H
harmaana
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:Pikari on "baari" joka oli ostareilla K-kaupan ja R-kioskin välissä![]()
ai siis säki asut siinä neuvolan vieressä?
me tosiaa tässä vähä kauempana ahtialassa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:Pikari on "baari" joka oli ostareilla K-kaupan ja R-kioskin välissä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Juu..voi olla et ollaan törmätty..tai ties vaik ollaa tuttuja![]()
mä en hirveesti täältä tunne ku kesällä vasta muutettiin, mutta ootko perhekerhossa käyny, jos niin sit saattaisin tietää, muuten en tän alueen äitejä tunne
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:Pikari on "baari" joka oli ostareilla K-kaupan ja R-kioskin välissä![]()
ai siis säki asut siinä neuvolan vieressä?
me tosiaa tässä vähä kauempana ahtialassa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Juu..voi olla et ollaan törmätty..tai ties vaik ollaa tuttuja![]()
mä en hirveesti täältä tunne ku kesällä vasta muutettiin, mutta ootko perhekerhossa käyny, jos niin sit saattaisin tietää, muuten en tän alueen äitejä tunne
en oo käyny..missäs sä oot ennen asunu sit..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Juu..voi olla et ollaan törmätty..tai ties vaik ollaa tuttuja![]()
no tätä aikasemmin pari vuotta kytölässä eli tuosta selkätietä metsän läpi nii siellä(monetkaa ei tiiä missä on kytölä)
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:no tätä aikasemmin pari vuotta kytölässä eli tuosta selkätietä metsän läpi nii siellä(monetkaa ei tiiä missä on kytölä)
tiedän..mie oon mökkeilly melkein joka kesä siellä uorena ja teininä..kotinimessä nääs B)
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:no tätä aikasemmin pari vuotta kytölässä eli tuosta selkätietä metsän läpi nii siellä(monetkaa ei tiiä missä on kytölä)
tiedän..mie oon mökkeilly melkein joka kesä siellä uorena ja teininä..kotinimessä nääs B)
jooo me asuttiin siinä aika lähelllä sitä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:en oo.. pitäis, tossa ku se ihan vieressä on.. ois jopa tavaraaki sinne viedä..
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Juu..voi olla et ollaan törmätty..tai ties vaik ollaa tuttuja![]()
no tätä aikasemmin pari vuotta kytölässä eli tuosta selkätietä metsän läpi nii siellä(monetkaa ei tiiä missä on kytölä)
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:ootteko käyny ahtialan uudella kirpparilla?
sori pinki ku sekotan sun ketjun![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Ihana paikka..hulluja kun sieltä tänne läksitte![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Juu..voi olla et ollaan törmätty..tai ties vaik ollaa tuttuja![]()
Hei mäkin oon mökkeilly Kotiniemssä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:tiedän..mie oon mökkeilly melkein joka kesä siellä uorena ja teininä..kotinimessä nääs B)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://www.oikotie.fi/realestlist?exit=aptinfo_fromsearch&query=%26searchtype%3Dquick_search%26orderby%3Drent%26aptType%3D5%26rootCompanyId%3D-1%26target%3Drentable%26selectedpage%3D1%26cookieValue%3D122522308883705956%26locationFreeText%3Dlahti%26fcid%3D626291792498227013%26rooms%3D5%26dir%3Dasc%26mainNavi%3Dapartments%26searchtotal%3D1%26listlength%3D25%26subNavi%3Dapartments_forrent%26subNavi%3Dapartments_forrent&s_index=1&fcid=626291792498227013&id=1722200&mainNavi=apartments&subNavi=apartments_forrent
tämäkö?![]()
onnea uudesta kodista :flower: lisätila ei ois meillekään pahitteeksi :/ nuin halvalla vaan ei saa täältä...
Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:tiedän..mie oon mökkeilly melkein joka kesä siellä uorena ja teininä..kotinimessä nääs B)
Nii on tainnu tuo M:kin siel mökkeillä...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:tänään kävin kirpparilla, mutta kovin oli tyhjää.. se tonttilan kirppis oli jtenki parempi ku enemmän tavaraa. mut olis kiva jos tuo ahtialaki rupeis rullaan
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:mä oon ollu lähestulkoot joka möksässä..se on aivan mieletön paikka..ja pirun halpa viikkohinta