se on jemma nimisessä paikassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nöppönen

Aktiivinen jäsen
13.05.2005
22 173
1
36
paikassa mitä ei löydy :headwall: miten tää on mahdollista.. oikeasti, laitan fiksuna jotain vähän sivumpaan jos esim vieraita tulee enkä ehdi paremmin siivota ja sit pufffff niitä kamoja ei oo enää. mä oon hävittänyt vaatteita, elokuvia ja ties mitä. jemma niminen paikka on siitä mielenkiintoinen et se jemma ei ole ikinä siellä missä sen muistaa olevan, sinne häviää kamoja ja voi mennä vuosia ennenkuin ne löytyy, jos löytyy.

muutossa löytyy aina kaikennäköistä. pitäis varmaan muuttaa kerran vuodessa että pääsis kaikesta turhasta eroon. :D

mullakin tavaroita hukassa. en löydä niitä millään... |O

Sama täällä. ja neliöitä sen verran että niitä jemmoja mahtuu paljon..

Mä näin yks yä painajaista et löysin meiltä kaks kaappia minkä olemassaolosta mulla ei ollu hajuakaan ja sieltä löyty oikeesti vaikka mitä niistä kaapeista.. pitäsköhä alkaa tutkimaan seiniä tarkemmin... :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
Sama täällä. ja neliöitä sen verran että niitä jemmoja mahtuu paljon..

Mä näin yks yä painajaista et löysin meiltä kaks kaappia minkä olemassaolosta mulla ei ollu hajuakaan ja sieltä löyty oikeesti vaikka mitä niistä kaapeista.. pitäsköhä alkaa tutkimaan seiniä tarkemmin... :laugh:

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
mä ottaisin innolta vastaan sekä jemman että hukan osotteet jos jollakin ne vaan on :D

Meidän 4-vuotias tietää ne, mutta se panttaa infoa.
(sen lisäksi se tietää myös, missä on varmassa tallessa, mutta sekään ei ole julkista tietoa.)

Kun kysyn jotain tavaraa (lähes päivittäin), niin vastaus on:

"Varmasti jemma nimisessa piilossa"/"Ihan takuulla hukassa"/"Tietysti varmassa tallessa, ymmärrätkö sä?"

Kun yritän kysyä tarkempia suunnistusohjeita piiloon/jemmaan/hukkaan/varmaan talteen, saan vastaukseksi "jätä mut rauhaan"/"Onko sulla joku kyselyikä, vai?"/"Emmä voi kertoo."

mä ottaisin innolta vastaan sekä jemman että hukan osotteet jos jollakin ne vaan on :D

Joo, minä myös..
Välillä ihan ihmettelen muistiani, miten voikin niin totaalisesti unohtaa, minne on jonkin asian laittanut. No, jonkin ajan päästä sen sit saattaa muistaa tai löytää, tietty siinä vaiheessa kun sitä ei enää tarvitse :headwall:

Juu ja meijän 3v. tietää välillä tuon jemman paikan mutta ei se oikeen osaa kertoa..saattaa juoksuttaa pitkin kämppää ku olevinaan itte muistaa, onkohan huonomuistisuus periytyvää?

Alkuperäinen kirjoittaja meah:

(sen lisäksi se tietää myös, missä on varmassa tallessa, mutta sekään ei ole julkista tietoa.)

"Varmasti jemma nimisessa piilossa"/"Ihan takuulla hukassa"/"Tietysti varmassa tallessa, ymmärrätkö sä?"

Kun yritän kysyä tarkempia suunnistusohjeita piiloon/jemmaan/hukkaan/varmaan talteen, saan vastaukseksi "jätä mut rauhaan"/"Onko sulla joku kyselyikä, vai?"/"Emmä voi kertoo."

Tää oli kyl mahtavaa. :D :D :D

vau :D :laugh:

Tää oli kyl mahtavaa. :D :D :D

Mahtavuus riippuu ihan siitä, mikä se tavara milloinkin on. Välillä tekis mieli lähinnä heittäytyä lattialle parkumaan. Siis jos kyse on auton avaimista, kännykästä tai pyykkikoneen pesupallosta esimerkiksi. :D

Ja tää on tosiaan lähes päivittäistä. Itekin hukkailen kamoja, ja kun jompikumpi noista mieliharmeista saa käsiinsä jotain, niin sille voi lähestulkoon heittää haikeat hyvästit.

mä oon jemmannut mm. digikameran, auton paperit, pistosahan (nämä kaikki joitain vuosia sitten, ei ole löytynyt vieläkään vaikka muutettiin) sekä viimeisen kahden vuoden sisällä jälleen parit rekisteriotteet, auton avaimet ja asunnon avaimet. se on ihan vihoviimeinen paikka se jemma, varsinkin kun MUISTAN että olen laittanut kyseiset esineet nyt "tänne talteen" ja yrittänyt painaa mieleen mihin, mut ihan tyhjää lyö pää kun nyt muistelen...

meillä kuopus löytää (yleensä ovat kyl sit sen jäljilläkin) mut esim kaukosäädin ja autonavaimet on olleet tosi pahasti hukassa. sit väännät nappuloiden avustuksella koko kämpän ja kun lopulta lösähtää sohvalle et ei jaksa enää etsiin niin kuopus tuijottaa hetken, kävelee jonekin ja tulee kaivatun tavaran kaa takas.

Yhteistyössä