Kerroin eilen täällä siitä puhelinterroristista jos joku muistaa. Noh, tilanne eteni iltaa myoten niin, että oon vieläkin karvat pystyssä. Sanoin illalla lapselle, että käy hakeen takapihalta meille porkkanoita että saapi syyä. Lapsi tuli mulle lakananvalkoisena sanomaan, että ei uskalla mennä kun joku on ikkunan takana! Minä en ensin uskonut, luulin että höpöttää mutta lapsen ilme oli sellainen, että lähdin pelonsekaisesti kuitenkin katsomaan. Näin että joku mies siellä luikki pitkin mettää. Soitin poliisille ja siellä ei otettu mua ollenkaan tosissaan. Kerroin, että mulle on 3 päivää soitellut joku "numero ei näy" ja kerran olen vastannut ja se juttu oli jotenkin kummallinen. Poliisista sanoivat vaan että ei tämän takia aleta mihinkään, onhan se voinut olla kuka vaan :| .
Todellakin on voinut olla kuka vaan, mutta mua pelottaa ihan oikeesti! Huomenna muutetaan väliaikasesti mun äitin luo. Tänään ollaan sitten kaikki ovet säpissä, seinänaapureille kerroin myös että jos huutoa kuuluu niin tulee apuun. Mitä mie oon kellekään tehny, en tajua!
Todellakin on voinut olla kuka vaan, mutta mua pelottaa ihan oikeesti! Huomenna muutetaan väliaikasesti mun äitin luo. Tänään ollaan sitten kaikki ovet säpissä, seinänaapureille kerroin myös että jos huutoa kuuluu niin tulee apuun. Mitä mie oon kellekään tehny, en tajua!