Se olis nyt sitten mammaloma "lusittu".

Huomenna paluu arkeen, ja 07.00 pitäis viimeistään hinata hanurinsa työpaikalle.

Vähän kyllä jänskättää, miten se rytmi ja normivauhti taas löytyy :eek:
Mutta eiköhän se siitä, pomo lupas jeesata ekat pari vuoroa, ettei tartte ihan kieli vyön alla painaa... :D

pia
mä oon ihan aatellu et oot vielä raskaana :D Onnea prinsessasta :heart: oon mä saattanu jo onnitellakin jos oot täällä sen ilmottanu, mutta jotenkin mulla on ollu mielikuva että oot vielä raskaana :LOL:

huhuilin sua ykspäivä kun heppakärpänen iski ja rupesin pohtimaan että mitä semmonen kaakkimuskonimus syö euroja kuukaudessa ym muut kulut :D

Alkuperäinen kirjoittaja pia:
mä oon ihan aatellu et oot vielä raskaana :D Onnea prinsessasta :heart: oon mä saattanu jo onnitellakin jos oot täällä sen ilmottanu, mutta jotenkin mulla on ollu mielikuva että oot vielä raskaana :LOL:

huhuilin sua ykspäivä kun heppakärpänen iski ja rupesin pohtimaan että mitä semmonen kaakkimuskonimus syö euroja kuukaudessa ym muut kulut :D
Löysin ketjun, mutta vastaan tähän. =)

Omassa pihassa karkeasti sellaiset 100-200 euroa/ kk, ostoheinällä, perusrehuilla ja normikengillä+kengitysvälillä.

Tietysti sitten hankinta-, varuste- ja eläinlääkärikulut erikseen.

Jos mahtuu pari vuokralaista kaveriksi, niin niillä kattaa omansa jo hyvin.

pia
Kiitos :)

mä voin ny ukolle sanoa että kaksplussalla sanottiin että vaan noin vähän, eikä 1000e kuussa :D kun se niin kovasti väitti :kieh: ja se saa nauraa mun kaksplussailulle :D

tsemppiä töiden alkuun, hyvin se sujuu ja rytmikin varmasti löytyy :)

Alkuperäinen kirjoittaja pia:
Kiitos :)

mä voin ny ukolle sanoa että kaksplussalla sanottiin että vaan noin vähän, eikä 1000e kuussa :D kun se niin kovasti väitti :kieh: ja se saa nauraa mun kaksplussailulle :D

tsemppiä töiden alkuun, hyvin se sujuu ja rytmikin varmasti löytyy :)
Kiitos, eiköhän se siitä.

Meillä töissä menee normiasiakkaalla varmaan se tonni, tai ainakin lähelle. Mutta johan siitä yli puolet menee vuokraan, sitten on erikoisrehuja, erikoiskenkiä, kiropraktikkoa, hierojaa, merkkiloimia, henkiparantajia, hevoskuiskaajia ja ties mitä.

Perushevonen ja perusharrastaja omassa pihassa voi ihan oikeasti selvitä sillä 10-osalla tuosta :D

Alkuperäinen kirjoittaja ai jaa:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
ja eniten oot siis huolissas miten pärjäät töissä?
Mistäs mun sitten pitäisi olla huolissani?
no vaikka siitä sun vauvastas..?? :headwall:
Miksi hänen siitä vauvasta pitäisi olla huolissaan? Niinkun olen ymmärtänyt, niin vauvalla on oikein osallistuva isä, joka kyllä pärjää =)

Tsemppia töiten aloitukseen, kyllä se rytmi varmaan nopsaa löytyy :flower:

ai jaa
Syystä, että???
nyt mä alan olla paremminkin susta huolissani, sun pään sisäisestä maailmastas..

ai jaa
Alkuperäinen kirjoittaja kukeseen:
Miksi hänen siitä vauvasta pitäisi olla huolissaan? Niinkun olen ymmärtänyt, niin vauvalla on oikein osallistuva isä, joka kyllä pärjää =)

Tsemppia töiten aloitukseen, kyllä se rytmi varmaan nopsaa löytyy :flower:
ja isä siis imettää vauvaa..?

aikaista
Voi sitä pikkuista.. :(

Anteeksi, ajattelen vaistomaisesti näin. Kovin on vielä pieni olemaan äidistä erossa, vaikkei rintaa imisikään. Mutta varmasti olette miettineet tarkkaan tilanteen.

Syystä, että???
nyt mä alan olla paremminkin susta huolissani, sun pään sisäisestä maailmastas..
Edelleenkin, syystä, että??

Vauvalla on kaikki vallan hyvin. Äitiysvapaahan Suomen maassa kestää n.3kk. Loppu on sitten vanhempainvapaata, jonka voi kumpi tahansa vanhemmista pitää.
Meillä sen pitää lapsen isä, koska sillä on mun mielestä siihen ihan yhtäläinen oikeus, se haluaa välillä olla lasten kanssa kotona, ja pärjää hyvin.
Näin me voidaan myös molemmat olla enemmän kotona, koska mä teen pääasiassa lyhyitä vuoroja, ja osan firmani hommista teen ihan kotona ja käyn muutaman kerran viikossa muutaman tunnin kerrallaan muualla töissä.

Jos se sulle on jonkinlainen ongelma, niin ryve ihmeessä siinä olotilassa meidän lapsparkaa sääliessäsi. :hug:

Yhteistyössä