Se on jännä miten joistain palstalaisista vaan jää tietyllä tapaa negatiivinen kuva... (asenneongelmako?)

merenneitonen

Aktiivinen jäsen
05.05.2006
5 086
3
36
...vaikka olisivat miten mukaviakin.
Sörhis on äksy valittaja, Scarlett jankkaa, Rukoilijasirkka on itserakas aivan kuten Boogykin.

...ja ylläoleva ei siis ole oma mielipiteeni, vaan noiden olen huomannut olevan eniten hampaissa täällä.

Itsekin syyllistyn moiseen ajatteluun välillä, milloin kenestäkin, ja välillä sitä oikein yllättyy kun huomaakin jonkun kirjoittavan oikein kivasti...eikö se olekaan vaan tyhmä idiootti itseään täynnä oleva ääliöjankkaaja.

Aika paljon on itsestä kiinni, miten ihmisiin suhtautuu!

..niin, ja merenneitonen on hörhö ameeban aö:llä varustettu palstailija, tämän luin yhdestä haukkuketjusta muutama viikko sittes, ettäs tiedätte. :xmas:

Juuh, mutta osa johtuu siitäkin että toisen kirjoituksia helposti "lukee väärin". Joku saattaa vaikuttaa kovemmalta kuin onkaan jne.
Ja monesti tänne kirjoitellaan asioita, mitä ei olis rohkeutta sanoa päin naamaa.

mä olen huomannut saman. siksi aina harmaana kirjoitankin :D

varmaan sattumalta satun aina lukemaan ketjuja joissa samat kirjoittajat, sitten siitä helposti huomaa miten jotkut on tietyntyyppisiä.

eniten mua inhottaa ne ketkä tulee esim. jossain nina tt:n ketjussa puolustelemaan ninaa, vaikka raukka ei osaa oikeasti käyttäytyä suvaitsevaisesti muita kohtaan ja sitä edellyttää sitten muilta...

Mä ainakin suorastaan laimennan mielipiteitäni tätä palstaa varten; oikeassa elämässä olen aikamoinen töksäyttäjä. Täällä on enempi aikaa miettiä ja kirjoittaa kohtia uudelleen. Joskus täällä ilmaistu mielipiteitä, joita en voi uskoa oikeilla ihmisillä olevankaan. Minusta on hyvä, ettei nikkini koskaan heilu missään listoilla, listataan sitten mukavia tai ikäviä palstalaisia, eikä kukaan ole minusta untakaan nähnyt. Hajuton, mauton ja näkymätön = oikea suhtautuminen netti-ilmaisuun.

joo no mä oon ratkassu ongelman ainakin sillä lailla, etten lue/kommentoi tiettyjen immeisten jutttuja olleskaa - ja jos liikaa alkaa tökkiä joku niin sitten on aika lähteä veke virtuaalimaailmasta

Kirjottamisessa on tietty sekin, että tekstiä voi tulkita monella tapaa. Tarkotan, että kun puhuu, niin äänenpainoilla ja sillä miten asiat sanotaan, on paljon merkitystä - ne taas jää kirjotetusta tekstistä pois ja asiat on helppo tulkita väärin.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Mä ainakin suorastaan laimennan mielipiteitäni tätä palstaa varten; oikeassa elämässä olen aikamoinen töksäyttäjä. Täällä on enempi aikaa miettiä ja kirjoittaa kohtia uudelleen. Joskus täällä ilmaistu mielipiteitä, joita en voi uskoa oikeilla ihmisillä olevankaan. Minusta on hyvä, ettei nikkini koskaan heilu missään listoilla, listataan sitten mukavia tai ikäviä palstalaisia, eikä kukaan ole minusta untakaan nähnyt. Hajuton, mauton ja näkymätön = oikea suhtautuminen netti-ilmaisuun.

Mä taas itse taidan välillä käydä täällä vähän kärkkäämmin kuin irl...siksi mä koitan taas laimentaa suhtautumistani muiden kommentteihin, etten heti ajattelisi toista äälilöksi.

Saatan varsin voimakkaasti tuomita täällä toisinaan joitakin tekoja.
Tekoja, joista mun ei tulisi mieleenkaään edes mainita mitään esim hyvälle ystävälleni joka toimii samoin, koska en halua arvostella minulle tärkeitä ihmisiä.

Täällä kannattaisi vähän katsoa, mitä mustana kirjoittaa. Esim. yksi musta täällä tänään kehui varastavansa kaupasta ja koulusta, niin kyllä hänen nikkinsä jäi tosi negatiivisena muistiin.

