Mä näin, mä näin, mä näin!!!!
Ei kyllä kohtaa mun miesmakua, mutta onhan tuo hullun taitava! Olisi hienoa itsekin olla edes puoliksi noin hyvä.Turkissa tuntuu kaikki olevan nurinpäin:
Kieli ja happiviikset poislukien symmetrisesti irvistelevä mies
Ei oleKieli ja happiviikset poislukien symmetrisesti irvistelevä mies
Onko sulla metastaaseja?
Hienoa! Pitääkö olla happiviikset myös nukkuessa, eli onko happisaturaatio yli 80 ilman?Ei ole
Ei liity mitenkään siihen kuinka laiha tai lihava on. Oon tanssinut jotain 7 vuotta nyt.Saatat olla liian laiha noihin hommeleihin...
P.S. Ostin aikoinaan vaimolleni aidot "helyt" napatanssia varten muistaakseni Las Vegasista. Hieno harrastus, jos paikkakunnalla on ryhmä, joka tanssii.
Täytyy olla viikset myös yölläHienoa! Pitääkö olla happiviikset myös nukkuessa, eli onko happisaturaatio yli 80 ilman?
Miksi sä vittuilet koko ajan? Voin sanoa, että ei tunnu kivalta.Meinaatko, että ne helyt pysyy sun lanteilla? Anteeksi, jos olin väärässä.
Todella taitava..Ei kyllä kohtaa mun miesmakua, mutta onhan tuo hullun taitava! Olisi hienoa itsekin olla edes puoliksi noin hyvä.
Älä viitsi. En oikein usko että kukaan olisi noin tyhmä. Mitä sä mun lantiosta mitään edes tiedät? Luuletsä että sitä jollain helyillä tanssitaan? Sä alennat mua toistuvasti täysin tahallisesti ja sitten näyttelet viatonta.Minä oikeasti olen luullut, että napatanssijalla tulee olla leveä lantio, mielellään hieman jenkkakahvojakin. Olin päätellyt, että ne helyt eivät pysy päällä, jos on laiha. Mutta nyt tiedän olevani väärässä ja siksi pyysinkin anteeksi.
Tehdäänpä kunnnolla niitä anteeksipyyntöjä ja mietitään kettuilun tarpeellisuutta...Minä oikeasti olen luullut, että napatanssijalla tulee olla leveä lantio, mielellään hieman jenkkakahvojakin. Olin päätellyt, että ne helyt eivät pysy päällä, jos on laiha. Mutta nyt tiedän olevani väärässä ja siksi pyysinkin anteeksi.