Se olin minä kuka yskin kaupan kassalla ja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja köhköh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

köhköh

Vieras
on vaan keuhkoputkentulehdus. Ei possutautia. Mietin et sanonko tämän ääneen siellä kaupassa mut en yskältäni pystynyt. Kuuppa punasena yritin yskääni pidätellä. Mä tunsin ihan itseni b-luokan kansalaiseksi kun siinä kassalla yskin. Ihmiset katsoi kulmia kurtistellen ja siirty maksamaa sinne missä pakataan ostokset. Sorry, et yskin mut sille ei voi tässä taudissa mitään. Kiitos:) sain purkautua

Mua kytättiin jo tk: ssa, viimeyönä alko karsee kurkkukipu ja yskä, palelin koko yön ja vähän kuumetta. Aamulla iski viel karsee ripuli.. :snotty: :x Siel sit istuin ja yskin ja oottelin terkkarille pääsyä ja ihmiset kyyläs.. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Mua kytättiin jo tk: ssa, viimeyönä alko karsee kurkkukipu ja yskä, palelin koko yön ja vähän kuumetta. Aamulla iski viel karsee ripuli.. :snotty: :x Siel sit istuin ja yskin ja oottelin terkkarille pääsyä ja ihmiset kyyläs.. :kieh:
Voi ei mikä tauti sulla. Mä voin kyl kuvitella miltä susta tuntui. Oikeasti mulla oli tukala olla siinä jonossa, kun kaikki katto taaksepäin kuka siellä köhii ja ne katos mun vierestä:)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Voi ei mikä tauti sulla. Mä voin kyl kuvitella miltä susta tuntui. Oikeasti mulla oli tukala olla siinä jonossa, kun kaikki katto taaksepäin kuka siellä köhii ja ne katos mun vierestä:)

No joo, olo olo oli varmaa lähinnä spitaaliseen verrattavissa.. Jos oisin karjassu kerran ni varmaa kaikki ois kadonnu.. :laugh: :laugh: No, sain kolme päivää saikkua, jos ei mee ohi ni sit testataa.

Sulle kovasti paranemisia! :hug: Noi tollaset yskänpuuskat on ihan hirveitä! :x Ku yskittää niin että meinaa laatta lentää, yök!

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:lle:
No kyllä se keuhkoputkentulehduskin tarttuu helposti toiseen ja katala tauti onkin. Niin ett kiitos vaan kun yskit toisia päin...

No ei kai ap ny toisten naamalle oo yskiny?!?! Vai mitä ihmettä, sisäänpäinkö sitä pitäs yskiä?

No kyllä se keuhkoputkentulehduskin tarttuu helposti toiseen ja katala tauti onkin. Niin ett kiitos vaan kun yskit toisia päin...
Häh?Missä mä sanoin et mä yskin toisia päin? Kai mäkin saan olla siinä kassajonossa, vaikka mulla on yskä?Hmm, mä en ainakaan nähnyt lappua siinä kaupan ovessa et ei yskijöille. Korjatkaa jos olen väärässä ja sellainen lappu on tullut oviin:) Ps. mulla on astma ärsyttänyt mun keuhkoputkia ja ne on tulehtunut.

Minä taas katselin kun eräs mies nojaili ostoskärryihin ja aivasteli ja pyyhki räkää paljaalla kädellä ja taas kourat siihen ostoskärryyn.

Turhaa antaa lapsille koulussa ja päivähoidossa kauheen tarkkoja sääntöjä siitä, että aivastetaan hihaan ja aivastamisen jälkeen pestään kädet heti, kun pystytään kun kerran aikuisilla ei ole mitään hajuakaan näistä jutuista.

No ei kai ap ny toisten naamalle oo yskiny?!?! Vai mitä ihmettä, sisäänpäinkö sitä pitäs yskiä?
Mä voin ensi kerralla yrittää tota sisäänpäin yskimistä:D Paranemisia sullekin.

Mä oon täällä kokoajan miettiny et miten toi käytännös onnistuis..? :D Joo, halvat on mullaki huvit mut pakko se on varautua jo siihen että jos sitä täytyy neljän seinän sisältä poistua vaikka onki yskä, muuten kanssaihmiset närkästyy.. :D

Mä oon täällä kokoajan miettiny et miten toi käytännös onnistuis..? :D Joo, halvat on mullaki huvit mut pakko se on varautua jo siihen että jos sitä täytyy neljän seinän sisältä poistua vaikka onki yskä, muuten kanssaihmiset närkästyy.. :D
Mä kanssa mietin tota mut sit mulle tuli mieleen et jos aikani ryin limaa sisäänpäin ni mitäs sit jos multa lentää laatta? Onko se sit parempi vaihtoehto ku yskiminen? Vaikeaksi tehty tää sairastaminen nykyisin:)