vierailija
Kaikenlaisia muoti- ja tyylivideoita. Vähän iloa tähän ankeuteen. Huvittelen katsomalla miten jotkut pukeutuu. Ja onhan niillä monilla ihan kivojakin asuja. Hauska harrastus sekin on.
Niin, kyllä esim. Eunjin vaatesovittelua ihan mielikseen katselee. Asiaa pohtiville kerron, että hän on 35-vuotias eteläkorealainen.Kaikenlaisia muoti- ja tyylivideoita. Vähän iloa tähän ankeuteen. Huvittelen katsomalla miten jotkut pukeutuu. Ja onhan niillä monilla ihan kivojakin asuja. Hauska harrastus sekin on.
Pliis älä vastaa mulle enää mitään. Multa menee ihan viimeinenkin ilo ja fiilikset noitten sun kuviesi takia.Niin, kyllä esim. Eunjin vaatesovittelua ihan mielikseen katselee. Asiaa pohtiville kerron, että hän on 35-vuotias eteläkorealainen.
Turkista! Yök! Ihan venäläinenMitä mieltä tän naisen tyylikkyydestä? Itse pidän.
Ootko rasse vai?Turkista! Yök! Ihan venäläinen
Tyyli on venäläinen. Ei kai sen sanominen ole rasistista?Ootko rasse vai?
No sun vastaus jätti tulkinnan varaa. Sanoit yök,on venäläinen. Ku olisit sanonut on liian venäläinen tyyli mun makuun.Tyyli on venäläinen. Ei kai sen sanominen ole rasistista?
Turkiksille yök.No sun vastaus jätti tulkinnan varaa. Sanoit yök,on venäläinen. Ku olisit sanonut on liian venäläinen tyyli mun makuun.
Joo mä en tajunnut et sillä aito turkki. Ku instassa ei lue. Mutkun tänne linkitti ni luki. Mut mitä mieltä ton naisen kasvoista on kyl aika uniikki varsinkin suomalaiseks.Turkiksille yök.
Pitäisi nähdä ilman meikkiä...Joo mä en tajunnut et sillä aito turkki. Ku instassa ei lue. Mutkun tänne linkitti ni luki. Mut mitä mieltä ton naisen kasvoista on kyl aika uniikki varsinkin suomalaiseks.
Minusta on hauska katsella vanhoja valokuviani. Muistan niistä mitä vaatteita aikoinaan käytin. Tällä viikolla olen katsonut Youtubesta suosittua 1990-saippuasarjaa. Yhdessä kohtauksessa sarjan matriarkan sinisestä jakusta puuttuu yksi nappi.Kaikenlaisia muoti- ja tyylivideoita. Vähän iloa tähän ankeuteen. Huvittelen katsomalla miten jotkut pukeutuu. Ja onhan niillä monilla ihan kivojakin asuja. Hauska harrastus sekin on.
/kaksi korjaustaMinusta on hauska katsella vanhoja valokuviani. Muistan niistä mitä vaatteita aikoinaan käytin. Tällä viikolla olen katsonut Youtubesta suosittua 1990-luvun saippuasarjaa. Yhdessä kohtauksessa sarjan matriarkan sinisestä jakusta puuttuu yksi nappi.
Sarja kertoo huippumuotiyrityksestä. Toisessa kohtauksessa yrityksen miesomistaja piirtää vaateluomusta maalauslaitteella, joka on täysin samanlainen kuin minulla. Tuskin kukaan muu viihdyttää itseään tällaisilla yksityiskohdilla. Olen nappifriikki. Kerran löysimme napin mökkipitäjämme kirkon lattialta, ja nimesin napin mummonnapiksi.
En ole koskaan kirjautunut sometileille. Yritän koko ajan karsia ruutuaikaani.
saippuasarja- ja nappifriikkiMinusta on hauska katsella vanhoja valokuviani. Muistan niistä mitä vaatteita aikoinaan käytin. Tällä viikolla olen katsonut Youtubesta suosittua 1990-saippuasarjaa. Yhdessä kohtauksessa sarjan matriarkan sinisestä jakusta puuttuu yksi nappi.
Sarja kertoo huippumuotiyrityksestä. Toisessa kohtauksessa yrityksen miesomistaja piirtää vaatekuomusta maalauslaitteella, joka on täysin samanlainen kuin minulla. Tuskin kukaan muu viihdyttää itseään tällaisilla yksityiskohdilla. Olen nappifriikki. Kerran löysimme napin mökkipitäjämme kirkon lattialta, ja nimesin napin mummonnapiksi.
En ole koskaan kirjautunut sometileille. Yritän koko ajan karsia ruutuaikaani.
Anteeks mutta kahvit ja leivänmurut lens ruudulle kun parahdit noinPliis älä vastaa mulle enää mitään. Multa menee ihan viimeinenkin ilo ja fiilikset noitten sun kuviesi takia.
Näistä ikävistä kommentoijista ei pääse millään konstilla eroon. Pitää vain kylmettää itsensä eikä reagoida viesteihin millään tavalla.Pliis älä vastaa mulle enää mitään. Multa menee ihan viimeinenkin ilo ja fiilikset noitten sun kuviesi takia.
Toivettasi on mahdoton toteuttaa, koska en ole meedio. Minun on mahdotonta tietää, kuka lukuisista vierailijoista on juuri sinä.Pliis älä vastaa mulle enää mitään. Multa menee ihan viimeinenkin ilo ja fiilikset noitten sun kuviesi takia.