JepjepAlkuperäinen kirjoittaja pia:siis joko sie oot synnyttäny
Viime vuonna?Alkuperäinen kirjoittaja meah:JepjepAlkuperäinen kirjoittaja pia:siis joko sie oot synnyttäny
24.5. syntyi meidän rinsessa :heart:
Ihan tänä vuonna.Alkuperäinen kirjoittaja kik:Viime vuonna?Alkuperäinen kirjoittaja meah:JepjepAlkuperäinen kirjoittaja pia:siis joko sie oot synnyttäny
24.5. syntyi meidän rinsessa :heart:
Löysin ketjun, mutta vastaan tähän. =)Alkuperäinen kirjoittaja pia:mä oon ihan aatellu et oot vielä raskaana Onnea prinsessasta :heart: oon mä saattanu jo onnitellakin jos oot täällä sen ilmottanu, mutta jotenkin mulla on ollu mielikuva että oot vielä raskaana
huhuilin sua ykspäivä kun heppakärpänen iski ja rupesin pohtimaan että mitä semmonen kaakkimuskonimus syö euroja kuukaudessa ym muut kulut
Mistäs mun sitten pitäisi olla huolissani?Alkuperäinen kirjoittaja ai jaa:ja eniten oot siis huolissas miten pärjäät töissä?
no vaikka siitä sun vauvastas..?? :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Mistäs mun sitten pitäisi olla huolissani?Alkuperäinen kirjoittaja ai jaa:ja eniten oot siis huolissas miten pärjäät töissä?
Kiitos, eiköhän se siitä.Alkuperäinen kirjoittaja pia:Kiitos
mä voin ny ukolle sanoa että kaksplussalla sanottiin että vaan noin vähän, eikä 1000e kuussa kun se niin kovasti väitti :kieh: ja se saa nauraa mun kaksplussailulle
tsemppiä töiden alkuun, hyvin se sujuu ja rytmikin varmasti löytyy
Syystä, että???Alkuperäinen kirjoittaja ai jaa:no vaikka siitä sun vauvastas..?? :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Mistäs mun sitten pitäisi olla huolissani?Alkuperäinen kirjoittaja ai jaa:ja eniten oot siis huolissas miten pärjäät töissä?
Miksi hänen siitä vauvasta pitäisi olla huolissaan? Niinkun olen ymmärtänyt, niin vauvalla on oikein osallistuva isä, joka kyllä pärjää =)Alkuperäinen kirjoittaja ai jaa:no vaikka siitä sun vauvastas..?? :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Mistäs mun sitten pitäisi olla huolissani?Alkuperäinen kirjoittaja ai jaa:ja eniten oot siis huolissas miten pärjäät töissä?
Virallisesti olen hevosenhoitaja-yrittäjä.Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Mitä sä teet töikses?
nyt mä alan olla paremminkin susta huolissani, sun pään sisäisestä maailmastas..Alkuperäinen kirjoittaja meah:Syystä, että???Alkuperäinen kirjoittaja ai jaa:no vaikka siitä sun vauvastas..?? :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Mistäs mun sitten pitäisi olla huolissani?Alkuperäinen kirjoittaja ai jaa:ja eniten oot siis huolissas miten pärjäät töissä?
ja isä siis imettää vauvaa..?Alkuperäinen kirjoittaja kukeseen:Miksi hänen siitä vauvasta pitäisi olla huolissaan? Niinkun olen ymmärtänyt, niin vauvalla on oikein osallistuva isä, joka kyllä pärjää =)Alkuperäinen kirjoittaja ai jaa:no vaikka siitä sun vauvastas..?? :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Mistäs mun sitten pitäisi olla huolissani?Alkuperäinen kirjoittaja ai jaa:ja eniten oot siis huolissas miten pärjäät töissä?
Tsemppia töiten aloitukseen, kyllä se rytmi varmaan nopsaa löytyy :flower:
Kaikki ei imetä / pysty imettää. Ja tämähän ei ole ketjun aihe, muistapas se!!Alkuperäinen kirjoittaja ai jaa:ja isä siis imettää vauvaa..?
Edelleenkin, syystä, että??Alkuperäinen kirjoittaja ai jaa:nyt mä alan olla paremminkin susta huolissani, sun pään sisäisestä maailmastas..Alkuperäinen kirjoittaja meah:Syystä, että???Alkuperäinen kirjoittaja ai jaa:no vaikka siitä sun vauvastas..?? :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Mistäs mun sitten pitäisi olla huolissani?Alkuperäinen kirjoittaja ai jaa:ja eniten oot siis huolissas miten pärjäät töissä?