Se olisi seuraavat 2 viikkoa sairaslomaa ja eiköhän se siitä sitten jatku vielä :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt ei ole muuta kuin aikaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt ei ole muuta kuin aikaa

Vieras
Lääkärineuvolassa käyty ja sain saikkua tuon selän takia, kun iskiaskipu on niin kamalaa, että jalkoja särkee koko ajan, säteilee oikein mojovasti, niin että välillä tuntuu että lähtee jalat alta. Oli kohdunsuukin sormelle auki, mutta muuta haittaa ei sinne ollut tullut näistä kivuttomista supistuksista vielä.

No soitin sitten töihin ja onneksi vakituinen ryhmävastaava oli jo tullut lomalta takaisin ja sen kanssa on niin helppo jutella ja se ei mitenkään syyllistä. Totesi vaan, että tuskin tulet takaisin enää töihin.

Tai no pitää mun yksi pieni homma käydä tekemässä, mutta se ei onneksi ole kuin opastamista yhdessä tehtävässä, ei rasita mua yhtään ja sen pystyn tekemään jossain välissä.

Ah,muistan niin hyvin kun n vuos sitten kesälomalta palatessa pomo totesi,että "kai sä kohta käyt hakemassa sen saikun,ei kai sun oo järkeä enää kauaa töissä olla.." olinkin sitten saikulla aika tarkkaan kuukauden ennen ä-loman alkua. Työni sen verran fyysisesti raskasta että joka päivä oli selkä kipee,plus että maha alko olla tiellä.. Tuo kuukausi oli ehkä elämäni nautinnollisinta aikaa. Mies töissä,kaikki kivut loppu kun sai lopettaa työt,maha ei ollu mitenkään järkky iso eikä olo kovin raskas. Eli aikaa vain itselle.. tein pitkiä rauhallisia kävelyitä,istuskelin ihanissa kahvilloissa (joissa olis ahdasta liikkua vaunujen kanssa),kävin leffassa.. Ihanaa,kiireetöntä,rauhallista vapautta =)

:) Mulla on nyt kans toinen viikon sairasloma tuon selän takia. Ihan kiva olla kotona ja pakkokin mut kyl vähän on huono omatunto kun ei ole töissä.. Kun tuo selkä kipeytyy lähinnä pitkästä istumisesta (teen istumatyötä), joten kotona se ei ole joka päivä niiiin kipeä. Pahemmaksi tuntuu kuitenkin kokoajan menevän ja kun ei saa syödä muutakun Panadolia niin eipä oo paljoa apua. Äitiysloman alkuun ois enää puolitoista kuukautta ja supistuksiakin on ollut, välillä vähän kivuliaitakin. Neuvolalääkärin mukaan kaikki oli kunnossa. Kohdunsuu hieman pehmentynyt mutta kuulemma on normaalia.:/ Uskoisin, että saisin loppuajakskin sairaslomaa mut silti tuntuu et en oo tarpeeks kipeä kun ei ole edes kuumetta eikä mitään "selvää" mitattavaa vaivaa.:D Vaikka tiedän, ettei kukaaan töissä ainakaan ajattele, että vaan lusmuilen turhaan kotona..:D (toivottavasti)

Tiedätkö muuten, miten nuo omavastuupäivät menee, kun olin ensin viikon lomalla, sitten pari päivää töissä ja taas jäin lomalle? Eihän siitä voi aina olla niitä omavastuupäiviä jos on samasta vaivasta kyse? Toivottavasti, rahaakin nimittäin tarvis.:|

Minä en osaa noista omavastuupäivistä sanoa, kun meillä saa käsittääkseni jokaisesta saikkupäivästä rahaa. Kerran olen ollut työssä jossa oli noita omavastuupäiviä ja jos oli siinä välissä päivänkin töissä, niin palkatonta oli taas ne pari ekaa päivää.

Mulla ei tää elo kotonakaan ole niin ihanan rauhallista, kun on tuo 2v taapero, joka työllistää ihan hyvin, etenkin kun ollaan poitsun kanssa nykyään kaksin, mutta onhan tää vapaampaa kuin töissä olo.
Mulla ei selkä kestä noita rappujen ramppaamista enää ja mitä tää maha tästä vielä kasvaa, niin koko ajanhan se enempi ja enempi haittaa työntekoa. Näihin aikoihin mä jäin esikoisestakin saikulle, tosin silloin ei selkä vaivannut, vaan yksinkertaisesti puhti loppui, kun silloin tein pelkästään yötyötä.

Yhteistyössä