Se olis sitten aika lunastaa lupaus!

  • Viestiketjun aloittaja She-na THE STRANGER
  • Ensimmäinen viesti
She-na THE STRANGER
Tuossa joku viikko sitten uhkasin kesäkuun 1. päivä olevani kesäkunnossa, kuvan kera. No, tässä sitten tulee, tosin vain selkäpuolelta. Eka kuva on viime joulukuulta, toinen on otettu muutama päivä sitten. Ainakin olkapäät on kasvaneet ja rasva vähentyny.
 
She-na THE STRANGER
Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:
Onko tuo ainoa oikea kesäkunto? :saint: ;)
Töitä oot tehnyt ja sen huomaa...T.Taikina :D
Tuo on vain kesäkunto 2010. Lopullinen tavoite, eli olla mahdollisimman iso, on vielä vuosien päässä! :D
 
She-na THE STRANGER
Alkuperäinen kirjoittaja qw:
Sää oot niin ihana. Ja siis tää ihan perusheteron suusta. :D Oot vaan mun mielestäni uskomattoman symppis.
Ohhoh, nyt olen ällikällä lyöty! :eek: Yleensähän mie olen huomionkipeä kehuja kerjäävä aivoton lesbo tms. Kiitos!! :hug: :D
 
She-na THE STRANGER
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:
Just tässä irrottelin rintsikoita tuolta jostain selkäläskien välistä, kun hiostavat ja painavat ikävästi.. Että kierrä vaan veistä haavassa |O

Hieno kesäkunto :flower:
Kiitos! Itsekin olen ollut rintsikoitten ja selkäläskien kanssa taistelemassa.. :D
 
She-na THE STRANGER
Alkuperäinen kirjoittaja jurristi:
Alkuperäinen kirjoittaja qw:
Sää oot niin ihana. Ja siis tää ihan perusheteron suusta. :D Oot vaan mun mielestäni uskomattoman symppis.
Mun on ihan pakko peesata tätä, ap kun kaikesta päätellen on entinen "punkrokkeri".
:D Tykkään! :heart:
Siis ootteko te tosissanne vai onko tämä nyt jotain kettuilua? :eek: :D Kovasti vanhaa sydäntäni lämmittää! Kiitos! :heart:
 

Yhteistyössä