K
kaupassa
Vieras
Olipa oikein rattoisa kauppareissu ton pojan kanssa! Olin pojan kanssa menossa katsoon hänelle kenkiä, ja ennenkun päästiin edes kaupan ovista sisään niin hää veti ensimmäiset itkupotkuraivarit. Olis halunnu ilmeisesti istua semmosissa pirun autokärryissä, mutta niitä ei ollut. Koitin saada lasta tavallisiin kärryihin, joka johti kymmenen minuutin huutoon, raivoomiseen ja itkemiseen... Kyllä ihmisillä oli kahtottavaa >:|
En saanu poikaa sitten kärryihin, vaan päätin että kävellään sitten. Päästiin kenkäosastolle ja kokeiltiin kenkiä ja ne saatiin valittua. Poika pääs mun kädestä irti ja juoksi puoli kauppaa karkuun ja mä juoksin perässä ja käskin pysähtymään mutta hän ei korvaansa lotkauttanu!! Nauro vaan mennessään.. Törmäsin johonkin ihmiseen ja kerkesin vaan huikkaamaan että anteeksi kamalasti.
Sain pojan kiinni ja mentiin kassoille, ja arvatkaa onko helppo koittaa maksaa ja pitää kiinni rimpuilevaa lasta kiinni. Ei ole..
Tuo ei usko, ei sitten mitään!! Kyllä hävetti taas
Ikää tolla on 2v 2kk , ja pari kuukautta on nyt painittu uhman kanssa.
Voin kertoo, että ens kerralla 'hirtän' ton ihanan lapsukaisen rattaisiin kiinni. Nyt ei vaan ollu mukana. . Ennen on suostunu istumaan kärryissä.
Sori pitkä tilitys, mutta hitto vie, että kaikesta pitää tehdä näin hankalaa.
En saanu poikaa sitten kärryihin, vaan päätin että kävellään sitten. Päästiin kenkäosastolle ja kokeiltiin kenkiä ja ne saatiin valittua. Poika pääs mun kädestä irti ja juoksi puoli kauppaa karkuun ja mä juoksin perässä ja käskin pysähtymään mutta hän ei korvaansa lotkauttanu!! Nauro vaan mennessään.. Törmäsin johonkin ihmiseen ja kerkesin vaan huikkaamaan että anteeksi kamalasti.
Sain pojan kiinni ja mentiin kassoille, ja arvatkaa onko helppo koittaa maksaa ja pitää kiinni rimpuilevaa lasta kiinni. Ei ole..
Tuo ei usko, ei sitten mitään!! Kyllä hävetti taas
Voin kertoo, että ens kerralla 'hirtän' ton ihanan lapsukaisen rattaisiin kiinni. Nyt ei vaan ollu mukana. . Ennen on suostunu istumaan kärryissä.
Sori pitkä tilitys, mutta hitto vie, että kaikesta pitää tehdä näin hankalaa.