Minä en halua muodostaa ylipäätään kenestäkään mitään tietynlaista kuvaa kun jokaisella on varmasti omat heikot lenkkinsä. Minullakin on tietyissä asioissa voimakkaat mielipiteet mutta koitan ilmaista ne jotenkin rakentavasti. En tiedä onnistunko siinä aina kovin hyvin sitten...

Mutta eipä miulla ainakaan ole ketään erityistä inhokkia palstalla. Ei ole tosielämässäkään loppujen lopuksi. Ihmiset on vaan ihmisiä. Joskus kärähtää käämi johonkin yksittäiseen asenteeseen, asiaan tai mielipiteeseen mutta se on vain inhimillistä. Ei se kuitenkaan vaikuta kokonaiskuvaani ihmisestä jota en halua edes sen enempää miettiä. Tämä on vain palsta.

Ei täällä eletä vain toisia myötäilläkseen.

Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Mitenköhän muuten näissä palstatapaamisisa hommat menee.
Onko siellä sitten ihmisiä, jotka eivät puhu toisilleen sen perusteella että palstalla leimannut toisen idiootiksi... :D

pitäis mennä joskus uteliaisuuttaan katsomaan......naamioituneena tietenkin :laugh:

Mä oon täällä jonkin verran kärkkäämpi kuin irl, koska täällä ei tarvitse niin miettiä, tapaako tuon tyypin vielä uudestaan jne. Mulle ei ole väliä, mitä mieltä maailma on Liliistä, kunhan minä oikeana henkilönä en sekoitu tähän juttuun.

Niiden kanssa, joiden kanssa esim. vain täytyy tulla toimeen (esim. naapurit), tulen toimeen ja olen hillitympi mielipiteissäni.

Mut on rankattu Palstan tyhmimmät TOP3 -listalle tms. Otin sen ihan kunnianosoituksena.

Ja jos "yleistä mielipidettä" miettii (esim. Jankkaava scarlett, itserakas Sirkka) niin se koostuu varmasti osin vain muutaman ns. perskärpäsen jatkuvasta tulituksesta. Eli tuskin lopulta onkaan niin yleinen.

Ja varmasti tietyntyyppinen henkilö sitten lankeaa ansaan, eikä osaa olla huomioimatta näitä härnääjiä (ja siten esim. Scarlett on muuttunut aika jankkaavaksi, koska hänet ajetaan jankkaamaan - älä Scarletti nyt tule jatkamaan tähän ketjuun aiheesta ;)). Mun mielestä Sirkka ainakin tosi hyvin nykyään (?) jättää väliin tietyt kommentit.

Mä taas itse taidan välillä käydä täällä vähän kärkkäämmin kuin irl...siksi mä koitan taas laimentaa suhtautumistani muiden kommentteihin, etten heti ajattelisi toista äälilöksi.

Tekoja, joista mun ei tulisi mieleenkaään edes mainita mitään esim hyvälle ystävälleni joka toimii samoin, koska en halua arvostella minulle tärkeitä ihmisiä.

Oon tässä sun kanssas ihan samanlainen...

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Mut on rankattu Palstan tyhmimmät TOP3 -listalle tms. Otin sen ihan kunnianosoituksena.

Mahtavaa!

Minusta sinulla on varsin fiksuja ajatuksia (yllätys yllätys usein aika samanlaisia kuin itsellänikin ; ).

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Ja jos "yleistä mielipidettä" miettii (esim. Jankkaava scarlett, itserakas Sirkka) niin se koostuu varmasti osin vain muutaman ns. perskärpäsen jatkuvasta tulituksesta. Eli tuskin lopulta onkaan niin yleinen.

Ja varmasti tietyntyyppinen henkilö sitten lankeaa ansaan, eikä osaa olla huomioimatta näitä härnääjiä (ja siten esim. Scarlett on muuttunut aika jankkaavaksi, koska hänet ajetaan jankkaamaan - älä Scarletti nyt tule jatkamaan tähän ketjuun aiheesta ;)). Mun mielestä Sirkka ainakin tosi hyvin nykyään (?) jättää väliin tietyt kommentit.

entäs mä :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:

Oon tässä sun kanssas ihan samanlainen...

Heh, kiva näinpäin.
Me taidetaan monesti olla asioista vaan eri mieltä. :D

Minä olen huomannut että ärsyynnyn usein toisten puolesta, jos joku mulle sanoo suoraan jotain niin kuittaan huumorilla, mutta jos joku selvästi huonossa elämäntilanteessa oleva ihminen pyytää apua ja joku hyökkää kimppuun niin kyllähän ärsyttää. Samoin ne kuvaketjujen arvostelijat on kyllä aika syvältä :D

Yhteistyössä