Se on kiva katsella instagramista

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kaikenlaisia muoti- ja tyylivideoita. Vähän iloa tähän ankeuteen. Huvittelen katsomalla miten jotkut pukeutuu. Ja onhan niillä monilla ihan kivojakin asuja. Hauska harrastus sekin on.

vierailija
Turkiksille yök.
Joo mä en tajunnut et sillä aito turkki. Ku instassa ei lue. Mutkun tänne linkitti ni luki. Mut mitä mieltä ton naisen kasvoista on kyl aika uniikki varsinkin suomalaiseks.

vierailija
Kaikenlaisia muoti- ja tyylivideoita. Vähän iloa tähän ankeuteen. Huvittelen katsomalla miten jotkut pukeutuu. Ja onhan niillä monilla ihan kivojakin asuja. Hauska harrastus sekin on.
Minusta on hauska katsella vanhoja valokuviani. Muistan niistä mitä vaatteita aikoinaan käytin. Tällä viikolla olen katsonut Youtubesta suosittua 1990-saippuasarjaa. Yhdessä kohtauksessa sarjan matriarkan sinisestä jakusta puuttuu yksi nappi.
Sarja kertoo huippumuotiyrityksestä. Toisessa kohtauksessa yrityksen miesomistaja piirtää vaatekuomusta maalauslaitteella, joka on täysin samanlainen kuin minulla. Tuskin kukaan muu viihdyttää itseään tällaisilla yksityiskohdilla. Olen nappifriikki. Kerran löysimme napin mökkipitäjämme kirkon lattialta, ja nimesin napin mummonnapiksi.
En ole koskaan kirjautunut sometileille. Yritän koko ajan karsia ruutuaikaani.

vierailija
Minusta on hauska katsella vanhoja valokuviani. Muistan niistä mitä vaatteita aikoinaan käytin. Tällä viikolla olen katsonut Youtubesta suosittua 1990-luvun saippuasarjaa. Yhdessä kohtauksessa sarjan matriarkan sinisestä jakusta puuttuu yksi nappi.
Sarja kertoo huippumuotiyrityksestä. Toisessa kohtauksessa yrityksen miesomistaja piirtää vaateluomusta maalauslaitteella, joka on täysin samanlainen kuin minulla. Tuskin kukaan muu viihdyttää itseään tällaisilla yksityiskohdilla. Olen nappifriikki. Kerran löysimme napin mökkipitäjämme kirkon lattialta, ja nimesin napin mummonnapiksi.
/kaksi korjausta

vierailija
Minusta on hauska katsella vanhoja valokuviani. Muistan niistä mitä vaatteita aikoinaan käytin. Tällä viikolla olen katsonut Youtubesta suosittua 1990-saippuasarjaa. Yhdessä kohtauksessa sarjan matriarkan sinisestä jakusta puuttuu yksi nappi.
Sarja kertoo huippumuotiyrityksestä. Toisessa kohtauksessa yrityksen miesomistaja piirtää vaatekuomusta maalauslaitteella, joka on täysin samanlainen kuin minulla. Tuskin kukaan muu viihdyttää itseään tällaisilla yksityiskohdilla. Olen nappifriikki. Kerran löysimme napin mökkipitäjämme kirkon lattialta, ja nimesin napin mummonnapiksi.
saippuasarja- ja nappifriikki 😆😆

vierailija
Pliis älä vastaa mulle enää mitään. Multa menee ihan viimeinenkin ilo ja fiilikset noitten sun kuviesi takia.
Näistä ikävistä kommentoijista ei pääse millään konstilla eroon. Pitää vain kylmettää itsensä eikä reagoida viesteihin millään tavalla.
Aloitit kivan ketjun, joka on tällä palstalla harvinaista.
Minusta on kiva katsella kauppojen mainoslehtiä. Sokoksella on 3+1-päivät. Pinkissä mainoslehtisessä on paljon katseltavaa. Kivempi selailla paperilehteä kuin netin sivuja. Lehden voi antaa myöhemmin lapsille askarteluun.

Yhteistyössä