ollaan samoilla fiiliksillä, oli nimittäin viikolla melko vaikee tentti ja ei saanu millään aikaseks lukea tarpeeks.. niinhän se sit meni... ykkösen toivossa elellään mutta ehkä se kuitenkin menee hylätyks :D

Alkuperäinen kirjoittaja nanna:
täällä ollaan samoilla fiiliksillä, oli nimittäin viikolla melko vaikee tentti ja ei saanu millään aikaseks lukea tarpeeks.. niinhän se sit meni... ykkösen toivossa elellään mutta ehkä se kuitenkin menee hylätyks :D

On se kyllä kumma. Kun siis tietää että lukematta ei läpi pääse ja silti koittaa onneaan. Nytkin mä luin toiseen tenttiin kaikki muistiinpanot. Mutta niistä tulikin vaan puolet kysymyksistä. Toinen puoli tuli sitten kirjasta jota mä en edes hankkinut...

Ja toiseen tenttiin tuli, piruvie sentään, lähes suoraan yhdestä paperista kysymykset. Mulla oli tänään tuo paperi käsissäni ja "luin" sen läpi. Vaan en ajatuksella, joten siitä ei ollut mitään hyötyä. En pystynyt vastaamaan kysymyksiin.

Hemmetin ääliö-minä :( :(

Yhteistyössä